Zebra Technologies wdraża “The Modern Store by Zebra"
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl
ZEBRA Warszawa, Polska. – 18 stycznia, 2023 – Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), Zebra, innowator działający na pierwszej linii biznesu, oferujący rozwiązania zapewniające przewagę w zakresie wydajności, zaprezentowała The Modern Store by Zebra. To wizjonerski system zaprojektowany, aby pomóc sprzedawcom detalicznym w rozwiązywaniu najbardziej palących problemów związanych z prowadzeniem sklepów. Wspierany przez kompleksowe usługi i globalny ekosystem partnerów, The Modern Store by Zebra umożliwia sprzedawcom detalicznym lepsze zaangażowanie pracowników, optymalizację zasobów i podniesienie poziomu obsługi klienta. The Modern Store by Zebra i rozwiązania wspierające były prezentowane na stoisku nr 3403 podczas National Retail Federation (NRF) Annual Convention & EXPO 15-17 stycznia 2023 r. w Jacob K. Javits Convention Center w Nowym Jorku.
Detaliści z całego świata polegają na firmie Zebra jako zaufanym doradcy, a firma rozumie krytyczne wyzwania, przed którymi stoją kierownicy ds. operacji w sklepach. Zebra świadoma jest też jak dużym projektem staje się przeprowadzenie szybkiej transformacji po pandemii. Kompleksowy struktura Modern Store by Zebra rozwiązuje aktualne problemy detalistów i wychodzi naprzeciw każdemu z nich. Obejmuje to między innymi wspieranie potrzeb kupujących, którzy w opublikowanym niedawno przez firmę Zebra 15. dorocznym badaniu Global Shopper Study preferują łatwe zwroty (80%), szybkie wchodzenie i wychodzenie ze sklepów (76%) oraz dostarczanie zamówień do domu (75%), a także wykazują rosnącą sympatię (90%) do technologii samoobsługowych, takich jak samoobsługa przy kasie czy płatności bezgotówkowe.
„Zebra z wielką pasją pomaga detalistom na całym świecie wyposażyć pracowników w odpowiednie narzędzia i informacje we właściwym czasie oraz zapewnić dokładność i widoczność zasobów we wszystkich kanałach" - powiedział Yogesh Kulkarni, wiceprezes ds. strategii, produktów i rozwiązań, Zebra Technologies. „The Modern Store by Zebra pomoże wesprzeć bardziej zaangażowanych pracowników i zoptymalizowane zasoby, aby umożliwić sprzedawcom detalicznym zwiększenie wydajności i zapewnienie lepszych wrażeń klientów. Jesteśmy podekscytowani możliwością współpracy z wiodącymi detalistami, ale też zbadania, co oznacza dla nich nowoczesność i bycie zaufanym dostawcą rozwiązań, które umożliwiają nowy, odważny sposób myślenia i pracy".
Zaprojektowany z myślą o wspieraniu długoterminowej realizacji celów sprzedawców detalicznych system Modern Store by Zebra, obejmuje nowoczesne urządzenia mobilne oraz funkcje uzupełniające. To między innymi zaawansowana komunikacja i współpraca, zoptymalizowane zarządzanie pracownikami i usprawnione rozwiązania do zarządzania zadaniami. Modern Store by Zebra zapewnia dokładne mierzenie zasobów we wszystkich kanałach, ich dostępność i łatwą lokalizację w sklepach bez zbędnego obciążania pracowników. Usuwa również przeszkody w najważniejszych punktach zwrotnych, aby ułatwić i uprzyjemnić zakupy – od przeglądania stron internetowych, po płatność przy kasach. Ostatecznie system Modern Store firmy Zebra pomoże sprzedawcom detalicznym zlikwidować lukę między planowaniem, a realizacją planów dotyczących pracy, zasobów i doświadczeń klientów, dając sprzedawcom możliwość osiągnięcia sukcesu dziś, przy jednoczesnej sprawności prognozowania i adaptacji na przyszłość.
