Hell Architect Prologue od Woodland Games pobrało ponad 170 tys. użytkowników

W miesiąc od premiery Hell Architect Prologue w wersji na PC pobrało ponad 170 tys. graczy. Tytuł łączący elementy grozy i humoru to autorski projekt Woodland Games, producenta gier wideo na PC i konsole z Grupy PlayWay. Wydawcą Hell Architect jest włoska firma Leonardo Interactive. Pełna wersja gry zadebiutuje na komputerach stacjonarnych w trzecim kwartale br. Woodland Games pracuje jednocześnie nad Autopsy Simulator oraz Taxi Simulator.
- Hell Architect to nasza pierwsza autorska produkcja. Udostępniony na początku czerwca – w 11 wersjach językowych – prolog gry został pobrany na platformie Steam ponad 170 tys. razy. Tak duże zainteresowanie ze strony graczy napawa nas optymizmem. Liczymy na to, że pełna wersja spotka się z jeszcze lepszym odbiorem, co będzie mieć przełożenie na wysokie wyniki sprzedaży – mówi Paweł Kozakowski, prezes Woodland Games. – Hell Architect to rozgrywka w trybie sandbox i w cartonoowym stylu, w której nie zabraknie humoru. Myślę, że piekielna stylistyka ukazana w tak niekonwencjonalny sposób czyni grę ciekawszą i bardziej atrakcyjną dla odbiorcy. W prologu dostępny jest jeden scenariusz, w ramach którego gracze muszą wybudować posąg Belzebuba, maksymalna liczba grzeszników to 10. W pełnej wersji pojawią się nowe misje i jeszcze większa liczba grzeszników, których odbiorcy nie zobaczą w prologu – dodaje Paweł Kozakowski.
Pełna wersja gry zawiera sześć scenariuszy, z których każdy zaangażuje odbiorcę w około dwugodzinną rozgrywkę. Gracz będzie, m.in. zarządzać piekłem, kreować jego czeluści i wymierzać kary grzesznikom.
Inspiracją dla Hell Architect była znana seria Dungeon Keeper, Oxygen Not included oraz Fallout Shelter. Premiera gry planowana jest w III kw. br. na PC. Woodland Games w długofalowej perspektywie planuje rozwijać fabułę tytułu oraz wydać płatne i darmowe dodatki DLC – standardowe i sezonowe.
- W Hell Architect skupiamy się na wysokiej jakości obrazie i dźwięku. Muzykę i dźwięki do gry przygotowaliśmy we współpracy z kompozytorem Pawłem Błaszczakiem, który znany jest z realizacji ścieżek dźwiękowych do popularnych tytułów, m.in. Dead Island, Dying Light, Call of Juarez Trilogy. Mamy nadzieję, że połączenie barwnej strony wizualnej z wyjątkową oprawa muzyczną zbuduje napięcie i spotęguje emocje czerpane z rozgrywki – komentuje Paweł Kozakowski.
Za wydanie gry odpowiada włoska firma Leonardo Interacitve, w której portfolio znajdują się gry Dry Drowning oraz przygodówki typu point and click Willy Morgan and the Curse of Bone Town. Leonardo Interactive jest także właścicielem wydawnictwa VLG.
Woodland Games pracuje jednocześnie nad dwiema produkcjami. Premiera Autopsy Simulator zaplanowana jest na IV kw. br., a Taxi Simulator na 2022 rok.
Docelowo wybrane gry mają być również portowane na konsole Nintendo Switch, PlayStation, Xbox One, urządzenia mobilne i VR.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

UE przyspiesza inwestycje w obronność i bezpieczeństwo. Pomagają w tym nowe narzędzia finansowe i uproszczenia dla przemysłu obronnego
Unijne inwestycje w bezpieczeństwo i przemysł obronny nabierają tempa. Strategia Gotowość 2030 zakłada integrację krajowych przemysłów obronnych państw członkowskich oraz rozwój nowych technologii w armiach. Komisja Europejska proponuje też różne możliwości zwiększenia finansowania wydatków obronnych. – Unia Europejska postawiła na bezpieczeństwo nie tylko w wymiarze deklaracji, ale też konkretnych programów – podkreśla Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej.
Handel
Inflacja w nadchodzących miesiącach będzie pozostawała w celu inflacyjnym. Pojawia się duża przestrzeń do obniżek stóp procentowych

Inflacja już znajduje się w paśmie dopuszczalnych odchyleń od celu inflacyjnego i wszystko wskazuje na to, że pozostanie w nim przez dłuższy czas. Rada Polityki Pieniężnej również ma tego świadomość. Dlatego w czasie najbliższych posiedzeń powinny się pojawić obniżki stóp procentowych. Zdaniem ekonomisty dr. Jarosława Janeckiego rozsądnym poziomem głównej stopy procentowej byłby poziom 3,5–4 proc., czyli można się spodziewać obniżek o 100–150 punktów bazowych.
Nauka
Pomiar dokładnej liczby ludności pozostaje dużym wyzwaniem. W erze migracji wymaga to nowych narzędzi i definicji

Dokładne i porównywalne dane na temat ludności są niezbędne m.in. do celów statystycznych i administracyjnych. Dlatego rośnie zapotrzebowanie na statystyki z zakresu demografii, migracji, starzenia się społeczeństwa oraz dane regionalne i lokalne. Państwa Unii Europejskiej odchodzą od „tradycyjnego” spisu przeprowadzanego co 10 lat w kierunku wykorzystania danych ze źródeł administracyjnych. Przyszłością jest wykorzystanie w pomiarze danych z mediów społecznościowych czy sieci komórkowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.