Tchibo otwiera pop-up store w Białymstoku
Już za moment otwarcie nowego pop-up store Tchibo. Od 22 czerwca na klientów odwiedzających Centrum Handlowe Auchan Produkcyjna w Białymstoku czekać będą wyjątkowe rabaty, outletowe ceny i szeroki wybór produktów z oferty Tchibo. Tym samym marka poszerza swoją sieć sklepów pop-up.
Pop-up store to oryginalny koncept, który zakłada powstanie sklepu na pewien, z góry określony, czas - z reguły od kilkunastu dni do kilku miesięcy. Najczęściej tego typu sklepy spotkamy w galeriach handlowych, gdzie marka ma szansę zaprezentować się w nowy, oryginalny sposób. Ma to w założeniu dać klientom galerii handlowych zupełnie nowe doświadczenie zakupowe. W przypadku Tchibo – koncept bazuje na atrakcyjnych cenach, rabatach i dostępności ulubionych produktów – od akcesoriów i ubrań, po ekspresy i kawę.
Sprawdź, co oferuje Tchibo w swoim pop-upie i daj się zaskoczyć!
Nowy pop-up store Tchibo w Białymstoku stawia na szeroki wybór i przebicie dotychczasowych cen wielu produktów. Oferta marki obejmować będzie wygodne i stylowe ubrania, które wyprodukowane zostały z przyjemnych w dotyku, zrównoważonych materiałów, a także bieliznę dzienną i nocną. Co jeszcze znajdziemy w pop-upie? Coś do wnętrza - czyli pościele o oryginalnych wzorach oraz niezbędne akcesoria domowe i stylowe dekoracje. Tchibo nie zapomina także o klientach lubiących aktywność – zaoferuje im ubrania i sprzęt do aktywnego spędzania czasu oraz niezbędnik ogrodnika.
Ponadto marka postawi na bogaty wybór doskonałej kawy oraz niezbędne akcesoria do jej zaparzenia. Ci, którzy nie posiadają jeszcze automatycznych i kapsułkowych ekspresów do kawy, będą mieć okazję, aby nabyć je w wyjątkowych cenach.
Wyjątkowe obniżki cen na dobry start
Dla wszystkich odwiedzających nowy sklep typu pop-up Tchibo przygotowało specjale rabaty. Ceny wszystkich produktów przez pierwszy weekend – czyli od czwartku 22.06 do soboty 24.06 będą obniżone o 20% od cen outletowych. Co więcej, na pierwszych 10 osób, które dokonają zakupów w dniu otwarcia, czeka 10 kart podarunkowych, które będą zarówno doskonałym prezentem dla bliskich, jak i idealną okazją, by sprawić drobną przyjemność samemu sobie. Niższe ceny to jednak nie wszystko. Każdy, kto odwiedzi białostocki pop-up marki w dniach 22-24 czerwca i zrobi w nim zakupy, otrzyma… niespodziankę. Co to takiego? Odpowiedź czeka na miejscu.
Wszystkim zainteresowanym nie pozostaje nic innego, jak spieszyć do białostockiego Centrum Handlowego Auchan Produkcyjna. Tchibo życzy udanych zakupów!
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.