Żabka otwiera 1000. sklep w sercu Warszawy – wyjątkowa placówka w Centrum LIM
Od 6 grudnia 2024 r. sieć Żabka w stolicy liczy już 1000 sklepów. Jubileuszowy punkt mieści się w wyjątkowym miejscu: warszawskim Centrum LIM, w budynku Warsaw Presidential Hotel, tuż obok Dworca Centralnego oraz Pałacu Kultury i Nauki. Flagowa placówka w samym centrum miasta została zaprojektowana z myślą o wygodzie i komforcie mieszkańców Warszawy, którym Żabka towarzyszy już od… 22 lat!
To właśnie 17 kwietnia 2002 r. przy ul. Siennickiej otwarty został pierwszy sklep sieci w stolicy. Z pewnością wiele zmieniło się od tamtej pory: na przestrzeni lat z pojedynczego punktu Żabka stała się ważnym elementem życia wielu mieszkańców, niezmiennie ułatwiając im codzienne obowiązki. Wyróżnikiem sklepów stała się ich wysoka dostępność, jakość usług i bliskość. Dziś Żabkę można znaleźć na stacjach metra, na kampusach, w biurowcach czy osiedlach mieszkaniowych. Sieć skutecznie dopasowała się do dynamicznego życia w wielkim mieście, a trzymane w dłoniach mieszkańców kubki kawy z Żabki Café, złapane w porannym pośpiechu, stały się już nieodłączną częścią warszawskiego krajobrazu.
Współpraca kluczem
Rozwój sieci Żabka to efekt współpracy z ponad 9000 franczyzobiorców. Żabka jako franczyzodawca oferuje im atrakcyjne warunki współpracy, w tym nowoczesne narzędzia do zarządzania sklepem oraz wsparcie operacyjne, marketingowe i szkoleniowe. Franczyzobiorcy korzystają również z nowatorskich rozwiązań technologicznych, które zwiększają efektywność zarządzania sklepami oraz ich rentowność. W samej Warszawie z siecią współpracuje blisko 900 przedsiębiorców, którzy wspólnie tworzą wiele miejsc pracy, rozwijają lokalną przedsiębiorczość i regulują podatki, które trafiają do budżetu miasta. Do sieci dołączają kolejne osoby, także w regionie, pragnąc rozwijać się i realizować w sprawdzonym i bezpiecznym biznesie.
– Model biznesowy Żabki wyróżnia się kompleksowym wsparciem dla przedsiębiorców, niskim poziomem wejścia oraz nowatorskim podejściem do zarządzania sklepem, opartym na nowoczesnych technologiach. Otwarcie 1000. sklepu w Warszawie dowodzi siły naszej sieci i skuteczności tego modelu. Dzięki partnerskiej współpracy z franczyzobiorcami, oferujemy im kompleksowe narzędzia do rozwoju biznesu. Wykorzystanie innowacyjnych rozwiązań w sklepach zapewnia wyjątkowe doświadczenia zakupowe klientom, wpływa na jakość obsługi, co przekłada się na sukces współpracujących z nami przedsiębiorców – mówi Przemysław Kijewski, dyrektor ds. operacyjnych w Żabka Polska.
Unikalna strefa konsumpcyjna i rozszerzona oferta gastronomiczna
Placówka w Centrum LIM jest jedną z tych w sieci Żabka, które oferują wydzieloną przestrzeń do konsumpcji na miejscu. Klienci mogą wygodnie usiąść przy stolikach lub wysokich blatach, by zjeść ciepły posiłek i napić się aromatycznej kawy. W ofercie znajdują się popularne produkty Żabka Café oraz nowości, takie jak frytki z różnorodnymi dodatkami, np. salsą meksykańską, kebabem z kurczaka czy dojrzewającym salami i inne przekąski znane z oferty Prosto z Pieca. Dzięki nowoczesnemu wyposażeniu, w tym ergonomicznym szufladom chłodniczo-mroźniczym, obsługa klientów jest szybka i wygodna, a dania zachowują idealną temperaturę.
– Żabka wyprzedza trendy, dbając zarówno o klientów, jak i o nas, franczyzobiorców. Dzięki wsparciu sieci mogę prowadzić nowoczesną placówkę, która łączy funkcjonalność z wygodą – podkreśla Olena Nesterova, franczyzobiorczyni nowo otwartego sklepu w Centrum LIM.
Otwarcie 1000. Żabki w Warszawie to nie tylko kolejny krok w dynamicznym rozwoju sieci, ale także efekt współpracy z tysiącami przedsiębiorców. Innowacyjność i dbałość o partnerów i klientów stanowią fundamenty tego sukcesu.
Zachęcamy do odwiedzenia nowej, flagowej placówki w Centrum LIM. Dla pierwszych klientów przygotowano specjalne niespodzianki oraz promocje.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty
W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.
Problemy społeczne
Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej
W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.
Zagranica
Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia
USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.