Komunikaty PR

Zebra Technologies wdraża “The Modern Store by Zebra"

2023-01-18  |  16:15
Kontakt
Monday PR
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.

Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl

ZEBRA Warszawa, Polska. – 18 stycznia, 2023 – Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), Zebra, innowator działający na pierwszej linii biznesu, oferujący rozwiązania zapewniające przewagę w zakresie wydajności, zaprezentowała The Modern Store by Zebra. To wizjonerski system zaprojektowany, aby pomóc sprzedawcom detalicznym w rozwiązywaniu najbardziej palących problemów związanych z prowadzeniem sklepów. Wspierany przez kompleksowe usługi i globalny ekosystem partnerów, The Modern Store by Zebra umożliwia sprzedawcom detalicznym lepsze zaangażowanie pracowników, optymalizację zasobów i podniesienie poziomu obsługi klienta. The Modern Store by Zebra i rozwiązania wspierające były prezentowane na stoisku nr 3403 podczas National Retail Federation (NRF) Annual Convention & EXPO 15-17 stycznia 2023 r. w Jacob K. Javits Convention Center w Nowym Jorku.

Detaliści z całego świata polegają na firmie Zebra jako zaufanym doradcy, a firma rozumie krytyczne wyzwania, przed którymi stoją kierownicy ds. operacji w sklepach. Zebra świadoma jest też jak dużym projektem staje się przeprowadzenie szybkiej transformacji po pandemii. Kompleksowy struktura Modern Store by Zebra rozwiązuje aktualne problemy detalistów i wychodzi naprzeciw każdemu z nich. Obejmuje to między innymi wspieranie potrzeb kupujących, którzy w opublikowanym niedawno przez firmę Zebra 15. dorocznym badaniu Global Shopper Study preferują łatwe zwroty (80%), szybkie wchodzenie i wychodzenie ze sklepów (76%) oraz dostarczanie zamówień do domu (75%), a także wykazują rosnącą sympatię (90%) do technologii samoobsługowych, takich jak samoobsługa przy kasie czy płatności bezgotówkowe.

„Zebra z wielką pasją pomaga detalistom na całym świecie wyposażyć pracowników w odpowiednie narzędzia i informacje we właściwym czasie oraz zapewnić dokładność i widoczność zasobów we wszystkich kanałach" - powiedział Yogesh Kulkarni, wiceprezes ds. strategii, produktów i rozwiązań, Zebra Technologies. „The Modern Store by Zebra pomoże wesprzeć bardziej zaangażowanych pracowników i zoptymalizowane zasoby, aby umożliwić sprzedawcom detalicznym zwiększenie wydajności i zapewnienie lepszych wrażeń klientów. Jesteśmy podekscytowani możliwością współpracy z wiodącymi detalistami, ale też zbadania, co oznacza dla nich nowoczesność i bycie zaufanym dostawcą rozwiązań, które umożliwiają nowy, odważny sposób myślenia i pracy".

Zaprojektowany z myślą o wspieraniu długoterminowej realizacji celów sprzedawców detalicznych system Modern Store by Zebra, obejmuje nowoczesne urządzenia mobilne oraz funkcje uzupełniające. To między innymi zaawansowana komunikacja i współpraca, zoptymalizowane zarządzanie pracownikami i usprawnione rozwiązania do zarządzania zadaniami. Modern Store by Zebra zapewnia dokładne mierzenie zasobów we wszystkich kanałach, ich dostępność i łatwą lokalizację w sklepach bez zbędnego obciążania pracowników. Usuwa również przeszkody w najważniejszych punktach zwrotnych, aby ułatwić i uprzyjemnić zakupy – od przeglądania stron internetowych, po płatność przy kasach. Ostatecznie system Modern Store firmy Zebra pomoże sprzedawcom detalicznym zlikwidować lukę między planowaniem, a realizacją planów dotyczących pracy, zasobów i doświadczeń klientów, dając sprzedawcom możliwość osiągnięcia sukcesu dziś, przy jednoczesnej sprawności prognozowania i adaptacji na przyszłość.

