Wola Park stawia na komfort pracowników salonów i wdraża dodatkowe udogodnienia
Każdego dnia pracownicy administracji, sklepów i stoisk Wola Parku dbają o wysoką jakość oferowanych tam usług. Dlatego z myślą o nich, Wola Park udostępnia bezpłatny parking, pokoje socjalne, specjalne zniżki i inne udogodnienia sprawiające, że centrum jest przyjaznym miejscem spotkań nie tylko dla klientów, lecz również samych pracowników i najemców.
Dobra współpraca z najemcami jest kluczem sukcesu Wola Parku, dlatego oferta udogodnień przeznaczonych dla partnerów i pracowników centrum handlowego stale się powiększa. Wola Park to miejsce zakupów, spotkań i rozrywki, w którym równie ważna jak społeczność klientów, jest społeczność pracowników. Każdego dnia, w ponad 200 punktach usługowych, sklepach i stoiskach, pracuje ponad 1000 osób. Wola Park wychodzi naprzeciw ich potrzebom z szeroką ofertą udogodnień, które sprawiają, że centrum jest jeszcze bardziej przyjaznym miejscem pracy.
Parking Wola Parku to aż 3000 bezpłatnych miejsc, podzielonych na 4 strefy. Dwie z nich zlokalizowano na zewnątrz budynku, a dwie są częściowo zadaszone i połączone bezpośrednio z centrum handlowym, dzięki czemu ani pracownicy, ani klienci nie muszą obawiać się opadów.
Podczas przerwy na kawę czy obiad, pracownicy sklepów i stoisk Wola Parku mają dostęp do kantyny pracowniczej wyposażonej w mikrofalówki, lodówki, indywidualne szafki oraz miejsca do ładowania telefonów. Każda z grup pracowniczych (serwisy sprzątające, ochrona, pracownicy Food Courtu, pracownicy sklepów i stoisk) ma także dostęp do pokoi socjalnych. Co więcej, Wola Park wspólnie z partnerami, uruchomił program rabatów i zniżek partnerskich. W jego ramach, pracownicy sklepów i stoisk mogą w korzystnych cenach zakupić produkty czy posiłki w strefie Food Court i Ogrodach Ulricha.
Wola Park wspiera swoich partnerów w każdym momencie współpracy – od otwarcia przez cały czas trwania umowy najmu. Na każdego nowego partnera czeka pakiet powitalny z podręcznikiem zawierającym wszystkie niezbędne informacje. Dotyczą one nie tylko zasad funkcjonowania centrum handlowego, ale również gospodarki odpadami, a także misji czy lokalnych i globalnych inicjatyw INGKA Centres. Najemcy Wola Parku mają również dostęp do bazy wiedzy, w specjalnym Portalu dla Najemców. Znajdą w nim m.in. funkcje powiązane z pracami techniczno-administracyjnymi, takimi jak zgłaszanie usterek oraz szeroki zbiór informacji dotyczących akcji marketingowych, inwestycji czy innych działań. Ponadto regularnie organizowane są spotkania z Partnerami, gdzie omawiane są plany na najbliższe miesiące, a najemcy mogą się bliżej poznać i nawiązać między sobą współpracę.
W celu prowadzenia jak najsprawniejszej kooperacji, Wola Park stale bada opinie zarówno klientów, jak i partnerów, dzięki czemu na bieżąco oceniać poziom zadowolenia z oferowanych usług. To dzięki stałej współpracy oraz oferowanemu wsparciu, poznaje spostrzeżenia i pomysły najemców, skutecznie na nie odpowiadając i budując tym samym zaufanie wśród partnerów.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.