Komunikaty PR

Uczta Smaku – Edycja Limitowana Wiejskich Ziemniaczków

2023-03-13  |  01:00
Biuro prasowe

Śmietanka z cebulką i Kocioł drwala, czyli dwa wyjątkowe produkty, inspirowane polską kuchnią to nowości marki Wiejskie Ziemniaczki. Edycja Limitowana oprócz smaków wyróżnia się także nowymi, innymi niż dotychczas opakowaniami.

Smaki dla tradycjonalistów

Wiejskie Ziemniaczki przywołują wspomnienia z dzieciństwa i nostalgię za potrawami przyrządzanymi przez babcię czy mamę. To marka, która kojarzy się z pozytywnymi emocjami, oraz światem beztroski i bezpieczeństwa. Produkowane są z krajowych ziemniaków, a ich smaki nawiązują do tradycyjnej, rodzimej kuchni.

Na sklepowych półkach pojawiła się właśnie nowa Edycja Limitowana Wiejskich Ziemniaczków. To dwa, nawiązujące do polskiej kuchni smaki: Śmietanka z cebulką oraz Kocioł drwala.

- Wiejskie Ziemniaczki to marką, która podbija serca konsumentów, którzy cenią tradycyjną kuchnię i prawdziwe, polskie smaki, a zarazem zwracają uwagę na wysoką jakość produktów. Dlatego poszerzyliśmy portfolio o Edycję Limitowaną  która spełnia oba te aspekty – mówi Aleksandra Paciorek, Brand Manager marki Wiejskie Ziemniaczki. - Tym razem, oprócz wyjątkowych, nawiązujących do tradycyjnej, rodzimej kuchni smaków, postawiliśmy także na charakterystyczne opakowania – dodaje.

Wyjątkowe opakowania

Edycja Limitowana wyróżnia się grafiką na tle standardowego portfolio Wiejskich Ziemniaczków. Inspiracją do stworzenia nowych opakowań był sam produkt. Dlatego znajdują się na nich motywy nawiązujące do smaków Edycji Limitowanej, a więc takie, które skojarzyć można z wiosenną świeżością śmietanki z cebulką, oraz zawodem drwala. Z pewnością zwrócą uwagę konsumentów ze względu na swoją oryginalność. 34% [1]kupujących deklaruje, że sięgnęłoby po produkt, gdyby miało przyciągające opakowanie, a aż 57% przyznało, że opakowania edycji limitowanych bardziej przykuwają uwagę od regularnych opakowań.

Warto więc spróbować czegoś zupełnie nowego, co zarazem mocno nawiązuje do tradycji.

 


[1]  How artistry is impacting food and drink packaging - raport Mintel September 2022

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.