Xiaomi otwiera nowy salon w centrum handlowym Promenada!
Już dziś, 20 grudnia, o godzinie 10:30 odbyło się uroczyste otwarcie nowego salonu Xiaomi w centrum handlowym Promenada na poziomie +1. Nowoczesny sklep o powierzchni 170,05 m² zaprasza wszystkich entuzjastów technologii do zapoznania się z pełną ofertą produktową marki.
Ekskluzywne promocje i inspirujące spotkania
Pierwsze 50 osób, które odwiedzi nowy salon, otrzyma specjalne upominki od Xiaomi. Dodatkowo klientów będą witać hostessy z balonami, na których będą nadrukowane QR kody z promocjami obowiązującymi w dniu otwarcia i przez cały weekend, tylko w salonie Xiaomi w Promenadzie. W godzinach 10:00 - 21:00 na poziomie 0 centrum handlowego, w przestrzeni Promenada Digital Art. Space pod ekranem LED, odbędzie się konkurs z nagrodami.
Oficjalne otwarcie z przecięciem wstęgi odbyło się o godzinie 10:30 w salonie Xiaomi na pierwszym piętrze. Na godzinę 17:00 zaplanowano spotkanie z popularną tiktokerką Nicole Węcławiak, której profil śledzi ponad milion użytkowników. Influencerka poprowadzi sesję porad w zakresie dobrych praktyk vlogowania, dzieląc się swoim doświadczeniem z tworzenia treści wideo.
Klienci będą mieli możliwość przetestowania najnowszych urządzeń Xiaomi na miejscu. To doskonała okazja do zakupu idealnego prezentu świątecznego, szczególnie dla tych, którzy odkładają zakupy na ostatnią chwilę.
Xiaomi – Innowacje dla każdego
Xiaomi to globalny lider w dziedzinie technologii, znany z innowacyjnych rozwiązań i produktów łączących najwyższą jakość z przystępną ceną. Oferta marki obejmuje szeroką gamę urządzeń – od smartfonów i akcesoriów, po inteligentne rozwiązania dla domu i sprzęt lifestyle’owy, które ułatwiają codzienne życie milionom użytkowników na całym świecie.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.