Komunikaty PR

Zebra Technologies wdraża “The Modern Store by Zebra"

2023-01-18  |  16:15
Kontakt
Monday PR
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.

Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl

ZEBRA Warszawa, Polska. – 18 stycznia, 2023 – Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), Zebra, innowator działający na pierwszej linii biznesu, oferujący rozwiązania zapewniające przewagę w zakresie wydajności, zaprezentowała The Modern Store by Zebra. To wizjonerski system zaprojektowany, aby pomóc sprzedawcom detalicznym w rozwiązywaniu najbardziej palących problemów związanych z prowadzeniem sklepów. Wspierany przez kompleksowe usługi i globalny ekosystem partnerów, The Modern Store by Zebra umożliwia sprzedawcom detalicznym lepsze zaangażowanie pracowników, optymalizację zasobów i podniesienie poziomu obsługi klienta. The Modern Store by Zebra i rozwiązania wspierające były prezentowane na stoisku nr 3403 podczas National Retail Federation (NRF) Annual Convention & EXPO 15-17 stycznia 2023 r. w Jacob K. Javits Convention Center w Nowym Jorku.

Detaliści z całego świata polegają na firmie Zebra jako zaufanym doradcy, a firma rozumie krytyczne wyzwania, przed którymi stoją kierownicy ds. operacji w sklepach. Zebra świadoma jest też jak dużym projektem staje się przeprowadzenie szybkiej transformacji po pandemii. Kompleksowy struktura Modern Store by Zebra rozwiązuje aktualne problemy detalistów i wychodzi naprzeciw każdemu z nich. Obejmuje to między innymi wspieranie potrzeb kupujących, którzy w opublikowanym niedawno przez firmę Zebra 15. dorocznym badaniu Global Shopper Study preferują łatwe zwroty (80%), szybkie wchodzenie i wychodzenie ze sklepów (76%) oraz dostarczanie zamówień do domu (75%), a także wykazują rosnącą sympatię (90%) do technologii samoobsługowych, takich jak samoobsługa przy kasie czy płatności bezgotówkowe.

„Zebra z wielką pasją pomaga detalistom na całym świecie wyposażyć pracowników w odpowiednie narzędzia i informacje we właściwym czasie oraz zapewnić dokładność i widoczność zasobów we wszystkich kanałach" - powiedział Yogesh Kulkarni, wiceprezes ds. strategii, produktów i rozwiązań, Zebra Technologies. „The Modern Store by Zebra pomoże wesprzeć bardziej zaangażowanych pracowników i zoptymalizowane zasoby, aby umożliwić sprzedawcom detalicznym zwiększenie wydajności i zapewnienie lepszych wrażeń klientów. Jesteśmy podekscytowani możliwością współpracy z wiodącymi detalistami, ale też zbadania, co oznacza dla nich nowoczesność i bycie zaufanym dostawcą rozwiązań, które umożliwiają nowy, odważny sposób myślenia i pracy".

Zaprojektowany z myślą o wspieraniu długoterminowej realizacji celów sprzedawców detalicznych system Modern Store by Zebra, obejmuje nowoczesne urządzenia mobilne oraz funkcje uzupełniające. To między innymi zaawansowana komunikacja i współpraca, zoptymalizowane zarządzanie pracownikami i usprawnione rozwiązania do zarządzania zadaniami. Modern Store by Zebra zapewnia dokładne mierzenie zasobów we wszystkich kanałach, ich dostępność i łatwą lokalizację w sklepach bez zbędnego obciążania pracowników. Usuwa również przeszkody w najważniejszych punktach zwrotnych, aby ułatwić i uprzyjemnić zakupy – od przeglądania stron internetowych, po płatność przy kasach. Ostatecznie system Modern Store firmy Zebra pomoże sprzedawcom detalicznym zlikwidować lukę między planowaniem, a realizacją planów dotyczących pracy, zasobów i doświadczeń klientów, dając sprzedawcom możliwość osiągnięcia sukcesu dziś, przy jednoczesnej sprawności prognozowania i adaptacji na przyszłość.

The Modern Store by Zebra wykorzysta wszechstronny ekosystem partnerski PartnerConnect - obejmujący ponad 10 000 partnerów w 100 krajach – wspierany przez uzupełniające integracje trzech światowych liderów technologicznych: Accenture, Google i Microsoft. Klienci detaliczni firmy Zebra korzystają teraz z jeszcze większej integracji z wiodącymi platformami współpracy pracowników pierwszej linii – Microsoft Teams i Google Workspace – a jej rosnące portfolio oprogramowania dla handlu detalicznego jest teraz dostępne również w Google Cloud Marketplace.

