Komunikaty PR

Herlitz i Pelikan z bohaterami AKADEMII PANA KLEKSA

2024-01-11  |  08:00
Biuro prasowe

Pan Kleks powraca nie tylko na ekrany kin – pojawi się również w szkołach i domach, przy każdym uruchomieniu wyobraźni. Wszystko za sprawą marek Herlitz i Pelikan, które wraz z oficjalną premierą filmu w kinach (5 stycznia) wypuszczają serię produktów na licencji AKADEMII PANA KLEKSA. Wśród nich znajdą się zeszyty, bruliony, notesy, teczki, farby, długopisy, naklejki i wiele więcej. 

AKADEMIA PANA KLEKSA to zdecydowanie najgorętsza premiera kinowa tegorocznej zimy, wyzwalająca niekończące się pokłady wyobraźni. Przy okazji realizacji całkiem nowej bajki znajdzie się też miejsce na produkty, które przygotowała dla swoich klientów Grupa PELIKAN. Już 5 stycznia na rynku artykułów szkolnych i kreatywnych zadebiutuje seria artykułów na licencji najnowszej, uwspółcześnionej wersji klasycznej opowieści Jana Brzechwy, poszerzająca wykreowany świat po wyjściu z sali kinowej. 

– Chcemy wykorzystać potencjał stojący za światem AKADEMII PANA KLEKSA, aby inkrementalnie budować kategorię produktów szkolnych. Przygotowaliśmy bardzo atrakcyjną oraz spójną kolekcję, podzieloną na artykuły papiernicze i kreatywne. To idealnie dopasowana licencja. Świat Pana Kleksa zachęca do pobudzania wyobraźni i kreatywności i tak chcemy kojarzyć nasze marki. Wierzymy, że wśród naszych niezwykłych zeszytów i magicznych przyborów szkolnych dzieci odnajdą klucz do pobudzenia ciekawości i wyobraźni, a zarazem będą dobrze się bawić, zarówno w szkole, jak i w domu – mówi Jacek Pobłocki, Head of Marketing w polskim oddziale Herlitz/Pelikan Group. 

Herlitz i Pelikan witają w świecie wyobraźni 

Efektem współpracy z twórcami filmu są produkty dwóch marek wchodzących w skład Grupy PELIKAN: Herlitz oraz Pelikan, które będą pomagać w przeniesieniu świata przedstawionego w filmie do szkoły lub domowego zacisza. 

Wśród artykułów papierniczych spod znaku Herlitz znajdą się zeszyty, bruliony, kołonotatniki, notesy i księgi. Na przykład Księga Wyobraźni – służąca do zapisywania myśli, marzeń i snów, pobudzająca wyobraźnię.

Z kolei w ramach marki Pelikan na klientów czekać będą artykuły plastyczne oraz do pisania: farby, kredki, bloki kreatywne z tutorialami, teczki, plastelina, kleje, gumki, długopisy, naklejki i kolorowanki. Pojawi się również ulubiony kolor profesora Kleksa – burgund, który znajdziemy w kredkach, plastelinie i farbkach. 

Produkty będą wzbogacone o wizerunki ulubionych postaci pojawiających się na kinowym ekranie, cytaty z filmu, najciekawsze fragmenty scenariusza, zadania dla fanów Pana Kleksa i dodatkowe elementy edukacyjne. 

Seria z bohaterami AKADEMII PANA KLEKSA dostępna będzie w szerokiej dystrybucji w sklepach na terenie całego kraju. 

Więcej na stronie: sklepherlitz.pl/kleks

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie? Biuro prasowe
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do
Media i PR Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści
2025-03-06 | 11:10

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

Czy sztuczna inteligencja zastąpi marketerów? A może wręcz przeciwnie – stanie się ich największym sojusznikiem? W ostatnich latach zrewolucjonizowała podejście do tworzenia
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów

Transmisje online

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Biznes apeluje o wdrożenie pakietu Omnibus. Chodzi o zmniejszenie obowiązków związanych z ESG

Europejski biznes zaapelował do instytucji unijnych o szybkie przyjęcie pierwszego tzw. pakietu Omnibus. To zestaw propozycji KE, który ma uprościć obowiązki firm związane z dyrektywą CSRD dotyczącą m.in. oceny wpływu działalności na środowisko. Eksperci podkreślają jednak, że fakt, iż będzie więcej czasu na wdrożenie wymogów czy że mniej firm będzie objętych regulacjami, nie oznacza, że biznes może zaprzestać przygotowań.

Problemy społeczne

Unia Europejska chce wzmocnić prawa kobiet. Zapowiadane działania będą dotyczyć m.in. równości w zatrudnieniu czy zwalczania przemocy

Jedna na trzy kobiety w Unii Europejskiej doświadcza przemocy fizycznej lub seksualnej. Mniej kobiet niż mężczyzn pracuje zawodowo, mniej pełni też rolę kierowniczą, za to więcej pracuje na gorzej płatnych stanowiskach. Panie zarabiają też średnio o 12 proc. mniej niż mężczyźni – wynika z danych Komisji Europejskiej. Opracowana mapa drogowa na rzecz praw kobiet ma pomóc wyrównywać szanse na rynku pracy i w dostępie do edukacji, ale też walczyć z przemocą wobec kobiet – zarówno fizyczną, jak i ekonomiczną.

Edukacja

W cyfrowym świecie spada umiejętność koncentracji. Uważność można ćwiczyć od najmłodszych lat

Poziom koncentracji młodzieży funkcjonującej w trybie multiscreeningu spada poniżej poziomu umożliwiającego efektywną naukę – wskazują eksperci NASK. Cyfrowe bodźce sprawiają, że mniejsza jest też zdolność do głębokiego przetwarzania informacji. By poradzić sobie z wyzwaniami, jakie wiążą się z rozwojem cyfrowym, kluczowe jest rozwijanie umiejętności społecznych od najmłodszych lat, m.in. uważności. Fundacja Orange w ramach programu MegaMisja chce budować takie kompetencje u przedszkolaków i młodszych uczniów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.