„Z automatu szybciej, łatwiej, fajniej” – nowa kampania Żabki Nano
Żabka Nano, czyli największa sieć sklepów autonomicznych w Europie, wystartowała z nową kampanią wizerunkową pod hasłem „Z automatu szybciej, łatwiej, fajniej”. Jej celem jest podkreślenie benefitów, które daje klientom Żabka Nano, tj. dostępne 24/7, szybkie i wygodne zakupy bez kas i gotówki. Kampanii towarzyszy akcja promocyjna, w trakcie trwania której, czyli od 1 do 30 czerwca br., kupując dowolną przekąskę marki HAPS, klient dostaje rabat 30% na pierwsze i każde kolejne zakupy.
– Kampania „Z automatu szybciej, łatwiej, fajniej” ma na celu budowanie świadomości marki Żabka Nano. Chcemy zachęcić nowych klientów do korzystania z możliwości wygodnych zakupów w sklepach autonomicznych. Zwracamy uwagę na przewagi naszego formatu – dostępność siedem dni w tygodniu przez całą dobę, szybkość procesu zakupowego i innowacyjność. Podkreślamy także elastyczność formatu Żabka Nano, prezentujemy szeroki i różnorodny asortyment dostępny w naszych sklepach, który jest dopasowany zarówno do grupy klientów, jak i do lokalizacji – mówi Andrzej Popławski, Nano Sales & Marketing Lead w Żabka Future.
Kampania „Z automatu szybciej, łatwiej, fajniej”
Kampania jest realizowana w miastach, w których zlokalizowane są Żabki Nano, tj. w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie oraz Gdańsku, Gdyni i Sopocie. Komunikacja ma charakter lokalny, oparty o geotargetowany digital oraz OOH. W kampanii wykorzystano m.in. citilighty i billboardy. W stolicy pojawią się także reklamy na stacjach metra, na których znaleźć można Żabki Nano, oraz oklejone autobusy. Warszawiacy i wrocławianie mogą zetknąć się z reklamami także na rowerach miejskich.
Stworzone w ramach kampanii kreacje w humorystyczny sposób, wykorzystując zabawę słowem, podkreślają różnorodną ofertę produktową sklepów Żabka Nano, spersonalizowaną pod typ lokalizacji. Przykładowo, w reklamach placówek zlokalizowanych na osiedlach mieszkalnych wyeksponowane zostały takie produkty jak: jajka, cukier, szczoteczka do zębów, tabletki do zmywarki; dla sklepów w lokalizacjach trafficowych – kanapki, przekąski, kawa; w biurowcach – sałatki, dania gotowe czy szybkie przekąski. Promowany jest także asortyment specyficzny dla poszczególnych Żabek Nano, np. pieczywo wypiekane w piecu, które można kupić w placówce przy Al. KEN 36A w Warszawie.
Autorem koncepcji kreatywnej jest agencja FMCgo. Zakupem mediów OOH zajęła się agencja Dentsu.
Promocja „-30% na wszystko”
Kampanii towarzyszy akcja promocyjna, w trakcie której każdy, kto kupi jeden raz dowolną przekąskę marki HAPS, uzyska rabat 30% na pierwsze i wszystkie kolejne zakupy do końca czerwca br., bez limitu. Z promocji mogą skorzystać zarówno klienci wchodzący na kartę płatniczą, jak i aplikację Żappka. Zasady działania promocji opisano na stronie: https://zabka-nano.pl/
Największa sieć sklepów autonomicznych w Europie
Żabka Nano to innowacyjny koncept, który zmienia i kształtuje postrzeganie doświadczeń konsumenckich. Pierwszy sklep rozpoczął swoją działalność w czerwcu 2021 r. w Poznaniu. Obecnie Żabka Nano to największa sieć sklepów autonomicznych w Europie, która liczy już 60 tego typu placówek. Sklepy Żabka Nano zlokalizowane są m.in. w miejscach, w których – ze względu na ograniczoną powierzchnię lub wymogi prawne – nie zmieściłaby się standardowa placówka sieci Żabka, np. w biurowcach, klubach fitness czy akademiku. Stanowią także ważny element tkanki miejskiej – są obecne na ważnych ulicach miast czy na stacjach metra.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.