Herlitz i Pelikan z bohaterami AKADEMII PANA KLEKSA
Pan Kleks powraca nie tylko na ekrany kin – pojawi się również w szkołach i domach, przy każdym uruchomieniu wyobraźni. Wszystko za sprawą marek Herlitz i Pelikan, które wraz z oficjalną premierą filmu w kinach (5 stycznia) wypuszczają serię produktów na licencji AKADEMII PANA KLEKSA. Wśród nich znajdą się zeszyty, bruliony, notesy, teczki, farby, długopisy, naklejki i wiele więcej.
AKADEMIA PANA KLEKSA to zdecydowanie najgorętsza premiera kinowa tegorocznej zimy, wyzwalająca niekończące się pokłady wyobraźni. Przy okazji realizacji całkiem nowej bajki znajdzie się też miejsce na produkty, które przygotowała dla swoich klientów Grupa PELIKAN. Już 5 stycznia na rynku artykułów szkolnych i kreatywnych zadebiutuje seria artykułów na licencji najnowszej, uwspółcześnionej wersji klasycznej opowieści Jana Brzechwy, poszerzająca wykreowany świat po wyjściu z sali kinowej.
– Chcemy wykorzystać potencjał stojący za światem AKADEMII PANA KLEKSA, aby inkrementalnie budować kategorię produktów szkolnych. Przygotowaliśmy bardzo atrakcyjną oraz spójną kolekcję, podzieloną na artykuły papiernicze i kreatywne. To idealnie dopasowana licencja. Świat Pana Kleksa zachęca do pobudzania wyobraźni i kreatywności i tak chcemy kojarzyć nasze marki. Wierzymy, że wśród naszych niezwykłych zeszytów i magicznych przyborów szkolnych dzieci odnajdą klucz do pobudzenia ciekawości i wyobraźni, a zarazem będą dobrze się bawić, zarówno w szkole, jak i w domu – mówi Jacek Pobłocki, Head of Marketing w polskim oddziale Herlitz/Pelikan Group.
Herlitz i Pelikan witają w świecie wyobraźni
Efektem współpracy z twórcami filmu są produkty dwóch marek wchodzących w skład Grupy PELIKAN: Herlitz oraz Pelikan, które będą pomagać w przeniesieniu świata przedstawionego w filmie do szkoły lub domowego zacisza.
Wśród artykułów papierniczych spod znaku Herlitz znajdą się zeszyty, bruliony, kołonotatniki, notesy i księgi. Na przykład Księga Wyobraźni – służąca do zapisywania myśli, marzeń i snów, pobudzająca wyobraźnię.
Z kolei w ramach marki Pelikan na klientów czekać będą artykuły plastyczne oraz do pisania: farby, kredki, bloki kreatywne z tutorialami, teczki, plastelina, kleje, gumki, długopisy, naklejki i kolorowanki. Pojawi się również ulubiony kolor profesora Kleksa – burgund, który znajdziemy w kredkach, plastelinie i farbkach.
Produkty będą wzbogacone o wizerunki ulubionych postaci pojawiających się na kinowym ekranie, cytaty z filmu, najciekawsze fragmenty scenariusza, zadania dla fanów Pana Kleksa i dodatkowe elementy edukacyjne.
Seria z bohaterami AKADEMII PANA KLEKSA dostępna będzie w szerokiej dystrybucji w sklepach na terenie całego kraju.
Więcej na stronie: sklepherlitz.pl/kleks

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.