Komunikaty PR

WSP „Społem” Gazelą Biznesu 2022

2023-02-09  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Best Brands PR
Best Brands PR

Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl

Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” od lat jest laureatem wielu nagród, odznaczeń i wyróżnień, których w swoim portfolio posiada już przeszło sto. W tym roku, już po raz czwarty, firma dołączyła do elitarnego grona przedsiębiorstw wyróżnionych Gazelą Biznesu. Uzyskanie tego tytułu jest świadectwem dobrej renomy i stabilności WSP „Społem” na rynku oraz niezaprzeczalnym dowodem transparentności wyników finansowych.

Gazele Biznesu to najstarszy, najbardziej wiarygodny i najpopularniejszy ranking małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce. „Puls Biznesu” organizuje go nieprzerwanie od 2000 r., realizując misję wspierania przedsiębiorczości. Laureaci wybierani są spośród firm, które odnotowały rozwój i zwiększone obroty przez trzy kolejne lata od daty ogłoszenia plebiscytu. To oznacza, że nagradzany nie jest jednorazowy skok sprzedażowy, tylko długofalowy proces. - To bardzo ważne dla nas wyróżnienie. Jesteśmy polską firmą o 100-letnim doświadczeniu. Dzięki ciężkiej pracy i zaangażowaniu najlepszych specjalistów, udało nam się zbudować mocną markę, która cieszy się zaufaniem konsumentów oraz partnerów biznesowych w kraju i za granicą. Fakt, że już po raz czwarty znaleźliśmy się w gronie laureatów zestawienia Gazele Biznesu jest potwierdzeniem naszego dynamicznego rozwoju. Pokazuje też, że Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” to uznana marka, której można zaufać – podkreśla Zbigniew Mojecki, z-ca prezesa ds. handlowych WSP „Społem”.

Tajemnica sukcesu Spółdzielni tkwi w połączeniu kilku czynników takich jak: unikalne i tradycyjne polskie receptury, starannie wyselekcjonowane składniki oraz zaawansowane metody produkcyjne.  Najbardziej znany produkt oferowany przez WSP „Społem” - Majonez Kielecki w swoim składzie nie tylko nie zawiera konserwantów, ale również substancji wzmacniających smak czy zapach, substancji zagęszczających oraz barwników. To właśnie dzięki temu z roku na rok zyskuje nowych zwolenników. – Majonez Kielecki jest symbolem tradycji, znany od pokoleń i niezmienny w smaku. Nasza firma od początku stawia na najwyższą jakość, dzięki czemu zdobyliśmy zaufanie konsumentów. Stale jednak rozwijamy ofertę. Pod koniec ubiegłego roku do sklepów trafiła nasza Ćwikła z chrzanem, która bardzo szybko zdobyła uznanie klientów. Natomiast rok 2023 zaczynamy z Majonezem Kieleckim z oliwkami oraz Sosem Kieleckim chrzanowym. I nie zatrzymujemy się. W niedługim czasie zaprezentujemy kolejne produkty, które – mamy nadzieję – także przypadną do gustu odbiorcom – dodaje Zbigniew Mojecki.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Best Brands PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel 11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup Biuro prasowe
2025-08-13 | 11:50

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

DPD Polska utrzymuje dynamikę rozbudowy infrastruktury logistycznej OOH – sieć DPD Pickup liczy 33 tys. automatów i punktów, z czego już 11 tys. stanowią
Handel E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?
2025-08-08 | 10:50

E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?

Rok 2025 niesie za sobą dynamiczne zmiany w świecie e-commerce. Znaczącą rolę odgrywają technologie predykcyjne, automatyzacja pricingu oraz coraz większe znaczenie danych
Handel Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”
2025-08-05 | 06:00

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”

W niedzielę na szkockim polu golfowym Donalda Trumpa podpisano nową umowę handlową między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi. Porozumienie, które miało złagodzić groźbę

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.

Handel

Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’​a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.