Komunikaty PR

Żabka królową hot dogów! 4 lipca Światowym Dniem Hot Doga

2023-07-04  |  11:15
Biuro prasowe

Królowa jest tylko jedna i bez wątpienia jest nią Żabka! Królowa hot dogów w sumie w ub.r. sprzedała prawie 74 mln tych ciepłych przekąsek, a w najlepszym sprzedażowo dniu – ok. 370 tys. hot dogów. Klienci Żabki mogą spróbować kilkunastu różnych kombinacji smakowych hot dogów, dobierając według uznania rodzaj kiełbaski (w tym także bezmięsną) i sosu. W ofercie sieci okazjonalnie pojawiają się także unikatowe kolorowe hot dogi – były już Black Dog i Love Dog, a z okazji przypadającego 4 lipca Światowego Dnia Hot Doga we wszystkich ponad 9600 sklepach Żabka można znaleźć „słoneczną” wersję tej ciepłej przekąski, czyli Summer Doga. Sieć przygotowała także wyjątkową ofertę z tej okazji – 4 lipca br. wszystkie hot dogi dostępne będą w atrakcyjnej cenie 4,99 zł/szt. przy zakupach z aplikacją Żappka.

Światowy Dzień Hot Doga obchodzony jest w dniu Święta Niepodległości USA. Początek temu wydarzeniu dał zorganizowany w Nowym Jorku w 1916 roku konkurs jedzenia hot dogów, który odbył się właśnie z okazji Święta Niepodległości. Sama przekąska pochodzi jednak z Niemiec i jej historia sięga XV w., kiedy to we Frankfurcie nad Menem powstały pierwsze parówki. Nieco później, bo w drugiej połowie XIX w. w Coney Island, otwarto pierwszą budkę, z której sprzedawano hot dogi.

Dziś hot dog jest jedną z najbardziej znanych na świecie ciepłych przekąsek, a konkursy jedzenia ich na czas są wciąż organizowane (rekordzista był w stanie zjeść w ciągu 10 minut aż 69 sztuk!). Hot dog to także ulubiona ciepła przekąska klientów sieci Żabka, a hot dogi – w różnych wersjach smakowych – są niekwestionowanym hitem sprzedażowym Żabki. Można je kupić we wszystkich sklepach stacjonarnych sieci, są one także w ofercie placówek sezonowych oraz mobilnych Żabek, które można spotkać na koncertach i wydarzeniach kulturalnych. Z kolei w bezobsługowej Żabce Nano przy ul. Dobrej 54 w Warszawie hot dogi przygotowuje robot Robbie – to nowatorskie, pierwsze tego typu rozwiązanie na rynku!

Ulubiona przekąska w wersji kolorowej

Klienci Żabki mogą spróbować kilkunastu różnych kombinacji smakowych hot doga, wedle uznania dobierając rodzaj kiełbaski oraz sosu. Mogą także wybrać unikatowe, kolorowe hot dogi, które pojawiają się w sklepach sieci w ramach ofert czasowych. Lepiej znany konsumentom Black Dog, czyli limitowana, czarna wersja tej ciepłej przekąski przygotowana z okazji Black Friday, sprzedawała się w liczbie niemal 20 sztuk dziennie, a tegoroczna nowość, którą Żabka zaskoczyła klientów z okazji święta zakochanych, czyli różowy Love Dog – w ponad 6 sztukach dziennie.

Summer Dog wciąż w ofercie

Z okazji rozpoczynającego się lata i wakacji Żabka po raz kolejny zaskoczyła klientów, wprowadzając do oferty limitowaną, „słoneczną” wersję hot doga, czyli Summer Doga. Przekąska ta składa się z żółtej bułki i żółtej kiełbaski z dodatkiem mango. Do tego zestawu najlepiej pasują dwa nowe, wyjątkowe sosy Summer – słodki mango lub pikantny pomidor-mięta. Summer Dog będzie dostępny w ofercie Żabki do wyczerpania zapasów.

W Światowym Dniu Hot Doga, czyli 4 lipca br., wszystkie hot dogi z aktualnej oferty Żabki będą dostępne w atrakcyjnej cenie 4,99 zł za sztukę przy zakupach z aplikacją Żappka.

Żabka liderem oferty gastronomicznej

Żabka to największa sieć punktów gastronomicznych w Polsce. W jej ofercie znaleźć można nie tylko hot dogi, ale także panini, pizza wrapy, kanapki śniadaniowe focaccini oraz wiele słodkości – od croissantów, przez drożdżówki, donuty i pączki. W kilkuset wybranych sklepach Żabka dostępne są także chrupiące przekąski #prostozpieca: frytki, nuggetsy z kurczaka, pikantne stripsy z kurczaka, churrosy oraz chicken popsy. Nie brakuje także gorącej, świeżo mielonej kawy z ekspresu oraz innych ciepłych napojów. Więcej informacji o ofercie można znaleźć na https://www.zabka.pl/zabka-cafe

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.