Komunikaty PR

Żabka Jush organizuje konkurs dla klientów i zaprasza na wyjątkowe wydarzenie

2023-07-04  |  09:20
Biuro prasowe
Kontakt
Rafał Blank
Publicis Consultants

Domaniewska 42
02-672 Warszawa
rafal.blank|publicis-consultants.com| |rafal.blank|publicis-consultants.com
608 636 815
consultants.publicis.pl/
Do pobrania docx ( 0.08 MB )

Żabka Jush jest wszędzie tam, gdzie się dzieje. Sukces kampanii z kodami zniżkowymi sprawił, że z okazji rozpoczęcia lata najbardziej aktywni zbieracze wyjątkowych okazji będą mogli wziąć udział w konkursie. Nagrodą jest zaproszenie na kameralne roofparty w miejscu z wyjątkowym widokiem na Wawel. Co więcej - w trakcie wydarzenia zagra Kacha @discopololajf oraz Czasin @czas1n.

Akcja skierowana do klientów Żabki Jush oparta jest na schemacie ,,poszukiwania skarbów”, a zadaniem uczestników jest szukanie kodów zniżkowych ukrytych w nietypowych lokalizacjach. Odchodząca od schematu zwykłej promocji aktywacja spotkała się z niezwykle entuzjastycznym przyjęciem i ogromnym zaangażowaniem uczestników.

Dzięki temu akcja nie tylko jest kontynuowana, ale jej organizatorzy idą o krok dalej i zapraszają najlepszych poszukiwaczy okazji do udziału w konkursie. Wystarczy zeskanować kod QR lub wpisać w aplikacji kody zniżkowe, które można znaleźć na plakatach, reklamach zewnętrznych (OOH) oraz w internecie, w tym w mediach społecznościowych Żabki Jush. Co czeka na zwycięzców? Spełnienie marzeń o idealnej letniej imprezie - kameralny event w pięknym Krakowie w restauracji z rewelacyjnym widokiem na Wawel. W najlepszym towarzystwie, bo w gronie trojga najbliższych znajomych, zwycięzcy będą mogli zbierać najlepsze letnie wspomnienia.

Jesteśmy wszędzie tam, gdzie się dużo dzieje i gdzie są nasi klienci. Jako marka wierzymy, że mogą się oni latem dobrze bawić nie wyjeżdżając z miasta. Dlatego zorganizowaliśmy konkurs dla tych, którzy mają ochotę wziąć udział w kameralnej imprezie i cieszyć się wyjątkowym widokiem. Uważamy, że lato jest po to, żeby odpoczywać i spędzać czas z bliskimi nam osobami – Kamil Bąkowski, Marketing & e-Commerce Director w Lite e-Commerce

Konkurs potrwa od 1 do 23 lipca br. Po jego zakończeniu zostanie wyłonionych pięcioro zwycięzców, którzy, wraz z trojgiem najlepszych znajomych, będą mogli wziąć udział w zamkniętym evencie, w trakcie którego zagra Kacha oraz pojawi się Czasin. Wydarzenie odbędzie się 11 sierpnia br. w restauracji Vidok w Krakowie.

Więcej szczegółów na temat konkursu można znaleźć na dedykowanej stronie internetowej pod adresem jush.pl/konkurs-lato.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicis Consultants
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b Biuro prasowe
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,
Handel Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!
2025-05-12 | 08:00

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Zakupy online to nie tylko wygoda, ale też najlepszy sposób na szukanie oszczędności – szczególnie na ERLI. Polska platforma oferuje szereg przystępnych metod
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy nowej umowy między Unią Europejską a Ukrainą na temat zasad handlu. Obecne przepisy wygasają 5 czerwca

5 czerwca wygasa ATM, czyli wprowadzona przed trzema laty i potem z modyfikacjami przedłużana umowa między UE a Ukrainą, liberalizująca zasady wwozu ukraińskich towarów na teren Wspólnoty. Strona ukraińska chciałaby jej przedłużenia, na razie jednak Unia zgodziła się jedynie na przedłużenie bezcłowego przywozu żelaza i stali. Największe obawy, zwłaszcza w Polsce, budzi kwestia produktów rolnych. Zdaniem europosłanki Konfederacji Anny Bryłki należałoby wrócić do obowiązującej przed 2022 rokiem umowy stowarzyszeniowej DCFTA, ponieważ Ukraina może dziś eksportować swoje towary drogą morską poprzez porty na Morzu Czarnym, a dzięki darmowemu dostępowi do unijnego rynku bogacą się jedynie potentaci rolni.

Ochrona środowiska

Nowe technologie pomagają szybciej i dokładniej sortować odpady. Wciąż nie wszystkie da się jednak przetworzyć

Do 2030 roku 55 proc. odpadów opakowaniowych z tworzyw sztucznych powinno trafiać do przetworzenia. W ubiegłym roku było to ok. 27 proc. Nowe technologie w coraz większym stopniu ułatwiają sortowanie odpadów, ale nie pozwalają jeszcze na przetworzenie wszystkich ich rodzajów. To pierwsze wyzwanie związane z zamykaniem obiegu. Kolejnym jest zwiększanie zawartości materiałów pochodzących z recyklingu w produkowanych opakowaniach, czego wymagają unijne przepisy. Choć w tym obszarze widać w ostatnich latach znaczące postępy, nie brakuje wyzwań.

Handel

Rosyjskie surowce przestaną płynąć do UE. Spóźniony, ale ambitny i istotny plan ma być wdrożony do 2027 roku

– Kupowanie surowców energetycznych z Rosji jest jak kupowanie broni przeciwko Ukrainie – uważa europosłanka PO Mirosława Nykiel. Dlatego KE planuje do 2027 roku ograniczyć do zera import rosyjskich paliw. Joanna Scheuring-Wielgus ocenia, że taka decyzja powinna zapaść już dawno, ale lepiej późno niż wcale. Co więcej, państwa członkowskie powinny być w tych deklaracjach zjednoczone najbardziej, jak się da.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.