Komunikaty PR

Żabka partnerem kierunku „ABC Biznesu – podstawy własnej działalności”

2023-06-12  |  12:40
Biuro prasowe

Żabka Polska, wraz z ogólnopolską siecią szkół policealnych TEB Edukacja, posiadającą swoje oddziały w 46 miastach, stworzyła program nauczania dla kierunku „ABC Biznesu – podstawy własnej działalności”. Kierunek prowadzony jest w trybie online. Podczas zajęć uczestnicy zdobędą wiedzę z zakresu przedsiębiorczości, finansów i marketingu oraz nabędą umiejętności miękkie (np. zarządzanie zespołem). Inicjatywa realizowana jest w ramach programu „Studium Przedsiębiorczości” prowadzonego przez sieć Żabka.

Rozwijamy szereg inicjatyw edukacyjnych poświęconych przedsiębiorczości. Dzielimy się swoją ekspercką wiedzą i wieloletnim doświadczeniem, także z osobami młodymi. Przedsiębiorczość to postawa, która jest przydatna nie tylko w pracy i we własnym biznesie, ale jest także niezwykle cenna na co dzień, w innych sferach życia. Można rozwinąć w sobie te predyspozycje czy wzmocnić poszczególne umiejętności w procesie edukacji, na takich kierunkach jak ten, który stworzyliśmy wspólnie z TEB Edukacja. Dzięki temu przyszli przedsiębiorcy będą mogli bardziej świadomie budować swój biznes w wybranym modelu – zaznacza dyrektor ds. operacyjnych w Żabka Polska Przemysław Kijewski.

„ABC Biznesu – podstawy własnej działalności” to dziesięciomiesięczny (dwusemestralny) kierunek realizowany w trybie online. W trakcie nauki uczestnicy zdobędą wiedzę z zakresu przedsiębiorczości, finansów oraz prowadzenia własnej działalności gospodarczej. Ponadto zdobędą umiejętność tworzenia biznesplanu, budowania wizerunku marki i prowadzenia kampanii marketingowych. Podczas zajęć zrealizowane zostaną moduły z zakresu budowania zespołów oraz doboru modelu prowadzenia własnego biznesu (m.in. franczyza jako jeden z najbezpieczniejszych modeli biznesowych).

Wśród wykładowców znajdą się pracownicy i współpracownicy Żabki, w tym Jacek Urbański - Manager ds. Szkoleń Rozwojowych w Żabka Polska czy Mikołaj Szyc - Acceleration Specialist z Żabka Future.

W sieci szkół TEB Edukacja kształcimy na ponad 90 kierunkach, w bardzo zróżnicowanych branżach (m.in. kosmetycznej, medycznej, weterynaryjnej czy Art & Design). W odpowiedzi na potrzeby osób, które są zainteresowane rozpoczęciem własnej działalności gospodarczej oraz dzięki współpracy z Żabka Polska powstał kierunek „ABC Biznesu – podstawy własnej działalności”. W procesie tworzenia ww. kierunku wykorzystane zostało praktyczne doświadczenie jednego z największych franczyzodawców w kraju oraz blisko trzydziestoletnie doświadczenie TEB Edukacja w kształceniu dostosowanym zarówno do oczekiwań słuchaczy, jak i do potrzeb rynku pracy. Dzięki zajęciom z praktykami słuchacze będą mieli możliwość skorzystania z rozwiązań sprawdzonych w realnych warunkach rynkowych – mówi Julita Plura-Broniszewska, Product manager TEB Edukacja.

Absolwenci otrzymają zaświadczenie o przebiegu kształcenia na kursie „ABC Biznesu – podstawy własnej działalności”, zaświadczenie wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki, a także dyplom ukończenia kierunku sygnowany przez TEB Edukacja oraz Żabka Polska.

Na kurs „ABC Biznesu – podstawy własnej działalności” zapisać się można pod adresem: https://teb.pl/kierunki/d/abc-biznesu-podstawy-wlasnej-dzialalnosci-online/

Żabka na rzecz edukacji nt. przedsiębiorczości

W 2022 r. sieć powołała program „Studium Przedsiębiorczości” skierowany przede wszystkim do młodych osób, w tym studentów wyższych uczelni oraz organizacji rządowych i pozarządowych. W jego ramach Żabka nawiązała współpracę z kilkunastoma uczelniami czy lokalnymi Inkubatorami Przedsiębiorczości. Studium obejmuje zajęcia stacjonarne i online prowadzone przez ekspertów Żabki z różnych obszarów przedsiębiorczości. Jego założeniem jest rozwój wiedzy o przedsiębiorczości oraz budowanie znajomości tematyki własnej działalności między innymi w środowisku studenckim. W ub.r. sieć realizowała współpracę z 14 uczelniami wyższymi i szkołą policealną, wśród nich z Uniwersytetem Ekonomicznym w Poznaniu, Wyższą Szkołą Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie, Akademią Finansów i Biznesu Vistula w Warszawie, Uniwersytetem Technologiczno-Humanistycznym w Radomiu, Uniwersytetem w Białymstoku, Uniwersytetem Ekonomicznym we Wrocławiu, Staropolską Akademią Nauk Stosowanych w Kielcach czy Politechniką Koszalińską. W tym roku sieć kontynuuje współpracę z wybranymi uczelniami, w tym w ramach Inkubatorów Przedsiębiorczości Akademii Biznesu we Wrocławiu, Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu czy Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie.

Żabka szkoli franczyzobiorców

Sieć stawia również mocno na edukację swoich franczyzobiorców. W br. powołała do życia „Akademię Przedsiębiorczości” - jej założeniem jest podnoszenie umiejętności współpracujących z nią przedsiębiorców w zakresie prowadzenia sklepu, zarządzania zespołem czy kompetencji komercyjnych. Projekt prowadzony jest w ramach Partnerstwa Strategicznego z Wydziałem Zarządzania Politechniki Warszawskiej oraz Moniką Ferreirą, autorką projektu i metodyki budowania systemów sieciowych Franczyza 2.0, Founding Partnerem w praktyce doradztwa strategicznego I’GS In Good Strategy. Na zakończenie franczyzobiorcy - uczestnicy projektu, otrzymują specjalny certyfikat.

W procesie rekrutacji przystępujący do sieci nowi przedsiębiorcy odbywają kilkunastodniowe szkolenie w sklepie trenerskim, dopasowane do ich indywidualnych potrzeb i wiedzy. W trakcie poruszane są różne zagadnienia, w tym dotyczące zarządzania, sprzedaży, finansów, obsługi klienta, kadr czy IT. Dalej franczyzobiorcy korzystają ze specjalnej platformy rozwojowej, zawierającej szkolenia i webinaria zwiększające ich wiedzę oraz umiejętności biznesowe czy menedżerskie. Korzystają również z opieki Trenera i Partnera ds. szkoleń.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.