Warto wracać do Żabki. Sieć rozdaje swoim klientom hot dogi gratis!
Żabka docenia i nagradza osoby, które regularnie robią zakupy w jej sklepach. Sieć rozwija koncepcję lojalizacji klientów, której jednym z mechanizmów jest najnowsza akcja promocyjna „Zgarnij hot doga gratis!”. Każdy klient, który w środę lub czwartek zrobi zakupy w sklepie Żabka, otrzyma bon upoważniający do odbioru gratisowego hot doga przy kolejnych zakupach na kwotę min. 10 zł. Akcja trwa do 1 do 12 marca br. i obowiązuje we wszystkich sklepach Żabka, z wyłączeniem sklepów autonomicznych Żabka Nano.
Ulubiona ciepła przekąska gratis? Z Żabką to możliwe!
Bon promocyjny na kolejne zakupy (wydrukowany na paragonie), który upoważnia do odbioru gratisowego hot doga, otrzyma każdy klient, który w dniach 1-2 oraz 8-9 marca zrobi zakupy w sklepie Żabka. Ciepłą przekąskę będzie można odebrać w dowolnej placówce sieci w dniach 3-5 oraz 10-12 marca, przy zakupach za min. 10 zł. Realizacja bonu zdobytego podczas zakupów w środę lub czwartek, możliwa jest w tym samym tygodniu – od piątku do niedzieli. Obowiązuje ograniczenie: 1 transakcja = realizacja 1 bonu. Z promocji wyłączone są alkohole mocne, leki OTC, papierosy oraz produkty do żywienia niemowląt. Akcja promocyjna nie obejmuje sklepów autonomicznych Żabka Nano. Jej regulamin dostępny jest na stronie: https://www.zabka.pl/akcje-promocyjne
Żabka nagradza swoich klientów
Sieć nieustannie pracuje nad nowymi możliwościami lojalizacji i aktywizacji swoich klientów, rozwijając różne mechanizmy promocyjne, m.in. z wykorzystaniem aplikacji mobilnej Żappka. Aplikacja pozwala na gromadzenie punktów (żappsów) i wymianę ich na produkty dostępne w sklepach. Jej użytkownicy mają także możliwość korzystania z subskrypcji na kawę, czyli „Kawonamentu”. Oprócz tego, Żappka dostarcza użytkownikom unikalnych doświadczeń korzystania z personalizowanych promocji, wyzwań czy usług, ułatwiając im codzienne funkcjonowanie.

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.