Komunikaty PR

Żabka Jush organizuje konkurs dla klientów i zaprasza na wyjątkowe wydarzenie

2023-07-04  |  09:20
Biuro prasowe
Kontakt
Rafał Blank
Publicis Consultants

Domaniewska 42
02-672 Warszawa
rafal.blank|publicis-consultants.com| |rafal.blank|publicis-consultants.com
608 636 815
consultants.publicis.pl/
Do pobrania docx ( 0.08 MB )

Żabka Jush jest wszędzie tam, gdzie się dzieje. Sukces kampanii z kodami zniżkowymi sprawił, że z okazji rozpoczęcia lata najbardziej aktywni zbieracze wyjątkowych okazji będą mogli wziąć udział w konkursie. Nagrodą jest zaproszenie na kameralne roofparty w miejscu z wyjątkowym widokiem na Wawel. Co więcej - w trakcie wydarzenia zagra Kacha @discopololajf oraz Czasin @czas1n.

Akcja skierowana do klientów Żabki Jush oparta jest na schemacie ,,poszukiwania skarbów”, a zadaniem uczestników jest szukanie kodów zniżkowych ukrytych w nietypowych lokalizacjach. Odchodząca od schematu zwykłej promocji aktywacja spotkała się z niezwykle entuzjastycznym przyjęciem i ogromnym zaangażowaniem uczestników.

Dzięki temu akcja nie tylko jest kontynuowana, ale jej organizatorzy idą o krok dalej i zapraszają najlepszych poszukiwaczy okazji do udziału w konkursie. Wystarczy zeskanować kod QR lub wpisać w aplikacji kody zniżkowe, które można znaleźć na plakatach, reklamach zewnętrznych (OOH) oraz w internecie, w tym w mediach społecznościowych Żabki Jush. Co czeka na zwycięzców? Spełnienie marzeń o idealnej letniej imprezie - kameralny event w pięknym Krakowie w restauracji z rewelacyjnym widokiem na Wawel. W najlepszym towarzystwie, bo w gronie trojga najbliższych znajomych, zwycięzcy będą mogli zbierać najlepsze letnie wspomnienia.

Jesteśmy wszędzie tam, gdzie się dużo dzieje i gdzie są nasi klienci. Jako marka wierzymy, że mogą się oni latem dobrze bawić nie wyjeżdżając z miasta. Dlatego zorganizowaliśmy konkurs dla tych, którzy mają ochotę wziąć udział w kameralnej imprezie i cieszyć się wyjątkowym widokiem. Uważamy, że lato jest po to, żeby odpoczywać i spędzać czas z bliskimi nam osobami – Kamil Bąkowski, Marketing & e-Commerce Director w Lite e-Commerce

Konkurs potrwa od 1 do 23 lipca br. Po jego zakończeniu zostanie wyłonionych pięcioro zwycięzców, którzy, wraz z trojgiem najlepszych znajomych, będą mogli wziąć udział w zamkniętym evencie, w trakcie którego zagra Kacha oraz pojawi się Czasin. Wydarzenie odbędzie się 11 sierpnia br. w restauracji Vidok w Krakowie.

Więcej szczegółów na temat konkursu można znaleźć na dedykowanej stronie internetowej pod adresem jush.pl/konkurs-lato.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicis Consultants
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie Biuro prasowe
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.