Komunikaty PR

VeloMarket – rusza pilotaż zielonej platformy e-commerce

2023-05-17  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 2 MB )

Rusza etap pilotażowy pionierskiej na polskim rynku ekologicznej platformy e-commerce VeloMarket, powstałej z inicjatywy VeloBanku. Ta zielona aleja internetowa udostępnia klientom wyselekcjonowaną ofertę produktów, które pomagają dbać o środowisko i zdrowie. Użytkownicy znajdą tam m.in. kompleksowe rozwiązania w zakresie instalacji fotowoltaicznych oraz szereg artykułów opartych o ideę zrównoważonego rozwoju. Projekt jest kolejnym etapem budowania wartości VeloBanku jako instytucji, która we współpracy z partnerami wdraża nowoczesne i innowacyjne inicjatywy biznesowe. Pilotaż zaplanowany jest do końca maja br. Dla klientów VeloBanku przygotowano stały 3% rabat na cały asortyment e-sklepu.

Dbanie o środowisko i zrównoważony rozwój odgrywają coraz ważniejszą rolę w życiu Polaków. Według badania dla Polskiego Komitetu Energii Elektrycznej 92% mieszkańców Polski przyznaje, że oszczędza prąd. Dla 84% osób główną motywacją do ograniczania zużycia energii są jej rosnące koszty, a dla 80% troska o naturę.

Przekuwanie ekologicznych postaw w społeczeństwie w realne efekty wymaga jednak wsparcia. Oferta rynku e-commerce w zakresie produktów, które mają wspierać środowisko naturalne jest ogromna. Szukanie, które rozwiązania są najlepsze jest czasochłonne, wymaga studiowania opisów, znajomości oznaczeń energetycznych, certyfikatów oraz wielu porównań. Stąd VeloBank jako instytucja, która w swojej strategii koncentruje się na potrzebach współczesnych konsumentów zainicjował powstanie platformy, która ułatwia podejmowanie ekologicznych wyborów. Funkcjonująca w ramach grupy VeloBanku internetowa platforma zakupowa VeloMarket, dostarcza kompleksową ofertę wyselekcjonowanych „zielonych” produktów.

Do tej pory w sektorze e-commerce brakowało miejsca, gdzie konsumenci szukający ekologicznych rozwiązań mogliby bez konieczności samodzielnego sprawdzania wybierać spośród najlepszych dla środowiska opcji. Jako instytucja, która realizuje cele ESG, zawiera strategiczne partnerstwa i wspiera swoich klientów  w dokonywaniu najlepszych wyborów, postanowiliśmy wypełnić tę lukę. Tym samym po raz kolejny pokazujemy, że jesteśmy instytucją, która wprowadza na rynek innowacyjne, nowoczesne i odważne projekty oraz potrafi budować wartość dla inwestorów. W nadchodzących miesiącach będziemy stale wspierać rozwój VeloMarketu, zarówno w zakresie oferty produktowej, udogodnień dla klientów, jak i dostępnych metod finansowania zielonej transformacji energetycznej – mówi Adam Marciniak, Prezes Zarządu VeloBanku.

Ekologicznie, oszczędnie i wygodnie

W ramach etapu pilotażowego, który potrwa do końca maja br., z oferty VeloMarketu mogą skorzystać zarówno klienci indywidualni, jak i firmy. Platforma zaoferuje kupującym szeroką ofertę ekologicznych produktów z różnych kategorii. Jedną z nich będzie wytwarzanie energii, czyli głównie fotowoltaika, której zakup i montaż będzie można wygodnie sfinansować, a także pompy ciepła oraz magazyny energii. Klienci szybko wybiorą też swój nowy sprzęt RTV/AGD, oświetlenie czy inne urządzenia do domu i ogrodu pozwalające oszczędzać zasoby naturalne, a także wiele artykułów wspierających zrównoważony rozwój. W ideę „zielonych” zakupów wpisane jest również dbanie o siebie, dlatego w VeloMarkecie znajdzie się sprzęt i akcesoria sportowe.

Uruchomiony właśnie pilotaż to kluczowy moment w rozwoju tego innowacyjnego projektu. Chcemy w pełni wykorzystać szansę, jaką daje nam zaprezentowanie VeloMarketu szerszemu gronu odbiorców i poznanie ich opinii oraz oczekiwań względem naszej platformy. Liczymy, że docelowo VeloMarket nie tylko umożliwi klientom szybkie, korzystne i bezpieczne zakupy online, ale też przyczyni się do budowania postaw ekologicznych. Jednym z naszych wyróżników będzie kompleksowe podejście do kwestii fotowoltaiki, gdzie oprócz rozwiązań technologicznych, klienci będą mogli zdecydować się na usługę profesjonalnego montażu oraz skorzystać z atrakcyjnych opcji finansowania inwestycji. Jest to kolejny projekt, który idealnie wpisuje się w koncepcję Świata Bardziej Velo, w którym dobre wybory po prostu się opłacają – mówi Wojciech Bolanowski, doradca Prezesa Zarządu VeloBanku, lider projektu VeloMarket.

Oprócz wspierania proekologicznych wyborów VeloMarket będzie pomagał także oszczędzać i to w wielu wymiarach. Oferowane urządzenia pomagają w ograniczaniu zużycia wody i prądu, co przekłada się na niższe rachunki dla ich użytkowników. Podobnie w przypadku urządzeń wytwarzających energię – inwestycja m.in. w fotowoltaikę, dosłownie się zwraca. Zwłaszcza, że w VeloMarkecie oprócz wybranego produktu będzie można od razu skorzystać z opcji finansowania. Korzystanie z nowej platformy pomoże też oszczędzić czas, który konsument musiałby poświęcić na znalezienie interesujących go artykułów. Wreszcie oszczędności mogą mieć wymiar dosłowny, bo klienci VeloBanku otrzymają stały 3% rabat na zakupy na platformie.

Szeroka gama „zielonych” produktów będzie stale rozbudowywana zarówno w czasie trwania pilotażu, jak i po jego zakończeniu. Obecnie obejmuje ona m.in.:

  • rozwiązania z zakresu fotowoltaiki,
  • RTV/AGD z wysoką klasą energetyczną,
  • energooszczędne oświetlenie,
  • produkty dla domu i ogrodu oszczędzające energię i wodę,
  • żywność z europejskim certyfikatem ekologicznym,
  • sprzęt i akcesoria sportowe,
  • oraz wiele innych artykułów wspierających ideę zrównoważonego rozwoju.

Projekt VeloMarket jest realizowany w ramach grupy kapitałowej VeloBank.

Oferta VeloMarketu jest dostępna na stronie: velomarket.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii

Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Polityka

Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.