„Wszystko za żappsy” w aplikacji Żappka!
Żabka wciąż szuka nowych sposobów, aby upraszczać codzienne życie swoich klientów, a tym samym uwalniać ich czas. Obecnie rozbudowuje swój program lojalnościowy, dając użytkownikom aplikacji Żappka możliwość wymiany otrzymywanych za zakupy żappsów na atrakcyjne benefity od partnerów zewnętrznych. „Wszystko za żappsy” jest dostępne w aplikacji od 26 kwietnia.
„Wszystko za żappsy” to najnowsza sekcja nieustannie rozbudowywanej aplikacji Żappka, zawierająca unikatowe oferty od partnerów zewnętrznych. Wśród pierwszych firm oferujących benefity użytkownikom Żappki znalazły się takie marki jak: CCC, Decathlon, eobuwie.pl, HalfPrice, Legimi i MODIVO. Użytkownicy aplikacji mogą również uzyskać rabat na przejazdy oraz hulajnogi od FREENOW czy wynajem samochodów na kilometry od Traficar. Dostępne są także niespotykane nigdzie indziej zniżki na skorzystanie z cateringu dietetycznego Maczfit. Oferta ma być rozbudowywana.
– Bardzo lubimy zaskakiwać naszych klientów kolejnymi wyjątkowymi usługami i rozwiązaniami. Tym razem łączymy siły z naszymi partnerami, aby uwalniać czas również poprzez oferowanie w aplikacji Żappka zniżek np. na przejazdy, rozrywkę czy zakupy odzieżowe. To ważny krok w rozwoju naszego programu lojalnościowego. Wierzymy, że dzięki temu nasi klienci jeszcze chętniej będą robić zakupy i zbierać żappsy, które następnie będą mogli wymienić na co tylko chcą – od przekąsek przez nowe buty dla Żabu aż po wynajem hulajnogi – mówi Jarosław Serednicki, Marketing & Digital Director.
Oferty partnerów zewnętrznych we „Wszystko za żappsy” są prezentowane w aplikacji Żappka w analogiczny sposób jak dotychczasowe kupony umożliwiające wymianę żappsów na produkty z oferty Żabki. Benefity od partnerów będą się wyświetlać bezpośrednio po kliknięciu w kupon. Po jego aktywacji, użytkownikowi aplikacji wyświetli się kupon z nagrodą, czyli z kodem promocyjnym oraz informacjami o sposobie odbioru benefitu u partnera.
Aplikacja Żappka, Żabu, Discord i wymiana żappsów
Punkty lojalnościowe, czyli tzw. żappsy, klient otrzymuje za zakupy w sklepach Żabka z aplikacją mobilną Żappka. Do tej pory Żappkę pobrało już ponad 10 mln użytkowników, a aktywnie korzysta z niej ponad 6 mln osób.
Pod koniec marca zakończyły się testy pierwszej na europejskim rynku retail gry dostępnej w aplikacji mobilnej – Żabu. Żabu to wykonana w animacji 3D wirtualna żaba, która reaguje na zachowania klienta: rozwija się i zdobywa kolejne poziomy, w zależności od dokonywanych przez gracza zakupów, również tych realizowanych dzięki zebranym na koncie żappsom. Gra polega na hodowli i regularnej opiece nad stworzoną przez siebie postacią Żabu. Po osiągnięciu wybranych poziomów, na graczy czekają skrzynki z nagrodami – darmowe żappsy, produkty czy zniżki na zakupy.
Informacja o tym, ile klient aktualnie ma na swoim koncie żappsów i na jakie produkty może je wymienić, widoczna jest w aplikacji w sekcji „Kupony”. Kupony można aktywować, gdy liczba zebranych żappsów odpowiada ich wartości. Produkty za żappsy można odbierać także w sklepach autonomicznych, korzystając ze specjalnych kuponów przeznaczonych dla Żabki Nano (znaleźć można je w strefie „Nano” w aplikacji Żappka). Są widoczne u góry aplikacji i oznaczone „N” przy kuponie.
Aby mieć wpływ na to, co jeszcze powinno znaleźć się we „Wszystko za żappsy” należy odwiedzić serwer Discord Żabki i wejść na kanał #co-za-żappsy. Serwer sieci ma ponad 18 tysięcy użytkowników i dostępne jest tam wiele aktywacji, w których można zdobyć dodatkowe żappsy do wykorzystania także w sekcji benefitów.
Każdy użytkownik Żappki ma też możliwość przelewania swoich żappsów na konto znajomego, innego użytkownika aplikacji. Dziennie można dokonać transferu maksymalnie 1 200 żappsów.
Żabka daje także użytkownikom swojej aplikacji mobilnej możliwość włączania się w różnego rodzaju akcje pomocowe i wymiany zebranych żappsów na cegiełki charytatywne. Od kilku lat klienci co roku mają możliwość m.in. wsparcia finałów Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W 2020 roku mogli też aktywnie włączyć się w walkę z koronawirusem, a w 2022 roku wesprzeć organizacje charytatywne prowadzące działania humanitarne w Ukrainie.
Więcej o aplikacji: https://www.zabka.pl/aplikacja-zappka

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.