Komunikaty PR

Żabka Jush organizuje konkurs dla klientów i zaprasza na wyjątkowe wydarzenie

2023-07-04  |  09:20
Biuro prasowe
Kontakt
Rafał Blank
Publicis Consultants

Domaniewska 42
02-672 Warszawa
rafal.blank|publicis-consultants.com| |rafal.blank|publicis-consultants.com
608 636 815
consultants.publicis.pl/
Do pobrania docx ( 0.08 MB )

Żabka Jush jest wszędzie tam, gdzie się dzieje. Sukces kampanii z kodami zniżkowymi sprawił, że z okazji rozpoczęcia lata najbardziej aktywni zbieracze wyjątkowych okazji będą mogli wziąć udział w konkursie. Nagrodą jest zaproszenie na kameralne roofparty w miejscu z wyjątkowym widokiem na Wawel. Co więcej - w trakcie wydarzenia zagra Kacha @discopololajf oraz Czasin @czas1n.

Akcja skierowana do klientów Żabki Jush oparta jest na schemacie ,,poszukiwania skarbów”, a zadaniem uczestników jest szukanie kodów zniżkowych ukrytych w nietypowych lokalizacjach. Odchodząca od schematu zwykłej promocji aktywacja spotkała się z niezwykle entuzjastycznym przyjęciem i ogromnym zaangażowaniem uczestników.

Dzięki temu akcja nie tylko jest kontynuowana, ale jej organizatorzy idą o krok dalej i zapraszają najlepszych poszukiwaczy okazji do udziału w konkursie. Wystarczy zeskanować kod QR lub wpisać w aplikacji kody zniżkowe, które można znaleźć na plakatach, reklamach zewnętrznych (OOH) oraz w internecie, w tym w mediach społecznościowych Żabki Jush. Co czeka na zwycięzców? Spełnienie marzeń o idealnej letniej imprezie - kameralny event w pięknym Krakowie w restauracji z rewelacyjnym widokiem na Wawel. W najlepszym towarzystwie, bo w gronie trojga najbliższych znajomych, zwycięzcy będą mogli zbierać najlepsze letnie wspomnienia.

Jesteśmy wszędzie tam, gdzie się dużo dzieje i gdzie są nasi klienci. Jako marka wierzymy, że mogą się oni latem dobrze bawić nie wyjeżdżając z miasta. Dlatego zorganizowaliśmy konkurs dla tych, którzy mają ochotę wziąć udział w kameralnej imprezie i cieszyć się wyjątkowym widokiem. Uważamy, że lato jest po to, żeby odpoczywać i spędzać czas z bliskimi nam osobami – Kamil Bąkowski, Marketing & e-Commerce Director w Lite e-Commerce

Konkurs potrwa od 1 do 23 lipca br. Po jego zakończeniu zostanie wyłonionych pięcioro zwycięzców, którzy, wraz z trojgiem najlepszych znajomych, będą mogli wziąć udział w zamkniętym evencie, w trakcie którego zagra Kacha oraz pojawi się Czasin. Wydarzenie odbędzie się 11 sierpnia br. w restauracji Vidok w Krakowie.

Więcej szczegółów na temat konkursu można znaleźć na dedykowanej stronie internetowej pod adresem jush.pl/konkurs-lato.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicis Consultants
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.