Komunikaty PR

Wola Park stawia na komfort pracowników salonów i wdraża dodatkowe udogodnienia

2023-03-03  |  14:40
Biuro prasowe

Każdego dnia pracownicy administracji, sklepów i stoisk Wola Parku dbają o wysoką jakość oferowanych tam usług. Dlatego z myślą o nich, Wola Park udostępnia bezpłatny parking, pokoje socjalne, specjalne zniżki i inne udogodnienia sprawiające, że centrum jest przyjaznym miejscem spotkań nie tylko dla klientów, lecz również samych pracowników i najemców.

Dobra współpraca z najemcami jest kluczem sukcesu Wola Parku, dlatego oferta udogodnień przeznaczonych dla partnerów i pracowników centrum handlowego stale się powiększa. Wola Park to miejsce zakupów, spotkań i rozrywki, w którym równie ważna jak społeczność klientów, jest społeczność pracowników. Każdego dnia, w ponad 200 punktach usługowych, sklepach i stoiskach, pracuje ponad 1000 osób. Wola Park wychodzi naprzeciw ich potrzebom z szeroką ofertą udogodnień, które sprawiają, że centrum jest jeszcze bardziej przyjaznym miejscem pracy.

Parking Wola Parku to aż 3000 bezpłatnych miejsc, podzielonych na 4 strefy. Dwie z nich zlokalizowano na zewnątrz budynku, a dwie są częściowo zadaszone i połączone bezpośrednio z centrum handlowym, dzięki czemu ani pracownicy, ani klienci nie muszą obawiać się opadów.

Podczas przerwy na kawę czy obiad, pracownicy sklepów i stoisk Wola Parku mają dostęp do kantyny pracowniczej wyposażonej w mikrofalówki, lodówki, indywidualne szafki oraz miejsca do ładowania telefonów. Każda z grup pracowniczych (serwisy sprzątające, ochrona, pracownicy Food Courtu, pracownicy sklepów i stoisk) ma także dostęp do pokoi socjalnych. Co więcej, Wola Park wspólnie z partnerami, uruchomił program rabatów i zniżek partnerskich. W jego ramach, pracownicy sklepów i stoisk mogą w korzystnych cenach zakupić produkty czy posiłki w strefie Food Court i Ogrodach Ulricha.

Wola Park wspiera swoich partnerów w każdym momencie współpracy – od otwarcia przez cały czas trwania umowy najmu. Na każdego nowego partnera czeka pakiet powitalny z podręcznikiem zawierającym wszystkie niezbędne informacje. Dotyczą one nie tylko zasad funkcjonowania centrum handlowego, ale również gospodarki odpadami, a także misji czy lokalnych i globalnych inicjatyw INGKA Centres. Najemcy Wola Parku mają również dostęp do bazy wiedzy, w specjalnym Portalu dla Najemców. Znajdą w nim m.in. funkcje powiązane z pracami techniczno-administracyjnymi, takimi jak zgłaszanie usterek oraz szeroki zbiór informacji dotyczących akcji marketingowych, inwestycji czy innych działań. Ponadto regularnie organizowane są spotkania z Partnerami, gdzie omawiane są plany na najbliższe miesiące, a najemcy mogą się bliżej poznać i nawiązać między sobą współpracę.

W celu prowadzenia jak najsprawniejszej kooperacji, Wola Park stale bada opinie zarówno klientów, jak i partnerów, dzięki czemu na bieżąco oceniać poziom zadowolenia z oferowanych usług. To dzięki stałej współpracy oraz oferowanemu wsparciu, poznaje spostrzeżenia i pomysły najemców, skutecznie na nie odpowiadając i budując tym samym zaufanie wśród partnerów.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Przedsiębiorcy z sektora MŚP wybierają franczyzę Biuro prasowe
2024-06-27 | 15:10

