WSP „Społem” Gazelą Biznesu 2022
Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” od lat jest laureatem wielu nagród, odznaczeń i wyróżnień, których w swoim portfolio posiada już przeszło sto. W tym roku, już po raz czwarty, firma dołączyła do elitarnego grona przedsiębiorstw wyróżnionych Gazelą Biznesu. Uzyskanie tego tytułu jest świadectwem dobrej renomy i stabilności WSP „Społem” na rynku oraz niezaprzeczalnym dowodem transparentności wyników finansowych.
Gazele Biznesu to najstarszy, najbardziej wiarygodny i najpopularniejszy ranking małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce. „Puls Biznesu” organizuje go nieprzerwanie od 2000 r., realizując misję wspierania przedsiębiorczości. Laureaci wybierani są spośród firm, które odnotowały rozwój i zwiększone obroty przez trzy kolejne lata od daty ogłoszenia plebiscytu. To oznacza, że nagradzany nie jest jednorazowy skok sprzedażowy, tylko długofalowy proces. - To bardzo ważne dla nas wyróżnienie. Jesteśmy polską firmą o 100-letnim doświadczeniu. Dzięki ciężkiej pracy i zaangażowaniu najlepszych specjalistów, udało nam się zbudować mocną markę, która cieszy się zaufaniem konsumentów oraz partnerów biznesowych w kraju i za granicą. Fakt, że już po raz czwarty znaleźliśmy się w gronie laureatów zestawienia Gazele Biznesu jest potwierdzeniem naszego dynamicznego rozwoju. Pokazuje też, że Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” to uznana marka, której można zaufać – podkreśla Zbigniew Mojecki, z-ca prezesa ds. handlowych WSP „Społem”.
Tajemnica sukcesu Spółdzielni tkwi w połączeniu kilku czynników takich jak: unikalne i tradycyjne polskie receptury, starannie wyselekcjonowane składniki oraz zaawansowane metody produkcyjne. Najbardziej znany produkt oferowany przez WSP „Społem” - Majonez Kielecki w swoim składzie nie tylko nie zawiera konserwantów, ale również substancji wzmacniających smak czy zapach, substancji zagęszczających oraz barwników. To właśnie dzięki temu z roku na rok zyskuje nowych zwolenników. – Majonez Kielecki jest symbolem tradycji, znany od pokoleń i niezmienny w smaku. Nasza firma od początku stawia na najwyższą jakość, dzięki czemu zdobyliśmy zaufanie konsumentów. Stale jednak rozwijamy ofertę. Pod koniec ubiegłego roku do sklepów trafiła nasza Ćwikła z chrzanem, która bardzo szybko zdobyła uznanie klientów. Natomiast rok 2023 zaczynamy z Majonezem Kieleckim z oliwkami oraz Sosem Kieleckim chrzanowym. I nie zatrzymujemy się. W niedługim czasie zaprezentujemy kolejne produkty, które – mamy nadzieję – także przypadną do gustu odbiorcom – dodaje Zbigniew Mojecki.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.