Komunikaty PR

W Blue City przybywa klientów i najemców biur

2023-01-31  |  05:00
Biuro prasowe
Kontakt
Dorota Czerwińska
Communication Unlimited

ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska|commu.pl| |dczerwinska|commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl

W Warszawie nie brakuje centrów handlowych i choć wydaje się, że są do siebie podobne, każde ma swoją specyfikę. Blue City jest wybierane przez klientów ze względu na komfort robienia zakupów, atrakcyjne ceny i możliwość skorzystania z unikatowej rodzinnej strefy rozrywki.

Wyniki ankiety przeprowadzonej przez agencję badawczą IQS pokazują, że Blue City jest wybierane przez klientów ze względu na komfort robienia zakupów, atrakcyjne ceny i możliwość skorzystania z unikatowej rodzinnej strefy rozrywki. Centrum jest postrzegane jako przyjazne, przestronne, rodzinne, wesołe i dobre na szybkie zakupy. Atutami Blue City są dogodna lokalizacja, ale i różnorodność oferty dopasowanej do profilu klientów.

Odwiedzalność Blue City już jesienią ubiegłego roku wróciła do poziomu z rekordowego 2019 roku. O dwucyfrową wartość rok do roku wzrosły również średnie obroty najemców. Centrum nie narzeka na poziom komercjalizacji, który utrzymuje się na poziomie 95 proc. i obecnie w Blue City do wynajęcia jest tylko kilka małych powierzchni. Wkrótce salon po Go Sport przejmie nowy najemca i w drugim kwartale otworzy swój sklep. 

- Ludzie do nas przychodzą, bo mamy dobrą ofertę handlową skierowaną do klientów
z różną grubością portfela, unikatową rozrywkę oraz wysoki poziom wynajętej powierzchni. Wpływa to na zadowolenie z odwiedzin i przekłada się na chęć wracania do centrum
– mówi Yoram Reshef, wiceprezes Blue City sp. z o.o.

 

Nowi najemcy biur

Coraz więcej klientów Blue City, podobnie jak w innych centrach handlowych, to  obywatele Ukrainy. W ubiegłym roku w biurowej części kompleksu Blue City (Blue Office) swój oddział otworzyło Państwowe Przedsiębiorstwo „Dokument” z siedzibą w Kijowie. Instytucja, która zajęła 600 mkw., jest odpowiedzialna za aktualizację dokumentów i wydawanie paszportów obywatelom ukraińskim, którzy przebywają w Polsce. Wejście do tej placówki znajduje się na poziomie +2 centrum, przy części restauracyjnej. 

W styczniu działalność w Blue Office rozpoczęła druga instytucja, której usługi skierowane są do Ukraińców. Centrum wizowe VFS, którego działania koncentrują się przede wszystkim na wspieraniu współpracy rządu kanadyjskiego z osobami przebywającymi do Polski z Ukrainy, wynajęło biuro o powierzchni 800 mkw. Wejście do VFS również zaplanowano na poziomie +2 centrum handlowego, tuż nad sklepem TK Maxx. Do centrum wizowego prowadzą osobne schody, na tarasie i w środku również zostały urządzone poczekalnie dla petentów.

- Instytucje te przyciągają do nas wielu obywateli Ukrainy, co bardzo nas cieszy. Nasi nowi klienci doceniają łatwy dojazd, możliwość wygodnego parkowania, a także szeroki dostęp do oferty handlowej i usługowej. Korzyści są obopólne. Dzięki nim restauracje i kawiarnie już od samego rana pracuje na pełnych obrotach, a i inni najemcy centrum zyskali kolejnych kupujących – dodaje Yoram Reshef.

Konkurencyjne stawki czynszu

Wcześniej wolną powierzchnię biurową Blue City udostępniło uchodźcom. Podczas największej fali emigracyjnej zorganizowało właśnie w części biurowej kompleksu Blue Office miejsca noclegowe, które funkcjonowało od końca lutego do maja 2022 roku pod roboczą nazwą „Hotel Taras”. W sumie w hotelu było 29 łóżek. Centrum przekazało gościom z Ukrainy pościel i ręczniki. Użyczyło obszerną, w pełni wyposażoną kuchnię oraz łazienki. Hotel przyjmował głównie kobiety i dzieci, które przebywały w Blue City w większości rotacyjnie.

- Szukamy cały czas  najemców na pozostałe wolne powierzchnie biurowe. Mamy konkurencyjne stawki czynszu, jesteśmy elastyczni i oferujemy coś unikalnego: dostęp do sklepów i usług, w tym banków, poczty, centrum medycznego, klubu fitness, kina. Pracownicy Blue Office mają do dyspozycji 25 restauracji i kawiarni. Prowadzimy dla nich  „Projekt Sąsiad”, czyli program korzyści dla pracowników biurowca. Dzięki niemu mogą korzystać na terenie centrum handlowego z licznych zniżek i benefitów. Ważnym udogodnieniem jest również bezpłatny parking dla pracowników oraz infrastruktura rowerowa – podsumowuje Yoram Reshef.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Communication Unlimited
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.