Żabka królową hot dogów! 4 lipca Światowym Dniem Hot Doga
Królowa jest tylko jedna i bez wątpienia jest nią Żabka! Królowa hot dogów w sumie w ub.r. sprzedała prawie 74 mln tych ciepłych przekąsek, a w najlepszym sprzedażowo dniu – ok. 370 tys. hot dogów. Klienci Żabki mogą spróbować kilkunastu różnych kombinacji smakowych hot dogów, dobierając według uznania rodzaj kiełbaski (w tym także bezmięsną) i sosu. W ofercie sieci okazjonalnie pojawiają się także unikatowe kolorowe hot dogi – były już Black Dog i Love Dog, a z okazji przypadającego 4 lipca Światowego Dnia Hot Doga we wszystkich ponad 9600 sklepach Żabka można znaleźć „słoneczną” wersję tej ciepłej przekąski, czyli Summer Doga. Sieć przygotowała także wyjątkową ofertę z tej okazji – 4 lipca br. wszystkie hot dogi dostępne będą w atrakcyjnej cenie 4,99 zł/szt. przy zakupach z aplikacją Żappka.
Światowy Dzień Hot Doga obchodzony jest w dniu Święta Niepodległości USA. Początek temu wydarzeniu dał zorganizowany w Nowym Jorku w 1916 roku konkurs jedzenia hot dogów, który odbył się właśnie z okazji Święta Niepodległości. Sama przekąska pochodzi jednak z Niemiec i jej historia sięga XV w., kiedy to we Frankfurcie nad Menem powstały pierwsze parówki. Nieco później, bo w drugiej połowie XIX w. w Coney Island, otwarto pierwszą budkę, z której sprzedawano hot dogi.
Dziś hot dog jest jedną z najbardziej znanych na świecie ciepłych przekąsek, a konkursy jedzenia ich na czas są wciąż organizowane (rekordzista był w stanie zjeść w ciągu 10 minut aż 69 sztuk!). Hot dog to także ulubiona ciepła przekąska klientów sieci Żabka, a hot dogi – w różnych wersjach smakowych – są niekwestionowanym hitem sprzedażowym Żabki. Można je kupić we wszystkich sklepach stacjonarnych sieci, są one także w ofercie placówek sezonowych oraz mobilnych Żabek, które można spotkać na koncertach i wydarzeniach kulturalnych. Z kolei w bezobsługowej Żabce Nano przy ul. Dobrej 54 w Warszawie hot dogi przygotowuje robot Robbie – to nowatorskie, pierwsze tego typu rozwiązanie na rynku!
Ulubiona przekąska w wersji kolorowej
Klienci Żabki mogą spróbować kilkunastu różnych kombinacji smakowych hot doga, wedle uznania dobierając rodzaj kiełbaski oraz sosu. Mogą także wybrać unikatowe, kolorowe hot dogi, które pojawiają się w sklepach sieci w ramach ofert czasowych. Lepiej znany konsumentom Black Dog, czyli limitowana, czarna wersja tej ciepłej przekąski przygotowana z okazji Black Friday, sprzedawała się w liczbie niemal 20 sztuk dziennie, a tegoroczna nowość, którą Żabka zaskoczyła klientów z okazji święta zakochanych, czyli różowy Love Dog – w ponad 6 sztukach dziennie.
Summer Dog wciąż w ofercie
Z okazji rozpoczynającego się lata i wakacji Żabka po raz kolejny zaskoczyła klientów, wprowadzając do oferty limitowaną, „słoneczną” wersję hot doga, czyli Summer Doga. Przekąska ta składa się z żółtej bułki i żółtej kiełbaski z dodatkiem mango. Do tego zestawu najlepiej pasują dwa nowe, wyjątkowe sosy Summer – słodki mango lub pikantny pomidor-mięta. Summer Dog będzie dostępny w ofercie Żabki do wyczerpania zapasów.
W Światowym Dniu Hot Doga, czyli 4 lipca br., wszystkie hot dogi z aktualnej oferty Żabki będą dostępne w atrakcyjnej cenie 4,99 zł za sztukę przy zakupach z aplikacją Żappka.
Żabka liderem oferty gastronomicznej
Żabka to największa sieć punktów gastronomicznych w Polsce. W jej ofercie znaleźć można nie tylko hot dogi, ale także panini, pizza wrapy, kanapki śniadaniowe focaccini oraz wiele słodkości – od croissantów, przez drożdżówki, donuty i pączki. W kilkuset wybranych sklepach Żabka dostępne są także chrupiące przekąski #prostozpieca: frytki, nuggetsy z kurczaka, pikantne stripsy z kurczaka, churrosy oraz chicken popsy. Nie brakuje także gorącej, świeżo mielonej kawy z ekspresu oraz innych ciepłych napojów. Więcej informacji o ofercie można znaleźć na https://www.zabka.pl/zabka-cafe

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Rząd zapowiada nową strategię wspierającą polski kapitał. Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji państwowych
Premier Donald Tusk podczas otwarcia wiosennej odsłony Europejskiego Forum Nowych Idei zapowiedział nową politykę gospodarczą, opartą na odbudowie i repolonizacji krajowej gospodarki. Przy wyborze wykonawców w państwowych inwestycjach mają być promowane polskie firmy, a zadaniem administracji ma być dbanie o interes narodowy. – Wydaje mi się, że powinniśmy jednak przede wszystkim patrzeć na to, kto i jak skutecznie będzie wspierał polskie firmy, inwestycje, bo to jest to, czego potrzebujemy – ocenia dr Henryka Bochniarz, przewodnicząca Rady Głównej Konfederacji Lewiatan.
Finanse
Członek RPP spodziewa się obniżki stóp procentowych już w maju, może nawet o 50 pb. Potem dyskusja o kolejnej obniżce możliwa w lipcu

Nie najlepsze dane z gospodarki w I kwartale roku oraz inflacja o połowę niższa niż w chwili ostatniej obniżki stóp – to zdaniem Ludwika Koteckiego, członka RPP, wystarczająco mocne powody przemawiające za cięciem kosztu pieniądza już na majowym posiedzeniu. W grze może być nawet 50 punktów bazowych na początek, a do końca roku dwa razy tyle. Podwyższona niepewność w globalnej gospodarce spowodowana polityką administracji w Waszyngtonie to dodatkowy czynnik, który powinien wesprzeć decyzję o poluzowaniu polityki pieniężnej.
Prawo
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP. Urząd zyska nowe kompetencje

Zgodnie z procedowaną ustawą Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorców stanie się Rzecznikiem Praw Przedsiębiorców i zyska nowe uprawnienia. Wśród nich najważniejsze to możliwość reprezentowania wszystkich przedsiębiorstw, niezależnie od ich wielkości, i rolników, a także inicjatywa ustawodawcza. Ustawą w kolejnych tygodniach ma się zająć rząd.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.