Żabka Jush i jej sposób na lato w mieście
Publicis Consultants
Domaniewska 42
02-672 Warszawa
rafal.blank|publicis-consultants.com| |rafal.blank|publicis-consultants.com
608 636 815
consultants.publicis.pl/
Żabka Jush w najnowszej kampanii wizerunkowej podkreśla, że jest obecna wszędzie tam, gdzie jej użytkownicy. Działaniom towarzyszy aktywacja konsumencka, polegająca na polowaniu na ukryte w przestrzeni miejskiej, a także w sieci kody promocyjne. Kampania pod hasłem „Zamawiaj tam, gdzie się dzieje! Do domu i w plener” potrwa do ostatniego dnia sierpnia.
Od początku maja 2023 r. użytkownicy aplikacji Żabka Jush ponownie mogą korzystać z dowozów w plener. Funkcjonalność, która do niedawna dostępna była wyłącznie w Warszawie, weszła do pozostałych miast będących w zasięgu aplikacji – Gdańska, Sopotu, Krakowa, Katowic, Poznania i Piaseczna. Zakupy można zamówić do najpopularniejszych miejsc wypoczynkowych danych miast, takich jak parki i plaże. W ten sposób twórcy rozwiązania podkreślają, że ich kurierzy dowiozą potrzebne zakupy nie tylko do domu czy biura, ale także wszędzie tam, gdzie spędza się lato w mieście.
Aktywacja miejska w kampanii Żabki Jush
Żabka Jush, z okazji zbliżającego się dużymi krokami lata, przygotowała dla swoich klientów aktywację promocyjną. To pierwsza i jedyna taka akcja w kategorii skierowana do konsumentów na polskim rynku. Została ona oparta na klasycznym schemacie „poszukiwania skarbów”, w której użytkownicy muszą dotrzeć do danej lokalizacji by odnaleźć daną promocję. Dlatego, żeby z niej skorzystać trzeba zeskanować specjalny kod QR lub wpisać w aplikacji hasło umieszczone na kreacji.
Kody oraz hasła zostały ukryte między innymi w rozsianych po całej Warszawie, Gdańsku i Krakowie billboardach, citylightach i plakatach. Dodatkowo znaleźć będzie można je w mediach społecznościowych aplikacji, a także w promocyjnych materiałach wykorzystywanych w internecie. Każdy z nich to inna zniżka, dzięki której użytkownicy zapłacą mniej za zakupy w usłudze. Warto sprawdzać nawet odkryte już miejsca, ponieważ Żabka Jush zapowiada regularną aktualizację promocji dostępnych za pomocą kodów oraz haseł.
Jesteśmy wszędzie tam, gdzie się dzieje i są nasi klienci. Nieważne czy są domatorami czy wolą szaleć lub wypoczywać na mieście. Chcemy, żeby w pełni korzystali z lata i cieszyli się słonecznymi miesiącami. Działaniami podkreślamy także DNA naszej marki, którą zbudowaliśmy będąc przede wszystkim jak najbliżej użytkowników. Dlatego zapraszamy ich do uczestniczenia w przygotowanej przez nas miejskiej aktywacji. Pod kodami i hasłami czekają na nich liczne promocje, a szukanie kodów zniżkowych to sposób na nudę i aktywne spędzanie lata w mieście – mówi Kamil Bąkowski, Marketing & eCommerce Director w Lite e-Commerce.
Kampania „Zamawiaj tam, gdzie się dzieje”
Letnia kampania promocyjna Żabki Jush obejmuje między innymi działania w outdoorze. Z głównym hasłem – „Zamawiaj tam, gdzie się dzieje!” – za pomocą billboardów oraz citylightów zapoznają się mieszkańcy Warszawy, Gdańska oraz Krakowa. Ponadto kampania będzie wspierana działaniami z wykorzystaniem nośników na warszawskich rowerach miejskich, radiu, a także w internecie i mediach społecznościowych.
W tych ostatnich użytkownicy natkną się między innymi na dwa promocyjne spoty, które zostały nagrane z wykorzystaniem tła rzucanego przez rzutnik i odwołań do szeroko pojętej popkultury. Tym samym spoty nawiązują do teledysków, które stały się popularne wśród przedstawicieli generacji Z. Występujący w nich bohaterowie spędzają lato w „miejskiej dżungli” grając w butelkę, wypoczywając na plaży czy szukając wyżej wspomnianych kodów.
Za koncept kreatywny odpowiada agencja reklamowa PZL, zakupem mediów zajęła się agencja Zenith, a zdjęcia wykonała Zuza Krajewska, dla której to kolejna współpraca z Żabką Jush.
Nagroda dla najaktywniejszych łowców
Uczestnicy zabawy w poszukiwaczy skarbów mogą liczyć nie tylko na wyjątkowe promocje, ale także na zaproszenie na wyjątkową aktywację marki z okazji lata. Osoby, które będą najbardziej aktywne w zabawie i zeskanują jak najwięcej unikalnych kodów, wezmą udział w specjalnym wydarzeniu organizowanym przez Żabkę Jush. Marka, żeby zbudować napięcie, nie zdradza na razie szczegółów imprezy. Te zostaną podane niebawem.
Regulamin akcji dostępny tutaj.

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.