Komunikaty PR

Żabka otwiera 1000. sklep w sercu Warszawy – wyjątkowa placówka w Centrum LIM

2024-12-06  |  13:25
Biuro prasowe

Od 6 grudnia 2024 r. sieć Żabka w stolicy liczy już 1000 sklepów. Jubileuszowy punkt mieści się w wyjątkowym miejscu: warszawskim Centrum LIM, w budynku Warsaw Presidential Hotel, tuż obok Dworca Centralnego oraz Pałacu Kultury i Nauki. Flagowa placówka w samym centrum miasta została zaprojektowana z myślą o wygodzie i komforcie mieszkańców Warszawy, którym Żabka towarzyszy już od… 22 lat!

To właśnie 17 kwietnia 2002 r. przy ul. Siennickiej otwarty został pierwszy sklep sieci w stolicy. Z pewnością wiele zmieniło się od tamtej pory: na przestrzeni lat z pojedynczego punktu Żabka stała się ważnym elementem życia wielu mieszkańców, niezmiennie ułatwiając im codzienne obowiązki. Wyróżnikiem sklepów stała się ich wysoka dostępność, jakość usług i bliskość. Dziś Żabkę można znaleźć na stacjach metra, na kampusach, w biurowcach czy osiedlach mieszkaniowych. Sieć skutecznie dopasowała się do dynamicznego życia w wielkim mieście, a trzymane w dłoniach mieszkańców kubki kawy z Żabki Café, złapane w porannym pośpiechu, stały się już nieodłączną częścią warszawskiego krajobrazu.

Współpraca kluczem

Rozwój sieci Żabka to efekt współpracy z ponad 9000 franczyzobiorców. Żabka jako franczyzodawca oferuje im atrakcyjne warunki współpracy, w tym nowoczesne narzędzia do zarządzania sklepem oraz wsparcie operacyjne, marketingowe i szkoleniowe. Franczyzobiorcy korzystają również z nowatorskich rozwiązań technologicznych, które zwiększają efektywność zarządzania sklepami oraz ich rentowność. W samej Warszawie z siecią współpracuje blisko 900 przedsiębiorców, którzy wspólnie tworzą wiele miejsc pracy, rozwijają lokalną przedsiębiorczość i regulują podatki, które trafiają do budżetu miasta. Do sieci dołączają kolejne osoby, także w regionie, pragnąc rozwijać się i realizować w sprawdzonym i bezpiecznym biznesie.

– Model biznesowy Żabki wyróżnia się kompleksowym wsparciem dla przedsiębiorców, niskim poziomem wejścia oraz nowatorskim podejściem do zarządzania sklepem, opartym na nowoczesnych technologiach. Otwarcie 1000. sklepu w Warszawie dowodzi siły naszej sieci i skuteczności tego modelu. Dzięki partnerskiej współpracy z franczyzobiorcami, oferujemy im kompleksowe narzędzia do rozwoju biznesu. Wykorzystanie innowacyjnych rozwiązań w sklepach zapewnia wyjątkowe doświadczenia zakupowe klientom, wpływa na jakość obsługi, co przekłada się na sukces współpracujących z nami przedsiębiorców – mówi Przemysław Kijewski, dyrektor ds. operacyjnych w Żabka Polska.

Unikalna strefa konsumpcyjna i rozszerzona oferta gastronomiczna

Placówka w Centrum LIM jest jedną z tych w sieci Żabka, które oferują wydzieloną przestrzeń do konsumpcji na miejscu. Klienci mogą wygodnie usiąść przy stolikach lub wysokich blatach, by zjeść ciepły posiłek i napić się aromatycznej kawy. W ofercie znajdują się popularne produkty Żabka Café oraz nowości, takie jak frytki z różnorodnymi dodatkami, np. salsą meksykańską, kebabem z kurczaka czy dojrzewającym salami i inne przekąski znane z oferty Prosto z Pieca. Dzięki nowoczesnemu wyposażeniu, w tym ergonomicznym szufladom chłodniczo-mroźniczym, obsługa klientów jest szybka i wygodna, a dania zachowują idealną temperaturę.

