Komunikaty PR

Wola Park stawia na komfort pracowników salonów i wdraża dodatkowe udogodnienia

2023-03-03  |  14:40
Biuro prasowe

Każdego dnia pracownicy administracji, sklepów i stoisk Wola Parku dbają o wysoką jakość oferowanych tam usług. Dlatego z myślą o nich, Wola Park udostępnia bezpłatny parking, pokoje socjalne, specjalne zniżki i inne udogodnienia sprawiające, że centrum jest przyjaznym miejscem spotkań nie tylko dla klientów, lecz również samych pracowników i najemców.

Dobra współpraca z najemcami jest kluczem sukcesu Wola Parku, dlatego oferta udogodnień przeznaczonych dla partnerów i pracowników centrum handlowego stale się powiększa. Wola Park to miejsce zakupów, spotkań i rozrywki, w którym równie ważna jak społeczność klientów, jest społeczność pracowników. Każdego dnia, w ponad 200 punktach usługowych, sklepach i stoiskach, pracuje ponad 1000 osób. Wola Park wychodzi naprzeciw ich potrzebom z szeroką ofertą udogodnień, które sprawiają, że centrum jest jeszcze bardziej przyjaznym miejscem pracy.

Parking Wola Parku to aż 3000 bezpłatnych miejsc, podzielonych na 4 strefy. Dwie z nich zlokalizowano na zewnątrz budynku, a dwie są częściowo zadaszone i połączone bezpośrednio z centrum handlowym, dzięki czemu ani pracownicy, ani klienci nie muszą obawiać się opadów.

Podczas przerwy na kawę czy obiad, pracownicy sklepów i stoisk Wola Parku mają dostęp do kantyny pracowniczej wyposażonej w mikrofalówki, lodówki, indywidualne szafki oraz miejsca do ładowania telefonów. Każda z grup pracowniczych (serwisy sprzątające, ochrona, pracownicy Food Courtu, pracownicy sklepów i stoisk) ma także dostęp do pokoi socjalnych. Co więcej, Wola Park wspólnie z partnerami, uruchomił program rabatów i zniżek partnerskich. W jego ramach, pracownicy sklepów i stoisk mogą w korzystnych cenach zakupić produkty czy posiłki w strefie Food Court i Ogrodach Ulricha.

Wola Park wspiera swoich partnerów w każdym momencie współpracy – od otwarcia przez cały czas trwania umowy najmu. Na każdego nowego partnera czeka pakiet powitalny z podręcznikiem zawierającym wszystkie niezbędne informacje. Dotyczą one nie tylko zasad funkcjonowania centrum handlowego, ale również gospodarki odpadami, a także misji czy lokalnych i globalnych inicjatyw INGKA Centres. Najemcy Wola Parku mają również dostęp do bazy wiedzy, w specjalnym Portalu dla Najemców. Znajdą w nim m.in. funkcje powiązane z pracami techniczno-administracyjnymi, takimi jak zgłaszanie usterek oraz szeroki zbiór informacji dotyczących akcji marketingowych, inwestycji czy innych działań. Ponadto regularnie organizowane są spotkania z Partnerami, gdzie omawiane są plany na najbliższe miesiące, a najemcy mogą się bliżej poznać i nawiązać między sobą współpracę.

W celu prowadzenia jak najsprawniejszej kooperacji, Wola Park stale bada opinie zarówno klientów, jak i partnerów, dzięki czemu na bieżąco oceniać poziom zadowolenia z oferowanych usług. To dzięki stałej współpracy oraz oferowanemu wsparciu, poznaje spostrzeżenia i pomysły najemców, skutecznie na nie odpowiadając i budując tym samym zaufanie wśród partnerów.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel 11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup Biuro prasowe
2025-08-13 | 11:50

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

DPD Polska utrzymuje dynamikę rozbudowy infrastruktury logistycznej OOH – sieć DPD Pickup liczy 33 tys. automatów i punktów, z czego już 11 tys. stanowią
Handel E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?
2025-08-08 | 10:50

E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?

Rok 2025 niesie za sobą dynamiczne zmiany w świecie e-commerce. Znaczącą rolę odgrywają technologie predykcyjne, automatyzacja pricingu oraz coraz większe znaczenie danych
Handel Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”
2025-08-05 | 06:00

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”

W niedzielę na szkockim polu golfowym Donalda Trumpa podpisano nową umowę handlową między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi. Porozumienie, które miało złagodzić groźbę

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.

Handel

Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’​a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.