Komunikaty PR

W Blue City przybywa klientów i najemców biur

2023-01-31  |  05:00
Biuro prasowe
Kontakt
Dorota Czerwińska
Communication Unlimited

ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska|commu.pl| |dczerwinska|commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl

W Warszawie nie brakuje centrów handlowych i choć wydaje się, że są do siebie podobne, każde ma swoją specyfikę. Blue City jest wybierane przez klientów ze względu na komfort robienia zakupów, atrakcyjne ceny i możliwość skorzystania z unikatowej rodzinnej strefy rozrywki.

Wyniki ankiety przeprowadzonej przez agencję badawczą IQS pokazują, że Blue City jest wybierane przez klientów ze względu na komfort robienia zakupów, atrakcyjne ceny i możliwość skorzystania z unikatowej rodzinnej strefy rozrywki. Centrum jest postrzegane jako przyjazne, przestronne, rodzinne, wesołe i dobre na szybkie zakupy. Atutami Blue City są dogodna lokalizacja, ale i różnorodność oferty dopasowanej do profilu klientów.

Odwiedzalność Blue City już jesienią ubiegłego roku wróciła do poziomu z rekordowego 2019 roku. O dwucyfrową wartość rok do roku wzrosły również średnie obroty najemców. Centrum nie narzeka na poziom komercjalizacji, który utrzymuje się na poziomie 95 proc. i obecnie w Blue City do wynajęcia jest tylko kilka małych powierzchni. Wkrótce salon po Go Sport przejmie nowy najemca i w drugim kwartale otworzy swój sklep. 

- Ludzie do nas przychodzą, bo mamy dobrą ofertę handlową skierowaną do klientów
z różną grubością portfela, unikatową rozrywkę oraz wysoki poziom wynajętej powierzchni. Wpływa to na zadowolenie z odwiedzin i przekłada się na chęć wracania do centrum
– mówi Yoram Reshef, wiceprezes Blue City sp. z o.o.

 

Nowi najemcy biur

Coraz więcej klientów Blue City, podobnie jak w innych centrach handlowych, to  obywatele Ukrainy. W ubiegłym roku w biurowej części kompleksu Blue City (Blue Office) swój oddział otworzyło Państwowe Przedsiębiorstwo „Dokument” z siedzibą w Kijowie. Instytucja, która zajęła 600 mkw., jest odpowiedzialna za aktualizację dokumentów i wydawanie paszportów obywatelom ukraińskim, którzy przebywają w Polsce. Wejście do tej placówki znajduje się na poziomie +2 centrum, przy części restauracyjnej. 

W styczniu działalność w Blue Office rozpoczęła druga instytucja, której usługi skierowane są do Ukraińców. Centrum wizowe VFS, którego działania koncentrują się przede wszystkim na wspieraniu współpracy rządu kanadyjskiego z osobami przebywającymi do Polski z Ukrainy, wynajęło biuro o powierzchni 800 mkw. Wejście do VFS również zaplanowano na poziomie +2 centrum handlowego, tuż nad sklepem TK Maxx. Do centrum wizowego prowadzą osobne schody, na tarasie i w środku również zostały urządzone poczekalnie dla petentów.

- Instytucje te przyciągają do nas wielu obywateli Ukrainy, co bardzo nas cieszy. Nasi nowi klienci doceniają łatwy dojazd, możliwość wygodnego parkowania, a także szeroki dostęp do oferty handlowej i usługowej. Korzyści są obopólne. Dzięki nim restauracje i kawiarnie już od samego rana pracuje na pełnych obrotach, a i inni najemcy centrum zyskali kolejnych kupujących – dodaje Yoram Reshef.

Konkurencyjne stawki czynszu

Wcześniej wolną powierzchnię biurową Blue City udostępniło uchodźcom. Podczas największej fali emigracyjnej zorganizowało właśnie w części biurowej kompleksu Blue Office miejsca noclegowe, które funkcjonowało od końca lutego do maja 2022 roku pod roboczą nazwą „Hotel Taras”. W sumie w hotelu było 29 łóżek. Centrum przekazało gościom z Ukrainy pościel i ręczniki. Użyczyło obszerną, w pełni wyposażoną kuchnię oraz łazienki. Hotel przyjmował głównie kobiety i dzieci, które przebywały w Blue City w większości rotacyjnie.

- Szukamy cały czas  najemców na pozostałe wolne powierzchnie biurowe. Mamy konkurencyjne stawki czynszu, jesteśmy elastyczni i oferujemy coś unikalnego: dostęp do sklepów i usług, w tym banków, poczty, centrum medycznego, klubu fitness, kina. Pracownicy Blue Office mają do dyspozycji 25 restauracji i kawiarni. Prowadzimy dla nich  „Projekt Sąsiad”, czyli program korzyści dla pracowników biurowca. Dzięki niemu mogą korzystać na terenie centrum handlowego z licznych zniżek i benefitów. Ważnym udogodnieniem jest również bezpłatny parking dla pracowników oraz infrastruktura rowerowa – podsumowuje Yoram Reshef.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Communication Unlimited
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie Biuro prasowe
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.