Komunikaty PR

„Herbapol-Lublin” S.A. wprowadza nową markę kosmetyczną.

2020-10-19  |  07:00
Biuro prasowe

Korzystając z ponad 70-letniego doświadczenia i wiedzy dotyczącej ziół i roślin, Herbapol wprowadza na rynek nową markę kosmetyczną Polana. Jest to odpowiedź na potrzeby konsumentek, które szukają skutecznych, a zarazem bezpiecznych sposobów dbania o urodę. Polana to oparte na naturalnych składnikach produkty tworzone w Polsce.

 

Polana to nowa marka kosmetyków od firmy „Herbapol-Lublin” S.A., która już od ponad 70 lat daje Polakom to, co najlepsze z natury – odkrywa przed nimi jej tajemnice oraz inspiruje do poszukiwania skutecznych i bezpiecznych sposobów dbania o organizm, dobre samopoczucie, a teraz również
o urodę. Bazując na wynikach badań, które dowodzą, że – aby uzyskać jak najlepsze efekty w pielęgnacji – warto działać nie tylko na skórę, ale również od wewnątrz organizmu, marka stworzyła unikatowy koncept holistycznej pielęgnacji.

 „Dzięki naszemu doświadczeniu i pasji do natury od lat jesteśmy liderem rynku spożywczego
w praktycznie wszystkich kategoriach produktowych obecnych w naszej ofercie. Ta pozycja jest wynikiem zaufania, jakim od pokoleń darzą nas Polacy. Teraz zdecydowaliśmy się pójść o krok dalej
i wykorzystać naszą wiedzę w trosce o piękno i urodę prosto z natury. Dwukierunkowy koncept pielęgnacyjny, na którym opiera się marka Polana, to pierwszy tak nowatorski program na masowym rynku kosmetyków w Polsce.” – mówi Evangelos, Prezes Zarządu „Herbapol-Lublin” S.A.

Główną rolę w produktach marki gra czerwona koniczyna, zwana rośliną kobiet. Choć wygląda niepozornie, skrywa w sobie moc składników aktywnych, a dzięki unikalnemu połączeniu z innymi ekstraktami roślinnymi wspiera kobiety w trosce o kondycję i piękno skóry oraz zapewnia odmłodzony i promienny wygląd. Bogata w dobroczynne izoflawony w naturalny sposób redukuje negatywne skutki promieniowania UV i działania wolnych rodników – wpływa na sprężystość skóry, wyrównuje jej koloryt, uelastycznia oraz zmniejsza wysuszenie naskórka.

Marka Polana to trzy programy naturalnej pielęgnacji twarzy: nawilżanie z chabrem bławatkiem, rewitalizacja ze stokrotką, a także odmładzanie z ekstraktem z maku lekarskiego. Każdy z nich to oparte na naturalnych składnikach kosmetyki, których działanie uzupełniają suplementy diety, bogate w wyciągi roślinne, witaminy i składniki mineralne, połączone z kwasem hialuronowym, koenzymem Q10 lub kolagenem.

„Kolejnym krokiem dla marki Polana jest systematyczne poszerzanie jej dystrybucji, zarówno
w sklepach stacjonarnych, jak i internetowych. Z niecierpliwością czekamy też na recenzje konsumentów; w przeprowadzonych na etapie przygotowań badaniach wszystkie produkty zostały bardzo dobrze ocenione, a ich użytkownicy deklarowali chęć zakupu. Liczymy więc na to, że po wprowadzeniu marki Polana na rynek opinie będą równie pozytywne. To z pewnością jeden
z najważniejszych projektów naszej firmy w ostatnich latach i nie ukrywam, że mamy wobec niego duże oczekiwania.” – dodaje Evangelos Evangelou.

Więcej informacji na temat marki oraz portfolio znajduje się na stronie: www.herbapol-polana.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści Biuro prasowe
2025-03-06 | 11:10

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

Czy sztuczna inteligencja zastąpi marketerów? A może wręcz przeciwnie – stanie się ich największym sojusznikiem? W ostatnich latach zrewolucjonizowała podejście do tworzenia
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.