Wola Park stawia na komfort pracowników salonów i wdraża dodatkowe udogodnienia
Każdego dnia pracownicy administracji, sklepów i stoisk Wola Parku dbają o wysoką jakość oferowanych tam usług. Dlatego z myślą o nich, Wola Park udostępnia bezpłatny parking, pokoje socjalne, specjalne zniżki i inne udogodnienia sprawiające, że centrum jest przyjaznym miejscem spotkań nie tylko dla klientów, lecz również samych pracowników i najemców.
Dobra współpraca z najemcami jest kluczem sukcesu Wola Parku, dlatego oferta udogodnień przeznaczonych dla partnerów i pracowników centrum handlowego stale się powiększa. Wola Park to miejsce zakupów, spotkań i rozrywki, w którym równie ważna jak społeczność klientów, jest społeczność pracowników. Każdego dnia, w ponad 200 punktach usługowych, sklepach i stoiskach, pracuje ponad 1000 osób. Wola Park wychodzi naprzeciw ich potrzebom z szeroką ofertą udogodnień, które sprawiają, że centrum jest jeszcze bardziej przyjaznym miejscem pracy.
Parking Wola Parku to aż 3000 bezpłatnych miejsc, podzielonych na 4 strefy. Dwie z nich zlokalizowano na zewnątrz budynku, a dwie są częściowo zadaszone i połączone bezpośrednio z centrum handlowym, dzięki czemu ani pracownicy, ani klienci nie muszą obawiać się opadów.
Podczas przerwy na kawę czy obiad, pracownicy sklepów i stoisk Wola Parku mają dostęp do kantyny pracowniczej wyposażonej w mikrofalówki, lodówki, indywidualne szafki oraz miejsca do ładowania telefonów. Każda z grup pracowniczych (serwisy sprzątające, ochrona, pracownicy Food Courtu, pracownicy sklepów i stoisk) ma także dostęp do pokoi socjalnych. Co więcej, Wola Park wspólnie z partnerami, uruchomił program rabatów i zniżek partnerskich. W jego ramach, pracownicy sklepów i stoisk mogą w korzystnych cenach zakupić produkty czy posiłki w strefie Food Court i Ogrodach Ulricha.
Wola Park wspiera swoich partnerów w każdym momencie współpracy – od otwarcia przez cały czas trwania umowy najmu. Na każdego nowego partnera czeka pakiet powitalny z podręcznikiem zawierającym wszystkie niezbędne informacje. Dotyczą one nie tylko zasad funkcjonowania centrum handlowego, ale również gospodarki odpadami, a także misji czy lokalnych i globalnych inicjatyw INGKA Centres. Najemcy Wola Parku mają również dostęp do bazy wiedzy, w specjalnym Portalu dla Najemców. Znajdą w nim m.in. funkcje powiązane z pracami techniczno-administracyjnymi, takimi jak zgłaszanie usterek oraz szeroki zbiór informacji dotyczących akcji marketingowych, inwestycji czy innych działań. Ponadto regularnie organizowane są spotkania z Partnerami, gdzie omawiane są plany na najbliższe miesiące, a najemcy mogą się bliżej poznać i nawiązać między sobą współpracę.
W celu prowadzenia jak najsprawniejszej kooperacji, Wola Park stale bada opinie zarówno klientów, jak i partnerów, dzięki czemu na bieżąco oceniać poziom zadowolenia z oferowanych usług. To dzięki stałej współpracy oraz oferowanemu wsparciu, poznaje spostrzeżenia i pomysły najemców, skutecznie na nie odpowiadając i budując tym samym zaufanie wśród partnerów.

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.