Żabka królową hot dogów! 4 lipca Światowym Dniem Hot Doga
Królowa jest tylko jedna i bez wątpienia jest nią Żabka! Królowa hot dogów w sumie w ub.r. sprzedała prawie 74 mln tych ciepłych przekąsek, a w najlepszym sprzedażowo dniu – ok. 370 tys. hot dogów. Klienci Żabki mogą spróbować kilkunastu różnych kombinacji smakowych hot dogów, dobierając według uznania rodzaj kiełbaski (w tym także bezmięsną) i sosu. W ofercie sieci okazjonalnie pojawiają się także unikatowe kolorowe hot dogi – były już Black Dog i Love Dog, a z okazji przypadającego 4 lipca Światowego Dnia Hot Doga we wszystkich ponad 9600 sklepach Żabka można znaleźć „słoneczną” wersję tej ciepłej przekąski, czyli Summer Doga. Sieć przygotowała także wyjątkową ofertę z tej okazji – 4 lipca br. wszystkie hot dogi dostępne będą w atrakcyjnej cenie 4,99 zł/szt. przy zakupach z aplikacją Żappka.
Światowy Dzień Hot Doga obchodzony jest w dniu Święta Niepodległości USA. Początek temu wydarzeniu dał zorganizowany w Nowym Jorku w 1916 roku konkurs jedzenia hot dogów, który odbył się właśnie z okazji Święta Niepodległości. Sama przekąska pochodzi jednak z Niemiec i jej historia sięga XV w., kiedy to we Frankfurcie nad Menem powstały pierwsze parówki. Nieco później, bo w drugiej połowie XIX w. w Coney Island, otwarto pierwszą budkę, z której sprzedawano hot dogi.
Dziś hot dog jest jedną z najbardziej znanych na świecie ciepłych przekąsek, a konkursy jedzenia ich na czas są wciąż organizowane (rekordzista był w stanie zjeść w ciągu 10 minut aż 69 sztuk!). Hot dog to także ulubiona ciepła przekąska klientów sieci Żabka, a hot dogi – w różnych wersjach smakowych – są niekwestionowanym hitem sprzedażowym Żabki. Można je kupić we wszystkich sklepach stacjonarnych sieci, są one także w ofercie placówek sezonowych oraz mobilnych Żabek, które można spotkać na koncertach i wydarzeniach kulturalnych. Z kolei w bezobsługowej Żabce Nano przy ul. Dobrej 54 w Warszawie hot dogi przygotowuje robot Robbie – to nowatorskie, pierwsze tego typu rozwiązanie na rynku!
Ulubiona przekąska w wersji kolorowej
Klienci Żabki mogą spróbować kilkunastu różnych kombinacji smakowych hot doga, wedle uznania dobierając rodzaj kiełbaski oraz sosu. Mogą także wybrać unikatowe, kolorowe hot dogi, które pojawiają się w sklepach sieci w ramach ofert czasowych. Lepiej znany konsumentom Black Dog, czyli limitowana, czarna wersja tej ciepłej przekąski przygotowana z okazji Black Friday, sprzedawała się w liczbie niemal 20 sztuk dziennie, a tegoroczna nowość, którą Żabka zaskoczyła klientów z okazji święta zakochanych, czyli różowy Love Dog – w ponad 6 sztukach dziennie.
Summer Dog wciąż w ofercie
Z okazji rozpoczynającego się lata i wakacji Żabka po raz kolejny zaskoczyła klientów, wprowadzając do oferty limitowaną, „słoneczną” wersję hot doga, czyli Summer Doga. Przekąska ta składa się z żółtej bułki i żółtej kiełbaski z dodatkiem mango. Do tego zestawu najlepiej pasują dwa nowe, wyjątkowe sosy Summer – słodki mango lub pikantny pomidor-mięta. Summer Dog będzie dostępny w ofercie Żabki do wyczerpania zapasów.
W Światowym Dniu Hot Doga, czyli 4 lipca br., wszystkie hot dogi z aktualnej oferty Żabki będą dostępne w atrakcyjnej cenie 4,99 zł za sztukę przy zakupach z aplikacją Żappka.
Żabka liderem oferty gastronomicznej
Żabka to największa sieć punktów gastronomicznych w Polsce. W jej ofercie znaleźć można nie tylko hot dogi, ale także panini, pizza wrapy, kanapki śniadaniowe focaccini oraz wiele słodkości – od croissantów, przez drożdżówki, donuty i pączki. W kilkuset wybranych sklepach Żabka dostępne są także chrupiące przekąski #prostozpieca: frytki, nuggetsy z kurczaka, pikantne stripsy z kurczaka, churrosy oraz chicken popsy. Nie brakuje także gorącej, świeżo mielonej kawy z ekspresu oraz innych ciepłych napojów. Więcej informacji o ofercie można znaleźć na https://www.zabka.pl/zabka-cafe
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.