Partnerzy firmy Zebra zajmujący się rozwiązaniami, wdrożeniami i integracją będą wspierać ramy Modern Store, aby pomóc sprzedawcom detalicznym w wyborze idealnego połączenia sprzętu, oprogramowania i usług firmy Zebra oraz jej ekosystemu gotowego do obsługi handlu detalicznego, który pomoże im osiągnąć pożądane rezultaty. Przykładowo, sprzedawcy mogą zmniejszyć wskaźnik strat produktów o 27%, zmniejszyć rotację pracowników o 8% i zwiększyć poziom zadowolenia klientów. Według badania Zebra Global Shopper Study, wyniki te pokrywają się z głównym priorytetem badanych sprzedawców, jakim jest poprawa zarządzania zasobami przy inwestowaniu w technologię dla handlu detalicznego. Ponadto większość sprzedawców (84%) zgadza się, że wykorzystanie technologii i urządzeń mobilnych przyciąga i zatrzymuje w sklepie większą liczbę pracowników. Pracując w ramach projektu The Modern Store, sprzedawcy mogą sprostać obecnym wyzwaniom biznesowym, jednocześnie przygotowując się na przyszłość.

 

KLUCZOWE WNIOSKI:

- The Modern Store by Zebra to wizjonerski projekt, którego ramy pomagają sprzedawcom detalicznym lepiej angażować pracowników, optymalizować zapasy i podnosić jakość obsługi klienta.

- Został on zaprojektowany, aby pomóc kierownictwu ds. operacji detalicznych w rozwiązywaniu bieżących problemów, a jednocześnie w przygotowaniu się na przyszłość dzięki nowoczesnym urządzeniom mobilnym i możliwościom obejmującym zaawansowaną komunikację i współpracę, zoptymalizowane zarządzanie pracownikami oraz usprawnione zarządzanie zadaniami.

 

O FIRMIE ZEBRA TECHNOLOGIES

Zebra (NASDAQ: ZBRA) umożliwia organizacjom prosperowanie w ekonomii na żądanie (ang. on-demand economy), sprawiając, że każdy pracownik pierwszej linii i zasoby na obrzeżach stają się widoczne, zintegrowane i w pełni zoptymalizowane. Ekosystem firmy Zebra obejmuje ponad 10 000 partnerów w ponad 100 krajach, dzięki czemu obsługujemy klientów różnej wielkości – w tym 86% firm z listy Fortune 100 – oferując wielokrotnie nagradzane rozwiązania, w tym sprzęt, oprogramowanie i usługi, które digitalizują i automatyzują przepływ pracy. Łańcuchy dostaw stają się bardziej dynamiczne, klienci i pacjenci są lepiej obsługiwani, a pracownicy są bardziej zaangażowani, gdy korzystają z rozwiązań innowacyjnych firmy Zebra, które pomagają im lepiej wyczuwać, analizować i działać w czasie rzeczywistym. Zebra niedawno rozszerzyła swoją ofertę w zakresie automatyki przemysłowej dzięki przejęciu firmy Fetch Robotics oraz zwiększyła swoje możliwości w zakresie oprogramowania do systemów wizyjnych i sztucznej inteligencji dzięki przejęciu firm Adaptive Vision i antuit.ai. Zebra znalazła się na 25. miejscu inauguracyjnej listy 100 najbardziej lubianych miejsc pracy tygodnika Newsweek oraz na 79. miejscu w Forbes na liście 500 najlepszych pracodawców średniej wielkości w Ameryce. Dowiedz się więcej na stronie www.zebra.com lub zapisz się na listę powiadomień o nowościach. Śledź blog firmy Zebra pt. Your Edge, serwisy LinkedIn, Twitter i Facebook oraz sprawdź nasze Story Hub: Zebra Perspectives

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b Biuro prasowe
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,
Handel Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!
2025-05-12 | 08:00

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Zakupy online to nie tylko wygoda, ale też najlepszy sposób na szukanie oszczędności – szczególnie na ERLI. Polska platforma oferuje szereg przystępnych metod
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów

W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.

Handel

Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.

Transport

W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.