Komunikaty PR

Żabka rozwija kompetencje franczyzobiorców poprzez innowacyjny konkurs biznesowy

2024-12-05  |  10:10
Biuro prasowe

Lider polskiego rynku franczyzowego po raz kolejny udowadnia, że rozwój przedsiębiorczości jest jednym z filarów działalności Grupy Żabka. W ramach prowadzonego przez firmę programu Akademia Przedsiębiorczości zorganizowano unikalne szkolenie menedżerskie dla najbardziej zaangażowanych franczyzobiorców. Wydarzenie odbyło się w formie konkursu biznesowego z wykorzystaniem Branżowych Symulacji Biznesowych firmy Revas, łącząc teorię zarządzania z praktyką w angażującym środowisku wirtualnym.

Żabka to jedna z najdynamiczniej rozwijających się sieci franczyzowych w Polsce, która liczy ponad 10 900 sklepów w całym kraju. Firma dba o rozwój swoich franczyzobiorców i mocno stawia na inicjatywy podnoszące ich poziom kompetencji przedsiębiorczych. Znakomitym przykładem wsparcia edukacyjnego franczyzobiorców jest Akademia Przedsiębiorczości – autorska inicjatywa Żabki prowadzona przy wsparciu partnerów takich jak Wydział Zarządzania Politechniki Warszawskiej i I'GS In Good Strategy Moniki Ferreiry. Dzięki bezpłatnym szkoleniom z zakresu HR, sprzedaży, podatków i finansów, uczestnicy zdobywają wiedzę na temat zarządzania własnym sklepem na wymagającym rynku detalicznym.

Jedną z najnowszych inicjatyw prorozwojowych było innowacyjne szkolenie menedżerskie w formie konkursu biznesowego skierowanego do najbardziej aktywnych absolwentów Akademii Przedsiębiorczości. Podczas pięciu tygodni szkolenia online 26 uczestników wcieliło się w role menedżerów wirtualnych biur podróży. Podejmowali decyzje strategiczne w takich obszarach jak zarządzanie zespołem, inwestycje czy optymalizacja oferty, a nad efektami ich starań czuwali trenerzy firmy Revas, którzy przeprowadzali symulację.

Wierzymy, że przedsiębiorczości można i trzeba uczyć w sposób praktyczny, bo to najlepsza droga do przygotowania na wyzwania świata biznesu. Naszym celem jest pokazanie, jak cenną rolę odgrywa analityka biznesowa w osiąganiu sukcesu – powiedział Wojciech Pitura, prezes zarządu Revas.

Szkolenie zyskało uznanie wśród uczestników, którzy podkreślali jego wartość w rozwijaniu praktycznych kompetencji menedżerskich.

Udział w symulacji biznesowej był dla mnie bezpiecznym polem do eksperymentowania i odkrywania nowych mechanizmów zarządzania. W wirtualnym środowisku mogłam zaryzykować, zaufać intuicji i sprawdzić efekty, nie obawiając się konsekwencji w realnym biznesie. To nie tylko niezwykle wartościowe narzędzie edukacyjne, ale także okazja do refleksji nad własnymi mocnymi i słabszymi stronami. Wyciągnięte wnioski pozwolą mi lepiej zarządzać zarówno sobą, jak i moim zespołem – mówi Katarzyna Zagańczyk-Gryglas, franczyzobiorczyni sklepu Żabka z podwarszawskiego Legionowa.

Finał programu odbył się 21 listopada w Centrum Logistycznym Żabki w Nadarzynie. Najlepsi uczestnicy rywalizowali w zespołach nad symulacją „Sklep elektro”, rozwijając przy tym umiejętności strategicznego myślenia, analizy danych i komunikacji w grupie. Wydarzenie miało nie tylko walor edukacyjny, ale także integracyjny, umożliwiając wymianę doświadczeń i budowanie relacji wśród franczyzobiorców.

Rozwój to fundament działalności każdego przedsiębiorcy. Nowe kompetencje przekładają się nie tylko na lepsze wyniki finansowe, ale także na naszą atrakcyjność w relacjach biznesowych – zarówno z pracownikami, jak i klientami czy kontrahentami. Akademia Przedsiębiorczości i jej inicjatywy oferują nam wiedzę, która z czasem procentuje i staje się trwałą przewagą konkurencyjną – dodaje Katarzyna Zagańczyk-Gryglas, franczyzobiorczyni sklepu Żabka.

Rozwój i edukacja franczyzobiorców jest integralną częścią strategii Żabki. Innowacyjne szkolenia, takie jak konkurs biznesowy z symulacjami, to doskonały przykład nowoczesnego podejścia do edukacji przedsiębiorczej, które buduje silne fundamenty dla dalszego rozwoju sieci i jej partnerów.

Więcej informacji o franczyzie z Żabką: https://www.zabka.pl/franczyza. Jeśli masz pytania i chciałbyś porozmawiać z franczyzobiorcami prowadzącymi swoje sklepy w Twojej okolicy, wejdź na https://www.zabka.pl/franczyzobiorcy-ambasadorzy/ i poszukaj kontaktu do przedsiębiorcy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji

Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.