Hell Architect Prologue od Woodland Games pobrało ponad 170 tys. użytkowników

W miesiąc od premiery Hell Architect Prologue w wersji na PC pobrało ponad 170 tys. graczy. Tytuł łączący elementy grozy i humoru to autorski projekt Woodland Games, producenta gier wideo na PC i konsole z Grupy PlayWay. Wydawcą Hell Architect jest włoska firma Leonardo Interactive. Pełna wersja gry zadebiutuje na komputerach stacjonarnych w trzecim kwartale br. Woodland Games pracuje jednocześnie nad Autopsy Simulator oraz Taxi Simulator.
- Hell Architect to nasza pierwsza autorska produkcja. Udostępniony na początku czerwca – w 11 wersjach językowych – prolog gry został pobrany na platformie Steam ponad 170 tys. razy. Tak duże zainteresowanie ze strony graczy napawa nas optymizmem. Liczymy na to, że pełna wersja spotka się z jeszcze lepszym odbiorem, co będzie mieć przełożenie na wysokie wyniki sprzedaży – mówi Paweł Kozakowski, prezes Woodland Games. – Hell Architect to rozgrywka w trybie sandbox i w cartonoowym stylu, w której nie zabraknie humoru. Myślę, że piekielna stylistyka ukazana w tak niekonwencjonalny sposób czyni grę ciekawszą i bardziej atrakcyjną dla odbiorcy. W prologu dostępny jest jeden scenariusz, w ramach którego gracze muszą wybudować posąg Belzebuba, maksymalna liczba grzeszników to 10. W pełnej wersji pojawią się nowe misje i jeszcze większa liczba grzeszników, których odbiorcy nie zobaczą w prologu – dodaje Paweł Kozakowski.
Pełna wersja gry zawiera sześć scenariuszy, z których każdy zaangażuje odbiorcę w około dwugodzinną rozgrywkę. Gracz będzie, m.in. zarządzać piekłem, kreować jego czeluści i wymierzać kary grzesznikom.
Inspiracją dla Hell Architect była znana seria Dungeon Keeper, Oxygen Not included oraz Fallout Shelter. Premiera gry planowana jest w III kw. br. na PC. Woodland Games w długofalowej perspektywie planuje rozwijać fabułę tytułu oraz wydać płatne i darmowe dodatki DLC – standardowe i sezonowe.
- W Hell Architect skupiamy się na wysokiej jakości obrazie i dźwięku. Muzykę i dźwięki do gry przygotowaliśmy we współpracy z kompozytorem Pawłem Błaszczakiem, który znany jest z realizacji ścieżek dźwiękowych do popularnych tytułów, m.in. Dead Island, Dying Light, Call of Juarez Trilogy. Mamy nadzieję, że połączenie barwnej strony wizualnej z wyjątkową oprawa muzyczną zbuduje napięcie i spotęguje emocje czerpane z rozgrywki – komentuje Paweł Kozakowski.
Za wydanie gry odpowiada włoska firma Leonardo Interacitve, w której portfolio znajdują się gry Dry Drowning oraz przygodówki typu point and click Willy Morgan and the Curse of Bone Town. Leonardo Interactive jest także właścicielem wydawnictwa VLG.
Woodland Games pracuje jednocześnie nad dwiema produkcjami. Premiera Autopsy Simulator zaplanowana jest na IV kw. br., a Taxi Simulator na 2022 rok.
Docelowo wybrane gry mają być również portowane na konsole Nintendo Switch, PlayStation, Xbox One, urządzenia mobilne i VR.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Bezpieczeństwo stało się w UE tematem numer jeden. Miała w tym udział polska prezydencja
Ostatnie dni czerwca to dobra okazja do podsumowania pół roku prezydencji Polski w Radzie UE. Z tej okazji w Łodzi odbył się Wielki Piknik Europejski w Łodzi, w trakcie którego również wiceprzewodnicząca Parlamentu Europejskiego podsumowała ten okres: w ciągu ostatnich sześciu miesięcy Polska była silnym i odważnym przywódcą i również nam dała siłę i odwagę, aby kroczyć naprzód w tych bardzo trudnych czasach. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego Polsce udało się odbudować swoją pozycję na arenie międzynarodowej.
Polityka
Nie brakuje przeciwników zwiększenia wydatków na obronność do 5 proc. Obawiają się, że paradoksalnie zagrozi to bezpieczeństwu Europy

W Hadze rusza szczyt NATO. Jednym z ważniejszych punktów ma być podwyższenie wydatków państw sojuszniczych na zbrojenia i obronność do 5 proc. PKB. Jeśli wniosek zostanie zatwierdzony, państwa członkowskie przeznaczą łącznie na ten cel ponad 500 mld euro więcej rocznie. – Zwiększając wydatki na broń, nie tworzy się warunków do pokoju. Dlatego jesteśmy temu zdecydowanie przeciwni – podkreśla włoski europoseł Pasquale Tridico z Ruchu Pięciu Gwiazd (M5S).
Ochrona środowiska
Gospodarowanie odpadami nieodłącznym elementem strategii firm. Brak jasnych przepisów utrudnia ich działania

Odpowiedzialne gospodarowanie odpadami stanowi integralną część biznesu, a działania w tym obszarze coraz częściej wchodzą w skład strategii ESG. Opóźniające się wdrożenie systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP) zgodnego z wymogami Unii Europejskiej stawia jednak przed polskimi przedsiębiorstwami wiele wyzwań.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.