The Modern Store by Zebra wykorzysta wszechstronny ekosystem partnerski PartnerConnect - obejmujący ponad 10 000 partnerów w 100 krajach – wspierany przez uzupełniające integracje trzech światowych liderów technologicznych: Accenture, Google i Microsoft. Klienci detaliczni firmy Zebra korzystają teraz z jeszcze większej integracji z wiodącymi platformami współpracy pracowników pierwszej linii – Microsoft Teams i Google Workspace – a jej rosnące portfolio oprogramowania dla handlu detalicznego jest teraz dostępne również w Google Cloud Marketplace.
Partnerzy firmy Zebra zajmujący się rozwiązaniami, wdrożeniami i integracją będą wspierać ramy Modern Store, aby pomóc sprzedawcom detalicznym w wyborze idealnego połączenia sprzętu, oprogramowania i usług firmy Zebra oraz jej ekosystemu gotowego do obsługi handlu detalicznego, który pomoże im osiągnąć pożądane rezultaty. Przykładowo, sprzedawcy mogą zmniejszyć wskaźnik strat produktów o 27%, zmniejszyć rotację pracowników o 8% i zwiększyć poziom zadowolenia klientów. Według badania Zebra Global Shopper Study, wyniki te pokrywają się z głównym priorytetem badanych sprzedawców, jakim jest poprawa zarządzania zasobami przy inwestowaniu w technologię dla handlu detalicznego. Ponadto większość sprzedawców (84%) zgadza się, że wykorzystanie technologii i urządzeń mobilnych przyciąga i zatrzymuje w sklepie większą liczbę pracowników. Pracując w ramach projektu The Modern Store, sprzedawcy mogą sprostać obecnym wyzwaniom biznesowym, jednocześnie przygotowując się na przyszłość.
KLUCZOWE WNIOSKI:
- The Modern Store by Zebra to wizjonerski projekt, którego ramy pomagają sprzedawcom detalicznym lepiej angażować pracowników, optymalizować zapasy i podnosić jakość obsługi klienta.
- Został on zaprojektowany, aby pomóc kierownictwu ds. operacji detalicznych w rozwiązywaniu bieżących problemów, a jednocześnie w przygotowaniu się na przyszłość dzięki nowoczesnym urządzeniom mobilnym i możliwościom obejmującym zaawansowaną komunikację i współpracę, zoptymalizowane zarządzanie pracownikami oraz usprawnione zarządzanie zadaniami.
O FIRMIE ZEBRA TECHNOLOGIES
Zebra (NASDAQ: ZBRA) umożliwia organizacjom prosperowanie w ekonomii na żądanie (ang. on-demand economy), sprawiając, że każdy pracownik pierwszej linii i zasoby na obrzeżach stają się widoczne, zintegrowane i w pełni zoptymalizowane. Ekosystem firmy Zebra obejmuje ponad 10 000 partnerów w ponad 100 krajach, dzięki czemu obsługujemy klientów różnej wielkości – w tym 86% firm z listy Fortune 100 – oferując wielokrotnie nagradzane rozwiązania, w tym sprzęt, oprogramowanie i usługi, które digitalizują i automatyzują przepływ pracy. Łańcuchy dostaw stają się bardziej dynamiczne, klienci i pacjenci są lepiej obsługiwani, a pracownicy są bardziej zaangażowani, gdy korzystają z rozwiązań innowacyjnych firmy Zebra, które pomagają im lepiej wyczuwać, analizować i działać w czasie rzeczywistym. Zebra niedawno rozszerzyła swoją ofertę w zakresie automatyki przemysłowej dzięki przejęciu firmy Fetch Robotics oraz zwiększyła swoje możliwości w zakresie oprogramowania do systemów wizyjnych i sztucznej inteligencji dzięki przejęciu firm Adaptive Vision i antuit.ai. Zebra znalazła się na 25. miejscu inauguracyjnej listy 100 najbardziej lubianych miejsc pracy tygodnika Newsweek oraz na 79. miejscu w Forbes na liście 500 najlepszych pracodawców średniej wielkości w Ameryce. Dowiedz się więcej na stronie www.zebra.com lub zapisz się na listę powiadomień o nowościach. Śledź blog firmy Zebra pt. Your Edge, serwisy LinkedIn, Twitter i Facebook oraz sprawdź nasze Story Hub: Zebra Perspectives
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.