Żabka – sieć z największą liczbą kolektur LOTTO
Żabka poszerza współpracę z Totalizatorem Sportowym, dzięki czemu staje się partnerem z największą liczbą kolektur w Polsce. Na mocy umowy sieciowej, usługi LOTTO stają się dostępne w ponad 81% sklepów Żabka zlokalizowanych na terenie całego kraju. Tym samym zarówno mieszkańcy dużych miast, jak również małych miejscowości mają możliwość zagrania w swojej ulubionej kolekturze, blisko domu lub pracy. Projektowi towarzyszy ogólnopolska kampania marketingowa – w mediach pojawiły się spoty, w sklepach Żabka plakaty, a użytkownicy aplikacji Żappka otrzymali dedykowane wiadomości.
– Nasi klienci chętnie korzystają z usług LOTTO, a wielu z nich miało szczęście trafić wysokie wygrane, grając w LOTTO właśnie w Żabce. Dlatego wspólnie z naszym wieloletnim partnerem, jakim jest Totalizator Sportowy, postanowiliśmy jeszcze bardziej zwiększyć dostępność tej usługi. Dzięki temu Żabka stała się partnerem Totalizatora Sportowego z największą liczbą kolektur, a nasza współpraca – najbardziej zasięgową. Nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć naszym klientom szczęścia w grze – mówi Przemysław Tomaszewski, Dyrektor Ds. Sprzedaży i Rozwoju Usług w firmie Żabka Polska.
Dzięki rozszerzeniu współpracy od 29 marca br. liczba kolektur LOTTO w sklepach Żabka wzrosła do ponad 7600.
– Realizowany wspólnie projekt, oparty o integrację systemu kasowego Żabka Polska oraz loteryjnego, pozwolił rozwinąć współpracę z Partnerem Sieciowym na największą dotychczas skalę w całej historii Totalizatora Sportowego. Wprowadzony model współpracy to nowatorskie rozwiązanie loteryjne zastosowane po raz pierwszy na świecie – mówi Krzysztof Maziakowski, Dyrektor Departamentu Sieci Sprzedaży Totalizatora Sportowego.
Wielkie wygrane padają w Żabce
We wtorek 4 kwietnia br. w Lotto padła wygrana w wysokości 19 439 769 zł. Zwycięski zakład „na chybił trafił” został zakupiony w sklepie Żabka przy ul. Wrocławskiej 31A w Bielanach Wrocławskich. Trafiona „szóstka” to wygrana o najwyższej wartości, jaka do tej pory padła w Żabce.
Rusza kampania reklamowa
Dynamiczny rozwój sieci kolektur LOTTO w sklepach Żabka wspiera czterotygodniowa kampania w mediach ogólnopolskich, realizowana wspólnie przez Żabkę i Totalizator Sportowy. W stacjach radiowych i telewizyjnych oraz social mediach będzie można usłyszeć i zobaczyć spoty reklamowe, w sklepach Żabka pojawią plakaty, a w aplikacji mobilnej Żappka zostaną wyświetlone specjalne powiadomienia na ten temat.
Kampanię przygotowały agencja Ogilvy, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Spark Foundry oraz dom mediowy Sigma Bis.
Wieloletnia współpraca
Żabka współpracuje z Totalizatorem Sportowym, właścicielem marki LOTTO, nieprzerwanie od 2005 r. Klienci sieci, korzystając z oferty LOTTO w Żabce, mają możliwość wyboru szerokiej oferty gier liczbowych i loterii pieniężnych Totalizatora Sportowego, w tym gier takich jak Lotto, Mini Lotto, Multi Multi, Eurojackpot, Ekstra Pensja czy bardzo popularne Zdrapki.
Współpraca Żabki z Totalizatorem Sportowym w przyszłości umożliwi również wprowadzenie szeregu nowych rozwiązań loteryjnych oraz dodatkowych obszarów współpracy, takich jak loterie promocyjne, cross-selling i inne akcje promocyjne skierowane do klientów.

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Uchodźcy z Ukrainy pomogli wygenerować 2,7 proc. PKB Polski w 2024 roku. Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy
Uchodźcy z Ukrainy coraz lepiej radzą sobie na polskim rynku pracy – pracuje 69 proc. z nich – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Deloitte dla UNHCR. Jednocześnie wciąż w tym obszarze jest wiele wyzwań, w tym bariery językowe czy kwestie dotyczące uznawania kwalifikacji, np. w zawodach medycznych i prawniczych. Na rosnącej aktywności zawodowej Ukraińców mocno skorzystała polska gospodarka, ale też sam rynek pracy: wzrosła konkurencja, a Polacy uzyskali możliwość specjalizacji i objęcia stanowisk menedżerskich, eksperckich i technicznych.
Ochrona środowiska
W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.
Konsument
Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.