Komunikaty PR

Wielka Loteria dla Franczyzobiorców Żabki

2023-07-07  |  10:30
Biuro prasowe

Żabka ogłosiła loterię dla franczyzobiorców w roku, w którym obchodzi jubileusz 25-lecia. Podczas swojego jubileuszu sieć chce uhonorować wkład franczyzobiorców w sukces marki, a także umocnić współpracę pomiędzy Żabką a jej partnerami biznesowymi. Jest o co grać, ponieważ pula nagród wynosi ponad 300 000 zł. To już trzecia edycja loterii za polecenia – poprzednie odbyły się w 2022 roku i cieszyły ogromnym zainteresowaniem.

Żabka, wiodąca sieć sklepów modern convenience w Polsce, uruchomiła kolejną, trzecią już, edycję loterii pod hasłem „Poleć kandydata i poleć na wakacje”, która promuje rekomendowanie przyszłych franczyzobiorców. W tym roku gra losowa połączona została z obchodami 25-lecia działalności sieci. Z tej okazji rozlosowanych zostanie aż 25 bonów wakacyjnych o wartości 10 000 zł każdy do wykorzystania w biurze podróży ITAKA.

- Program rekomendacji wewnętrznych funkcjonuje w naszej sieci już od dłuższego czasu. Skierowany jest do wszystkich franczyzobiorców, a jego założeniem jest polecenie kandydata na franczyzobiorcę przez przedsiębiorcę już prowadzącego z nami swój sklep. Ok. 70% poleceń pochodzi właśnie od współpracujących z nami partnerów, a osoby polecane wykazują większą motywację do rozpoczęcia z nami swojej działalności biznesowej. Dlatego po raz trzeci, w jubileuszowym roku, przygotowaliśmy dla naszych franczyzobiorców loterię, w której można wygrać atrakcyjne nagrody – mówi Przemysław Kijewski, dyrektor ds. operacyjnych.

Wielka Loteria dla Franczyzobiorców potrwa przez cały okres letni – od 10 czerwca do 15 września. Do udziału konieczne jest zgłoszenie kandydata na franczyzobiorcę oraz rejestracja na stronie loterii, a także akceptacja oświadczeń i regulaminu.

Kandydat, zgłoszony przez franczyzobiorcę, musi otworzyć swój sklep franczyzowy do 31 października 2023 r. Po skutecznym otwarciu Żabki przez kandydata polecający go franczyzobiorca, który zarejestrował się na stronie loterii, automatycznie przechodzi do losowania.

Co więcej, w ramach dodatkowego konkursu dla partnerów ds. sprzedaży, którzy w swoich rejonach odnotują największą liczbę skutecznie poleconych kandydatów na franczyzobiorców przyznanych zostanie 10 voucherów o wartości 5 000 zł do wykorzystania w biurze podróży ITAKA. Kolejne 10 bonów turystycznych w kwocie 5 000 zł czeka na franczyzobiorców, których kandydaci jako pierwsi otworzyli swój sklep, a nagroda specjalna w wysokości 25 000 zł została przewidziana dla franczyzobiorcy, który skutecznie poleci największą liczbę kandydatów.

- Loteria jest dodatkową formą motywacji dla prowadzących sklepy, która z jednej strony przynosi przedsiębiorcom realne korzyści finansowe, z drugiej pozwala na rozwój sieci. Moje doświadczenie pokazuje, że osoby polecane przez mnie są bardziej skłonne do założenia własnego biznesu i zdecydowane na otwarcie sklepu Żabka. Poleciłem już wiele osób i do tej pory jestem z nimi w kontakcie – mówi Mateusz Błaszkiewicz, franczyzobiorca sklepu Żabka z Warszawy.

Więcej na: https://www.polecaniezabka.pl/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel 11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup Biuro prasowe
2025-08-13 | 11:50

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

DPD Polska utrzymuje dynamikę rozbudowy infrastruktury logistycznej OOH – sieć DPD Pickup liczy 33 tys. automatów i punktów, z czego już 11 tys. stanowią
Handel E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?
2025-08-08 | 10:50

E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?

Rok 2025 niesie za sobą dynamiczne zmiany w świecie e-commerce. Znaczącą rolę odgrywają technologie predykcyjne, automatyzacja pricingu oraz coraz większe znaczenie danych
Handel Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”
2025-08-05 | 06:00

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”

W niedzielę na szkockim polu golfowym Donalda Trumpa podpisano nową umowę handlową między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi. Porozumienie, które miało złagodzić groźbę

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.

Handel

Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’​a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.