The Modern Store by Zebra wykorzysta wszechstronny ekosystem partnerski PartnerConnect - obejmujący ponad 10 000 partnerów w 100 krajach – wspierany przez uzupełniające integracje trzech światowych liderów technologicznych: Accenture, Google i Microsoft. Klienci detaliczni firmy Zebra korzystają teraz z jeszcze większej integracji z wiodącymi platformami współpracy pracowników pierwszej linii – Microsoft Teams i Google Workspace – a jej rosnące portfolio oprogramowania dla handlu detalicznego jest teraz dostępne również w Google Cloud Marketplace.

Partnerzy firmy Zebra zajmujący się rozwiązaniami, wdrożeniami i integracją będą wspierać ramy Modern Store, aby pomóc sprzedawcom detalicznym w wyborze idealnego połączenia sprzętu, oprogramowania i usług firmy Zebra oraz jej ekosystemu gotowego do obsługi handlu detalicznego, który pomoże im osiągnąć pożądane rezultaty. Przykładowo, sprzedawcy mogą zmniejszyć wskaźnik strat produktów o 27%, zmniejszyć rotację pracowników o 8% i zwiększyć poziom zadowolenia klientów. Według badania Zebra Global Shopper Study, wyniki te pokrywają się z głównym priorytetem badanych sprzedawców, jakim jest poprawa zarządzania zasobami przy inwestowaniu w technologię dla handlu detalicznego. Ponadto większość sprzedawców (84%) zgadza się, że wykorzystanie technologii i urządzeń mobilnych przyciąga i zatrzymuje w sklepie większą liczbę pracowników. Pracując w ramach projektu The Modern Store, sprzedawcy mogą sprostać obecnym wyzwaniom biznesowym, jednocześnie przygotowując się na przyszłość.

 

KLUCZOWE WNIOSKI:

- The Modern Store by Zebra to wizjonerski projekt, którego ramy pomagają sprzedawcom detalicznym lepiej angażować pracowników, optymalizować zapasy i podnosić jakość obsługi klienta.

- Został on zaprojektowany, aby pomóc kierownictwu ds. operacji detalicznych w rozwiązywaniu bieżących problemów, a jednocześnie w przygotowaniu się na przyszłość dzięki nowoczesnym urządzeniom mobilnym i możliwościom obejmującym zaawansowaną komunikację i współpracę, zoptymalizowane zarządzanie pracownikami oraz usprawnione zarządzanie zadaniami.

 

O FIRMIE ZEBRA TECHNOLOGIES

Zebra (NASDAQ: ZBRA) umożliwia organizacjom prosperowanie w ekonomii na żądanie (ang. on-demand economy), sprawiając, że każdy pracownik pierwszej linii i zasoby na obrzeżach stają się widoczne, zintegrowane i w pełni zoptymalizowane. Ekosystem firmy Zebra obejmuje ponad 10 000 partnerów w ponad 100 krajach, dzięki czemu obsługujemy klientów różnej wielkości – w tym 86% firm z listy Fortune 100 – oferując wielokrotnie nagradzane rozwiązania, w tym sprzęt, oprogramowanie i usługi, które digitalizują i automatyzują przepływ pracy. Łańcuchy dostaw stają się bardziej dynamiczne, klienci i pacjenci są lepiej obsługiwani, a pracownicy są bardziej zaangażowani, gdy korzystają z rozwiązań innowacyjnych firmy Zebra, które pomagają im lepiej wyczuwać, analizować i działać w czasie rzeczywistym. Zebra niedawno rozszerzyła swoją ofertę w zakresie automatyki przemysłowej dzięki przejęciu firmy Fetch Robotics oraz zwiększyła swoje możliwości w zakresie oprogramowania do systemów wizyjnych i sztucznej inteligencji dzięki przejęciu firm Adaptive Vision i antuit.ai. Zebra znalazła się na 25. miejscu inauguracyjnej listy 100 najbardziej lubianych miejsc pracy tygodnika Newsweek oraz na 79. miejscu w Forbes na liście 500 najlepszych pracodawców średniej wielkości w Ameryce. Dowiedz się więcej na stronie www.zebra.com lub zapisz się na listę powiadomień o nowościach. Śledź blog firmy Zebra pt. Your Edge, serwisy LinkedIn, Twitter i Facebook oraz sprawdź nasze Story Hub: Zebra Perspectives

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.