Przedsiębiorcy z sektora MŚP wybierają franczyzę

W 2017 roku Organizacja Narodów Zjednoczonych ustanowiła 27 czerwca Międzynarodowym Dniem Mikro, Małych i Średnich Przedsiębiorstw (MŚP). Warto przy tym wspomnieć, że
Handel Lidl i WWF łączą siły w ramach międzynarodowego partnerstwa
2024-06-27 | 11:40

Lidl i WWF łączą siły w ramach międzynarodowego partnerstwa

Lidl, jeden z największych detalistów na świecie, oraz WWF, jedna z najbardziej znanych i niezależnych organizacji zajmujących się ochroną środowiska, ogłaszają nawiązanie nowego
Handel Ryzyka w handlu detalicznym – jak nimi zarządzać, aby uodpornić biznes
2024-06-27 | 09:45

Ryzyka w handlu detalicznym – jak nimi zarządzać, aby uodpornić biznes

Handel detaliczny należy do jednej z branż, którą bardzo szybko dotykają wszelkie perturbacje rynkowe – od ograniczeń w handlu, poprzez restrykcje znane z pandemii, aż po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gospodarka

Przyspieszają prace nad zmianą ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego. Nowe przepisy mają wejść w życie na początku 2025 roku

Ministerstwo Finansów kończy prace nad nowymi przepisami dotyczącymi finansowania jednostek samorządu terytorialnego. Po prekonsultacjach ze stroną samorządową wkrótce prace nad projektem ustawy zostaną wpisane do prac rządu. – Robimy wszystko, żeby przepisy weszły w życie z początkiem przyszłego roku – mówi Hanna Majszczyk, podsekretarz stanu w Ministerstwie Finansów. Reforma jest konieczna, bo sytuacja finansowa samorządów pogorszyła się znacząco w ostatnich latach, głównie z powodu niekorzystnych zmian podatkowych. O ile w 2018 roku tylko 2 proc. JST prognozowało deficyt operacyjny, o tyle w 2023 roku była to już ponad połowa.

Konsument

Wypełnianie dokumentacji to nawet dwie trzecie czasu pracy lekarza. Inteligentne cyfrowe narzędzia zaczynają to zmieniać

Choć wykorzystanie cyfrowych narzędzi w opiece zdrowotnej rośnie, to wciąż papierologia jest zmorą dla personelu medycznego. Podobnie jak obowiązki administracyjne. – W zależności od specjalizacji wypełnianie niezbędnej dokumentacji może zajmować od jednej czwartej do nawet dwóch trzecich czasu, jaki lekarz ma na przyjęcie pacjenta – mówi Paweł Paczuski, współzałożyciel i prezes zarządu upmedic. Polski medtech opracował zasilanego AI inteligentnego asystenta lekarza, który istotnie przyspiesza ten proces. Ma to znaczenie szczególnie w diagnostyce, gdzie na opisy badań pacjenci czekają tygodniami, co przekłada się na skuteczność ich leczenia. W przyszłości ten proces będzie wspierany jeszcze silniej przez dalszy rozwój sztucznej inteligencji.

Ochrona środowiska

Nowe obowiązki przedsiębiorców dotyczące jednorazowych opakowań z plastiku. Takie regulacje zyskują duże poparcie społeczne

1 lipca wchodzą w życie nowe obowiązki dotyczące gospodarowania odpadami opakowaniowymi. Przedsiębiorcy w gastronomii będą musieli oferować klientom alternatywne dla plastikowych opakowania wielorazowego użytku na żywność i napoje. Obowiązkiem staje się także stosowanie zakrętek i wieczek przymocowanych do butelek i kartoników, by ten cenny surowiec trafiał również do przetworzenia. Nowe wymogi to kolejne etapy wdrażania dyrektywy plastikowej, której celem jest ograniczenie ilości odpadów z tworzyw sztucznych zalegających na wysypiskach śmieci. W planach są kolejne regulacje, które mają sprawić, że opakowania staną się bardziej przyjazne dla środowiska. Globalne badania wskazują, że takie przepisy cieszą się dużym poparciem w społeczeństwach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.