Komunikaty PR

Trzy nowe sklepy Bricomarché w Polsce

2023-03-22  |  01:00
Biuro prasowe

Sieć supermarketów Bricomarché kontynuuje dynamiczną ekspansję. Na mapie Polski powstały trzy kolejne punkty sprzedaży wiodącej sieci supermarketów z kategorii „dom i ogród”. 22 marca Bricomarché otworzyło franczyzowe placówki w Łowiczu, Płońsku i Zdzieszowicach. Marka osiągnęła tym samym liczbę 189 sklepów w Polsce.

Dzięki otwarciom nowych punktów, powierzchnia handlowa sieci zwiększyła się łącznie o 7200 mkw. z czego prawie 4400 mkw. stanowią sale sprzedaży, a 2800 mkw. to przestrzeń przeznaczona pod zewnętrzne ogrody. Każdy ze sklepów oferuje ponad 20 000 artykułów w pięciu kategoriach: dekoracje, majsterkowanie, gospodarstwo, budowanie oraz ogród. Od pierwszych dni funkcjonowania klienci mogą także dokonywać zakupów drogą internetową. Zyskują także dostęp do promocji oraz akcji handlowych realizowanych cyklicznie przez centralę zakupową sieci we współpracy z właścicielami sklepów.

Sklep w Łowiczu poprowadzony jest przez nowego franczyzobiorcę, z kolei placówki w Płońsku i Zdzieszowicach to kolejne supermarkety przedsiębiorców, którzy dzięki temu mogą skalować swój biznes w ramach sieci Bricomarché.

– Dla sieci Bricomarché pierwszy kwartał tego roku to czas intensywnego rozwoju. Zgodnie z założeniami otwieramy kolejne punkty sprzedaży, wzmacniając tym samym pozycję na polskim rynku – mówi Katarzyna Jańczak-Stefanide, dyrektor generalna Bricomarché. –W najbliższym czasie pod znakiem Bricomarché dołączą do sieci kolejne sklepy, które działały do tej pory jako placówki rodzinne, zrzeszone pod szyldem innych operatorów. Jest to przykład równolegle realizowanej ekspansji sieci w formule przyłączeń, w ramach której Bricomarché i Grupa Muszkieterów zapewniają swoim partnerem kompleksowy pakiet wsparcia, od szkoleń, marketing, IT, aż po zakupy czy logistykę – dodaje. 

Praktyczne informacje na temat nowych sklepów:

Bricomarché w Łowiczu:

  • adres sklepu: Łowicz, ul. Ułańska 12,
  • powierzchnia sali sprzedaży: 1234 mkw.,
  • powierzchnia ogrodu zewnętrznego: 1004 mkw.

 

Bricomarché w Płońsku:

  • adres sklepu: Płońsk, ul. Rzemieślnicza 6,
  • powierzchnia sali sprzedaży: 2136 mkw.,
  • powierzchnia ogrodu zewnętrznego: 1050 mkw.

 

Bricomarché w Zdzieszowicach:

  • Adres sklepu: Zdzieszowice, ul. Nowa 9,
  • powierzchnia sali sprzedaży: 1000 mkw.,
  • powierzchnia ogrodu zewnętrznego: 800 mkw.
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.