Uczta Smaku – Edycja Limitowana Wiejskich Ziemniaczków
Śmietanka z cebulką i Kocioł drwala, czyli dwa wyjątkowe produkty, inspirowane polską kuchnią to nowości marki Wiejskie Ziemniaczki. Edycja Limitowana oprócz smaków wyróżnia się także nowymi, innymi niż dotychczas opakowaniami.
Smaki dla tradycjonalistów
Wiejskie Ziemniaczki przywołują wspomnienia z dzieciństwa i nostalgię za potrawami przyrządzanymi przez babcię czy mamę. To marka, która kojarzy się z pozytywnymi emocjami, oraz światem beztroski i bezpieczeństwa. Produkowane są z krajowych ziemniaków, a ich smaki nawiązują do tradycyjnej, rodzimej kuchni.
Na sklepowych półkach pojawiła się właśnie nowa Edycja Limitowana Wiejskich Ziemniaczków. To dwa, nawiązujące do polskiej kuchni smaki: Śmietanka z cebulką oraz Kocioł drwala.
- Wiejskie Ziemniaczki to marką, która podbija serca konsumentów, którzy cenią tradycyjną kuchnię i prawdziwe, polskie smaki, a zarazem zwracają uwagę na wysoką jakość produktów. Dlatego poszerzyliśmy portfolio o Edycję Limitowaną która spełnia oba te aspekty – mówi Aleksandra Paciorek, Brand Manager marki Wiejskie Ziemniaczki. - Tym razem, oprócz wyjątkowych, nawiązujących do tradycyjnej, rodzimej kuchni smaków, postawiliśmy także na charakterystyczne opakowania – dodaje.
Wyjątkowe opakowania
Edycja Limitowana wyróżnia się grafiką na tle standardowego portfolio Wiejskich Ziemniaczków. Inspiracją do stworzenia nowych opakowań był sam produkt. Dlatego znajdują się na nich motywy nawiązujące do smaków Edycji Limitowanej, a więc takie, które skojarzyć można z wiosenną świeżością śmietanki z cebulką, oraz zawodem drwala. Z pewnością zwrócą uwagę konsumentów ze względu na swoją oryginalność. 34% [1]kupujących deklaruje, że sięgnęłoby po produkt, gdyby miało przyciągające opakowanie, a aż 57% przyznało, że opakowania edycji limitowanych bardziej przykuwają uwagę od regularnych opakowań.
Warto więc spróbować czegoś zupełnie nowego, co zarazem mocno nawiązuje do tradycji.
[1] How artistry is impacting food and drink packaging - raport Mintel September 2022

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.