Komunikaty PR

Hertz współpracuje ze Stripe przy obsłudze płatności za wynajem samochodów

2024-03-08  |  13:00
Biuro prasowe
Do pobrania Stripe ( 0.12 MB )
  • Klienci Hertz wynajmując samochody zyskają dostęp do nowych i wydajnych metod dokonywania płatności online, w tym Apple Pay w USA
  • Platforma płatności Stripe będzie główną infrastrukturą płatniczą marek Hertz, Dollar i Thrifty
  • Rozwiązanie Stripe Terminal obsłuży transakcje realizowane w około 3 tys. punktów wynajmu pojazdów marek Hertz, Dollar i Thrifty na całym świecie

 

Firma Stripe, oferująca cyfrową infrastrukturę finansową dla biznesu, nawiązała współpracę z amerykańską wypożyczalnią samochodów Hertz. W ramach współpracy Stripe obsłuży płatności dokonywane za wynajem pojazdów za pośrednictwem firmy Hertz i marek Dollar i Thrifty. Przeniesienie obsługi większości transakcji dokonywanych osobiście i online do infrastruktury zapewnionej przez Stripe ma na celu ujednolicenie procesu płatności i jest częścią strategii firmy Hertz dotyczącej wynajmu samochodów online.

„Bardzo cieszymy się z rozpoczęcia współpracy ze Stripe, dzięki której udostępnimy naszym klientom nowe metody płatności cyfrowych, a wynajem samochodów będzie jeszcze szybszy i wygodniejszy. Naszym priorytetem jest zapewnienie klientom obsługi na najwyższym poziomie. Współpraca ze Stripe jest przykładem, jak wykorzystujemy nowoczesną technologię, by zapewnić wyjątkową obsługę klienta” - powiedział Tim Langley-Hawthorne, Chief Information Officer w Hertz.

Stripe i Hertz przygotowały wspólnie plan rozwoju produktu, by sprostać konkretnym potrzebom dotyczącym obsługi płatności, w tym wydłużenie okna autoryzacji płatności za tygodniowe lub miesięczne wypożyczenia aut. Współpraca przewiduje, że Hertz skonsoliduje w Stripe obsługę płatności w należących do firmy punktach wynajmu samochodów w USA, Kanadzie, Europie, Australii i Nowej Zelandii.

Wspólna trasa Stripe i Hertz

Wraz ze zmianą uwarunkowań w zakresie mobilności, Hertz dywersyfikuje flotę pojazdów i rozszerza grupę klientów m.in. o turystów, osoby podróżujące służbowo i korzystające z ridesharingu. Obecnie generuje miliardy przychodów rocznie od klientów dokonujących rezerwacji online, na urządzeniach mobilnych, a także na lotniskach i w okolicznych punktach wynajmu pojazdów.

W ramach współpracy Stripe wesprze Hertz w obsłudze płatności w następujących obszarach:

  • Rezerwacje dokonywane osobiście. W około 3 tys. punktów wynajmu Stripe Terminal stanie się podstawową platformą przyjmowania płatności przy pomocy terminali BBPOS WisePOS E. Terminal umożliwia łatwą integrację danych z punktów sprzedaży z centralnym systemem rezerwacyjnym Hertz.
  • Rezerwacje online. Stripe będzie przetwarzał płatności za wszystkie rezerwacje dokonane bezpośrednio poprzez strony internetowe i aplikacje Hertz, Dollar i Thrifty. Hertz skorzysta na niezawodnych API, dostępnych w ponad 99,999% zapytań oraz na wysokich, także w godzinach szczytu, wskaźników zatwierdzania transakcji. Narzędzia płatności Card Account Updater oraz Adaptive Acceptance pomogą jeszcze bardziej zwiększyć te wskaźniki oraz zmniejszyć liczbę nieuzasadnionych odmów przyjęcia transakcji.
  • Łatwe, bezpieczne i prywatne płatności z Apple Pay. W partnerstwie ze Stripe, Hertz umożliwi przyjmowanie płatności za wynajem samochodów w USA przez Apple Pay. Klienci będą mogli skorzystać z Apple Pay zarówno w aplikacji Hertz, jak i przy dokonywaniu rezerwacji na stronie internetowej Hertz.

 

„Klienci oczekują, że wynajmą samochód szybko, łatwo i niezawodnie. Cieszymy się, że dzięki Stripe klientom Hertz będzie łatwiej ruszyć w drogę” - powiedziała Eileen O’Mara, Chief Revenue Officer w Stripe.

 

Więcej informacji na temat rozwiązań oferowanych przez Stripe jest dostępnych na stronie firmy: https://stripe.com/.

***

Kontakt dla mediów:

NBS Communications

Robert Mrozowski, tel. 600 011 417 | rmrozowski@nbs.com.pl

Piotr Wojtaszek, tel. 500 202 355 | pwojtaszek@nbs.com.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności Biuro prasowe
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego
Motoryzacja Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
2024-12-16 | 19:30

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica
Motoryzacja Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
2024-12-13 | 09:35

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku

W sezonach 2025-2027 Goodyear pozostanie sponsorem tytularnym oraz wyłącznym dostawcą opon do najwyższej klasy wyścigów pojazdów ciężarowych, European Truck Racing

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.