Żabka wyprzedza trendy, dbając zarówno o klientów, jak i o nas, franczyzobiorców. Dzięki wsparciu sieci mogę prowadzić nowoczesną placówkę, która łączy funkcjonalność z wygodą – podkreśla Olena Nesterova, franczyzobiorczyni nowo otwartego sklepu w Centrum LIM.

Otwarcie 1000. Żabki w Warszawie to nie tylko kolejny krok w dynamicznym rozwoju sieci, ale także efekt współpracy z tysiącami przedsiębiorców. Innowacyjność i dbałość o partnerów i klientów stanowią fundamenty tego sukcesu.

Zachęcamy do odwiedzenia nowej, flagowej placówki w Centrum LIM. Dla pierwszych klientów przygotowano specjalne niespodzianki oraz promocje.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym? Biuro prasowe
2025-08-08 | 10:50

E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?

Rok 2025 niesie za sobą dynamiczne zmiany w świecie e-commerce. Znaczącą rolę odgrywają technologie predykcyjne, automatyzacja pricingu oraz coraz większe znaczenie danych
Handel Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”
2025-08-05 | 06:00

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”

W niedzielę na szkockim polu golfowym Donalda Trumpa podpisano nową umowę handlową między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi. Porozumienie, które miało złagodzić groźbę
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Farmacja

Nowy pakiet farmaceutyczny ma wyrównać szanse pacjentów w całej Unii. W Polsce na niektóre leki czeka się ponad dwa lata dłużej niż w Niemczech

Jeszcze pod przewodnictwem Polski Rada UE uzgodniła stanowisko w sprawie pakietu farmaceutycznego – największej reformy prawa lekowego od 20 lat. Ma on skrócić różnice w dostępie do terapii między krajami członkowskimi, które dziś sięgają nawet dwóch–trzech lat. W Unii Europejskiej wciąż brakuje terapii na ponad 6 tys. chorób rzadkich, a niedobory obejmują również leki ratujące życie. Nowe przepisy mają zapewnić szybszy dostęp do leków, wzmocnić konkurencyjność branży oraz zabezpieczyć dostawy.

Handel

Wzrost wydobycia ropy naftowej nie wpłynie na spadek cen surowca. Kierowcy jesienią zapłacą więcej za olej napędowy

Sierpień jest trzecim z rzędu miesiącem, gdy osiem krajów OPEC+ zwiększa podaż ropy naftowej na globalnym rynku; we wrześniu nastąpi kolejna zwyżka. Kraje OPEC, zwłaszcza Arabia Saudyjska, chcą w ten sposób odzyskać udziały w rynku utracone na skutek zmniejszenia wydobycia od 2022 roku, głównie na rzecz amerykańskich producentów. Nie należy się jednak spodziewać spadku cen ropy, gdyż popyt powinien być wysoki, a pod znakiem zapytania stoi dostępność ropy z Rosji. Nie zmienia to faktu, że jesienią ceny paliw na stacjach zazwyczaj rosną, a w największym stopniu podwyżki dotyczyć będą diesla.

Nauka

Szacowanie rzeczywistej liczby użytkowników miast dużym wyzwaniem. Statystycy wykorzystują dane z nowoczesnych źródeł

Różnica między liczbą rezydentów a rzeczywistą liczbą osób codziennie przebywających w Warszawie może sięgać nawet niemal pół miliona. Rozbieżności są dostrzegalne przede wszystkim w dużych miastach i ich obszarach funkcjonalnych. Precyzyjne dane populacyjne są tymczasem niezbędne w kształtowaniu usług społecznych i zdrowotnych, edukacyjnych, opiekuńczych, a także w planowaniu inwestycji infrastrukturalnych. W statystyce coraz częściej dane z oficjalnych źródeł, takich jak Zakład Ubezpieczeń Społecznych, są uzupełniane o te pochodzące od operatorów sieci komórkowych czy kart płatniczych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.