Komunikaty PR

Żabka odsłania kurtynę. 11 000. sklep w Polsce otwarty w wyjątkowej lokalizacji

2024-12-20  |  08:30
Biuro prasowe

Sieć sklepów Żabka osiągnęła kolejny kamień milowy, otwierając swoją 11 000. placówkę w Polsce. Nowy sklep, zlokalizowany w Warszawie przy ul. Moliera 8, w bezpośrednim sąsiedztwie Teatru Wielkiego, wpisuje się w tkankę i charakter miasta. To znaczący moment w historii sieci, która od ponad dwóch dekad wspiera rozwój przedsiębiorczości, tworząc stabilne fundamenty dla rozwoju tysięcy lokalnych biznesów. Żabka utrzymuje tempo ekspansji i zgodnie z wcześniejszymi deklaracjami otwiera  ponad 1000 sklepów rocznie.

Od 26 lat sieć z sukcesem rozwija się w sektorze convenience w Polsce, udostępniając klientom wygodne rozwiązania na wyciągnięcie ręki. Zainteresowanie współpracą z siecią utrzymuje się stale na wysokim poziomie – obecnie ponad 9000 franczyzobiorców prowadzi swoje punkty pod zielonym szyldem. Odzwierciedla to nie tylko chęć rozwoju przedsiębiorczości, ale stanowi dowód atrakcyjności i skuteczności modelu biznesowego Żabki. Żabka to dziś lider segmentu modern convenience, a także marka rozpoznawalna przez miliony klientów, która nieustannie dostosowuje swoje działania do zmieniających się potrzeb konsumentów i franczyzobiorców. Sieć dynamicznie rozwija się, otwierając ponad 1000 sklepów rocznie. Taka skala pozwala na konsekwentne rozszerzanie oferty, poszukiwanie nowych, innowacyjnych rozwiązań, przekładających się na zwiększenie obrotów w sklepach franczyzobiorców.

Żabka to więcej niż sklep. To sieć, która inwestuje w ludzi, lokalne społeczności i wpływa na rozwój polskiej gospodarki. Dzięki współpracy z franczyzobiorcami Grupa Żabka tworzy już 63 000 miejsc pracy. Nasze 11 000 sklepów to nie tylko symbol rozwoju, ale także dowód na to, że możemy łączyć sukces biznesowy z pozytywnym wpływem na otoczenie – mówi Adam Manikowski, wiceprezes zarządu, dyrektor zarządzający Żabka Polska.

Unikatowa lokalizacja sklepu znajdującego się w sąsiedztwie Teatru Wielkiego w Warszawie sprawiła, że dzień otwarcia 11 000. placówki stał się prawdziwym przedstawieniem. Przy wejściu klientów witali aktorzy z Teatru Lufcik na Korbę z Gliwic, wcieleni w role największych postaci ze świata teatru, otwierając przy tym ogromną zieloną kurtynę odsłaniającą drzwi sklepu.  Żabka  mieści się w budynku, usytuowanym przy ul. Moliera 8, który od lat 60. XX w. zamieszkany był przez pracowników opery zlokalizowanej tuż obok. Natomiast nazwa ulicy nadana została na cześć wybitnego twórcy sztuk teatralnych i komediopisarza.

Placówka wyróżnia się nie tylko lokalizacją, ale również nowoczesnym podejściem do obsługi klienta – została wyposażona w strefę konsumpcyjną, gdzie goście mogą odpocząć, delektując się aromatyczną kawą czy ciepłymi posiłkami i przez wysokie witryny spoglądać na sąsiadujący Teatr Narodowy. Ergonomiczne rozwiązania technologiczne, w tym kiosk do zamawiania produktów
z oferty Żabka Café, oraz intuicyjny układ sklepu zapewniają szybkie i wygodne zakupy.

Otwarcie tego sklepu to dla mnie szczególna chwila – mówi Jakub Kunecki, franczyzobiorca nowej placówki. – Żabka przy ul. Moliera 8, to nie tylko miejsce zakupów, ale też przestrzeń, w której klienci mogą na chwilę zwolnić i poczuć się komfortowo. Cieszę się, że mogę prowadzić sklep w tak prestiżowym miejscu, a jednocześnie jestem dumny, że mogę być częścią marki, która wspiera przedsiębiorców na każdym kroku.

Dynamiczny rozwój Żabki, która od 1998 roku konsekwentnie rozwija swoją działalność i buduje lokalną przedsiębiorczość, to efekt wsparcia, jakie sieć oferuje swoim franczyzobiorcom. Ponad 9 000 przedsiębiorców, w   tym blisko 900 w Warszawie, korzysta z innowacyjnego modelu biznesowego, który łączy niską barierę wejścia z kompleksowym wsparciem operacyjnym i technologicznym. Żabka dostarcza narzędzia, które pomagają skutecznie zarządzać placówkami i poprawiać ich efektywność, nie tylko w aglomeracjach takich jak Warszawa – najmniejszą miejscowością, w której funkcjonuje jeden ze sklepów sieci, jest Porażyn-Tartak, zamieszkiwany przez 100 osób.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry Biuro prasowe
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy
Handel DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie
Handel Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy

Bez zaangażowania największych firm, które ograniczają własny ślad węglowy, będzie trudno o transformację energetyczną. Jak wynika z danych Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ubiegłym roku 61 proc. przedsiębiorstw z UE zainwestowało w walkę ze zmianą klimatu. Choć z tymi inwestycjami wiążą się zwykle ogromne koszty, część firm traktuje je jako szansę na podniesienie swojej konkurencyjności. Wśród znaczących korzyści podnoszą też kwestię zmniejszania zależności od dostaw surowców energetycznych z innych krajów.

Prawo

Rolnicy z Wielkopolski i Opolszczyzny protestują przeciwko likwidacji ich miejsc pracy. Minister rolnictwa deklaruje szukanie rozwiązań

W czwartek 24 kwietnia pracownicy towarowych gospodarstw rolnych z województw wielkopolskiego i opolskiego protestowali przed Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie. To już kolejny – po poznańskim – protest, który ma zwrócić uwagę na opieszałość urzędników w związku z zagospodarowaniem zwracanych do Zasobu Skarbu Państwa dzierżawionych gruntów, na których dziś prowadzona jest działalność rolnicza. Minister Czesław Siekierski przyjął delegację pracowników, która przekazała petycję z postulatami wymagającymi pilnych działań urzędniczych.

Prawo

W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem

Zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad na posiedzeniu 14–15 maja Senat zajmie się pierwszym pakietem deregulacyjnym, przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Przyjęty w ubiegłym tygodniu przez Sejm dokument zawiera około 40 rozwiązań, które mają ułatwić prowadzenie biznesu. W ciągu kilku miesięcy efekty mają być odczuwalne dla przedsiębiorców. Jednocześnie trwają już prace nad kolejnymi propozycjami deregulacyjnymi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.