Komunikaty PR

„Wszystko za żappsy” w aplikacji Żappka!

2023-04-27  |  17:10
Biuro prasowe

Żabka wciąż szuka nowych sposobów, aby upraszczać codzienne życie swoich klientów, a tym samym uwalniać ich czas. Obecnie rozbudowuje swój program lojalnościowy, dając użytkownikom aplikacji Żappka możliwość wymiany otrzymywanych za zakupy żappsów na atrakcyjne benefity od partnerów zewnętrznych. „Wszystko za żappsy” jest dostępne w aplikacji od 26 kwietnia.

„Wszystko za żappsy” to najnowsza sekcja nieustannie rozbudowywanej aplikacji Żappka, zawierająca unikatowe oferty od partnerów zewnętrznych. Wśród pierwszych firm oferujących benefity użytkownikom Żappki znalazły się takie marki jak: CCC, Decathlon, eobuwie.pl, HalfPrice, Legimi i MODIVO. Użytkownicy aplikacji mogą również uzyskać rabat na przejazdy oraz hulajnogi od FREENOW czy wynajem samochodów na kilometry od Traficar. Dostępne są także niespotykane nigdzie indziej zniżki na skorzystanie z cateringu dietetycznego Maczfit. Oferta ma być rozbudowywana.

Bardzo lubimy zaskakiwać naszych klientów kolejnymi wyjątkowymi usługami i rozwiązaniami. Tym razem łączymy siły z naszymi partnerami, aby uwalniać czas również poprzez oferowanie w aplikacji Żappka zniżek np. na przejazdy, rozrywkę czy zakupy odzieżowe. To ważny krok w rozwoju naszego programu lojalnościowego. Wierzymy, że dzięki temu nasi klienci jeszcze chętniej będą robić zakupy i zbierać żappsy, które następnie będą mogli wymienić na co tylko chcą – od przekąsek przez nowe buty dla Żabu aż po wynajem hulajnogi – mówi Jarosław Serednicki, Marketing & Digital Director.

Oferty partnerów zewnętrznych we „Wszystko za żappsy” są prezentowane w aplikacji Żappka w analogiczny sposób jak dotychczasowe kupony umożliwiające wymianę żappsów na produkty z oferty Żabki. Benefity od partnerów będą się wyświetlać bezpośrednio po kliknięciu w kupon. Po jego aktywacji, użytkownikowi aplikacji wyświetli się kupon z nagrodą, czyli z kodem promocyjnym oraz informacjami o sposobie odbioru benefitu u partnera.

Aplikacja Żappka, Żabu, Discord i wymiana żappsów

Punkty lojalnościowe, czyli tzw. żappsy, klient otrzymuje za zakupy w sklepach Żabka z aplikacją mobilną Żappka. Do tej pory Żappkę pobrało już ponad 10 mln użytkowników, a aktywnie korzysta z niej ponad 6 mln osób.

Pod koniec marca zakończyły się testy pierwszej na europejskim rynku retail gry dostępnej w aplikacji mobilnej – Żabu. Żabu to wykonana w animacji 3D wirtualna żaba, która reaguje na zachowania klienta: rozwija się i zdobywa kolejne poziomy, w zależności od dokonywanych przez gracza zakupów, również tych realizowanych dzięki zebranym na koncie żappsom. Gra polega na hodowli i regularnej opiece nad stworzoną przez siebie postacią Żabu. Po osiągnięciu wybranych poziomów, na graczy czekają skrzynki z nagrodami – darmowe żappsy, produkty czy zniżki na zakupy.

Informacja o tym, ile klient aktualnie ma na swoim koncie żappsów i na jakie produkty może je wymienić, widoczna jest w aplikacji w sekcji „Kupony”. Kupony można aktywować, gdy liczba zebranych żappsów odpowiada ich wartości. Produkty za żappsy można odbierać także w sklepach autonomicznych, korzystając ze specjalnych kuponów przeznaczonych dla Żabki Nano (znaleźć można je w strefie „Nano” w aplikacji Żappka). Są widoczne u góry aplikacji i oznaczone „N” przy kuponie.

Aby mieć wpływ na to, co jeszcze powinno znaleźć się we „Wszystko za żappsy” należy odwiedzić serwer Discord Żabki i wejść na kanał #co-za-żappsy. Serwer sieci ma ponad 18 tysięcy użytkowników i dostępne jest tam wiele aktywacji, w których można zdobyć dodatkowe żappsy do wykorzystania także w sekcji benefitów.

Każdy użytkownik Żappki ma też możliwość przelewania swoich żappsów na konto znajomego, innego użytkownika aplikacji. Dziennie można dokonać transferu maksymalnie 1 200 żappsów.

Żabka daje także użytkownikom swojej aplikacji mobilnej możliwość włączania się w różnego rodzaju akcje pomocowe i wymiany zebranych żappsów na cegiełki charytatywne. Od kilku lat klienci co roku mają możliwość m.in. wsparcia finałów Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W 2020 roku mogli też aktywnie włączyć się w walkę z koronawirusem, a w 2022 roku wesprzeć organizacje charytatywne prowadzące działania humanitarne w Ukrainie.

Więcej o aplikacji: https://www.zabka.pl/aplikacja-zappka

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie Biuro prasowe
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.