Komunikaty PR

Żabka Jush organizuje konkurs dla klientów i zaprasza na wyjątkowe wydarzenie

2023-07-04  |  09:20
Biuro prasowe
Kontakt
Rafał Blank
Publicis Consultants

Domaniewska 42
02-672 Warszawa
rafal.blank|publicis-consultants.com| |rafal.blank|publicis-consultants.com
608 636 815
consultants.publicis.pl/
Do pobrania docx ( 0.08 MB )

Żabka Jush jest wszędzie tam, gdzie się dzieje. Sukces kampanii z kodami zniżkowymi sprawił, że z okazji rozpoczęcia lata najbardziej aktywni zbieracze wyjątkowych okazji będą mogli wziąć udział w konkursie. Nagrodą jest zaproszenie na kameralne roofparty w miejscu z wyjątkowym widokiem na Wawel. Co więcej - w trakcie wydarzenia zagra Kacha @discopololajf oraz Czasin @czas1n.

Akcja skierowana do klientów Żabki Jush oparta jest na schemacie ,,poszukiwania skarbów”, a zadaniem uczestników jest szukanie kodów zniżkowych ukrytych w nietypowych lokalizacjach. Odchodząca od schematu zwykłej promocji aktywacja spotkała się z niezwykle entuzjastycznym przyjęciem i ogromnym zaangażowaniem uczestników.

Dzięki temu akcja nie tylko jest kontynuowana, ale jej organizatorzy idą o krok dalej i zapraszają najlepszych poszukiwaczy okazji do udziału w konkursie. Wystarczy zeskanować kod QR lub wpisać w aplikacji kody zniżkowe, które można znaleźć na plakatach, reklamach zewnętrznych (OOH) oraz w internecie, w tym w mediach społecznościowych Żabki Jush. Co czeka na zwycięzców? Spełnienie marzeń o idealnej letniej imprezie - kameralny event w pięknym Krakowie w restauracji z rewelacyjnym widokiem na Wawel. W najlepszym towarzystwie, bo w gronie trojga najbliższych znajomych, zwycięzcy będą mogli zbierać najlepsze letnie wspomnienia.

Jesteśmy wszędzie tam, gdzie się dużo dzieje i gdzie są nasi klienci. Jako marka wierzymy, że mogą się oni latem dobrze bawić nie wyjeżdżając z miasta. Dlatego zorganizowaliśmy konkurs dla tych, którzy mają ochotę wziąć udział w kameralnej imprezie i cieszyć się wyjątkowym widokiem. Uważamy, że lato jest po to, żeby odpoczywać i spędzać czas z bliskimi nam osobami – Kamil Bąkowski, Marketing & e-Commerce Director w Lite e-Commerce

Konkurs potrwa od 1 do 23 lipca br. Po jego zakończeniu zostanie wyłonionych pięcioro zwycięzców, którzy, wraz z trojgiem najlepszych znajomych, będą mogli wziąć udział w zamkniętym evencie, w trakcie którego zagra Kacha oraz pojawi się Czasin. Wydarzenie odbędzie się 11 sierpnia br. w restauracji Vidok w Krakowie.

Więcej szczegółów na temat konkursu można znaleźć na dedykowanej stronie internetowej pod adresem jush.pl/konkurs-lato.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicis Consultants
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel 11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup Biuro prasowe
2025-08-13 | 11:50

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

DPD Polska utrzymuje dynamikę rozbudowy infrastruktury logistycznej OOH – sieć DPD Pickup liczy 33 tys. automatów i punktów, z czego już 11 tys. stanowią
Handel E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?
2025-08-08 | 10:50

E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?

Rok 2025 niesie za sobą dynamiczne zmiany w świecie e-commerce. Znaczącą rolę odgrywają technologie predykcyjne, automatyzacja pricingu oraz coraz większe znaczenie danych
Handel Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”
2025-08-05 | 06:00

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”

W niedzielę na szkockim polu golfowym Donalda Trumpa podpisano nową umowę handlową między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi. Porozumienie, które miało złagodzić groźbę

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.

Handel

Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’​a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.