Komunikaty PR

Uczta Smaku – Edycja Limitowana Wiejskich Ziemniaczków

2023-03-13  |  01:00
Biuro prasowe

Śmietanka z cebulką i Kocioł drwala, czyli dwa wyjątkowe produkty, inspirowane polską kuchnią to nowości marki Wiejskie Ziemniaczki. Edycja Limitowana oprócz smaków wyróżnia się także nowymi, innymi niż dotychczas opakowaniami.

Smaki dla tradycjonalistów

Wiejskie Ziemniaczki przywołują wspomnienia z dzieciństwa i nostalgię za potrawami przyrządzanymi przez babcię czy mamę. To marka, która kojarzy się z pozytywnymi emocjami, oraz światem beztroski i bezpieczeństwa. Produkowane są z krajowych ziemniaków, a ich smaki nawiązują do tradycyjnej, rodzimej kuchni.

Na sklepowych półkach pojawiła się właśnie nowa Edycja Limitowana Wiejskich Ziemniaczków. To dwa, nawiązujące do polskiej kuchni smaki: Śmietanka z cebulką oraz Kocioł drwala.

- Wiejskie Ziemniaczki to marką, która podbija serca konsumentów, którzy cenią tradycyjną kuchnię i prawdziwe, polskie smaki, a zarazem zwracają uwagę na wysoką jakość produktów. Dlatego poszerzyliśmy portfolio o Edycję Limitowaną  która spełnia oba te aspekty – mówi Aleksandra Paciorek, Brand Manager marki Wiejskie Ziemniaczki. - Tym razem, oprócz wyjątkowych, nawiązujących do tradycyjnej, rodzimej kuchni smaków, postawiliśmy także na charakterystyczne opakowania – dodaje.

Wyjątkowe opakowania

Edycja Limitowana wyróżnia się grafiką na tle standardowego portfolio Wiejskich Ziemniaczków. Inspiracją do stworzenia nowych opakowań był sam produkt. Dlatego znajdują się na nich motywy nawiązujące do smaków Edycji Limitowanej, a więc takie, które skojarzyć można z wiosenną świeżością śmietanki z cebulką, oraz zawodem drwala. Z pewnością zwrócą uwagę konsumentów ze względu na swoją oryginalność. 34% [1]kupujących deklaruje, że sięgnęłoby po produkt, gdyby miało przyciągające opakowanie, a aż 57% przyznało, że opakowania edycji limitowanych bardziej przykuwają uwagę od regularnych opakowań.

Warto więc spróbować czegoś zupełnie nowego, co zarazem mocno nawiązuje do tradycji.

 


[1]  How artistry is impacting food and drink packaging - raport Mintel September 2022

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Przedsiębiorcy z sektora MŚP wybierają franczyzę Biuro prasowe
2024-06-27 | 15:10

Przedsiębiorcy z sektora MŚP wybierają franczyzę

W 2017 roku Organizacja Narodów Zjednoczonych ustanowiła 27 czerwca Międzynarodowym Dniem Mikro, Małych i Średnich Przedsiębiorstw (MŚP). Warto przy tym wspomnieć, że
Handel Lidl i WWF łączą siły w ramach międzynarodowego partnerstwa
2024-06-27 | 11:40

Lidl i WWF łączą siły w ramach międzynarodowego partnerstwa

Lidl, jeden z największych detalistów na świecie, oraz WWF, jedna z najbardziej znanych i niezależnych organizacji zajmujących się ochroną środowiska, ogłaszają nawiązanie nowego
Handel Ryzyka w handlu detalicznym – jak nimi zarządzać, aby uodpornić biznes
2024-06-27 | 09:45

Ryzyka w handlu detalicznym – jak nimi zarządzać, aby uodpornić biznes

Handel detaliczny należy do jednej z branż, którą bardzo szybko dotykają wszelkie perturbacje rynkowe – od ograniczeń w handlu, poprzez restrykcje znane z pandemii, aż po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gospodarka

Przyspieszają prace nad zmianą ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego. Nowe przepisy mają wejść w życie na początku 2025 roku

Ministerstwo Finansów kończy prace nad nowymi przepisami dotyczącymi finansowania jednostek samorządu terytorialnego. Po prekonsultacjach ze stroną samorządową wkrótce prace nad projektem ustawy zostaną wpisane do prac rządu. – Robimy wszystko, żeby przepisy weszły w życie z początkiem przyszłego roku – mówi Hanna Majszczyk, podsekretarz stanu w Ministerstwie Finansów. Reforma jest konieczna, bo sytuacja finansowa samorządów pogorszyła się znacząco w ostatnich latach, głównie z powodu niekorzystnych zmian podatkowych. O ile w 2018 roku tylko 2 proc. JST prognozowało deficyt operacyjny, o tyle w 2023 roku była to już ponad połowa.

Konsument

Wypełnianie dokumentacji to nawet dwie trzecie czasu pracy lekarza. Inteligentne cyfrowe narzędzia zaczynają to zmieniać

Choć wykorzystanie cyfrowych narzędzi w opiece zdrowotnej rośnie, to wciąż papierologia jest zmorą dla personelu medycznego. Podobnie jak obowiązki administracyjne. – W zależności od specjalizacji wypełnianie niezbędnej dokumentacji może zajmować od jednej czwartej do nawet dwóch trzecich czasu, jaki lekarz ma na przyjęcie pacjenta – mówi Paweł Paczuski, współzałożyciel i prezes zarządu upmedic. Polski medtech opracował zasilanego AI inteligentnego asystenta lekarza, który istotnie przyspiesza ten proces. Ma to znaczenie szczególnie w diagnostyce, gdzie na opisy badań pacjenci czekają tygodniami, co przekłada się na skuteczność ich leczenia. W przyszłości ten proces będzie wspierany jeszcze silniej przez dalszy rozwój sztucznej inteligencji.

Ochrona środowiska

Nowe obowiązki przedsiębiorców dotyczące jednorazowych opakowań z plastiku. Takie regulacje zyskują duże poparcie społeczne

1 lipca wchodzą w życie nowe obowiązki dotyczące gospodarowania odpadami opakowaniowymi. Przedsiębiorcy w gastronomii będą musieli oferować klientom alternatywne dla plastikowych opakowania wielorazowego użytku na żywność i napoje. Obowiązkiem staje się także stosowanie zakrętek i wieczek przymocowanych do butelek i kartoników, by ten cenny surowiec trafiał również do przetworzenia. Nowe wymogi to kolejne etapy wdrażania dyrektywy plastikowej, której celem jest ograniczenie ilości odpadów z tworzyw sztucznych zalegających na wysypiskach śmieci. W planach są kolejne regulacje, które mają sprawić, że opakowania staną się bardziej przyjazne dla środowiska. Globalne badania wskazują, że takie przepisy cieszą się dużym poparciem w społeczeństwach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.