Hertz współpracuje ze Stripe przy obsłudze płatności za wynajem samochodów
- Klienci Hertz wynajmując samochody zyskają dostęp do nowych i wydajnych metod dokonywania płatności online, w tym Apple Pay w USA
- Platforma płatności Stripe będzie główną infrastrukturą płatniczą marek Hertz, Dollar i Thrifty
- Rozwiązanie Stripe Terminal obsłuży transakcje realizowane w około 3 tys. punktów wynajmu pojazdów marek Hertz, Dollar i Thrifty na całym świecie
Firma Stripe, oferująca cyfrową infrastrukturę finansową dla biznesu, nawiązała współpracę z amerykańską wypożyczalnią samochodów Hertz. W ramach współpracy Stripe obsłuży płatności dokonywane za wynajem pojazdów za pośrednictwem firmy Hertz i marek Dollar i Thrifty. Przeniesienie obsługi większości transakcji dokonywanych osobiście i online do infrastruktury zapewnionej przez Stripe ma na celu ujednolicenie procesu płatności i jest częścią strategii firmy Hertz dotyczącej wynajmu samochodów online.
„Bardzo cieszymy się z rozpoczęcia współpracy ze Stripe, dzięki której udostępnimy naszym klientom nowe metody płatności cyfrowych, a wynajem samochodów będzie jeszcze szybszy i wygodniejszy. Naszym priorytetem jest zapewnienie klientom obsługi na najwyższym poziomie. Współpraca ze Stripe jest przykładem, jak wykorzystujemy nowoczesną technologię, by zapewnić wyjątkową obsługę klienta” - powiedział Tim Langley-Hawthorne, Chief Information Officer w Hertz.
Stripe i Hertz przygotowały wspólnie plan rozwoju produktu, by sprostać konkretnym potrzebom dotyczącym obsługi płatności, w tym wydłużenie okna autoryzacji płatności za tygodniowe lub miesięczne wypożyczenia aut. Współpraca przewiduje, że Hertz skonsoliduje w Stripe obsługę płatności w należących do firmy punktach wynajmu samochodów w USA, Kanadzie, Europie, Australii i Nowej Zelandii.
Wspólna trasa Stripe i Hertz
Wraz ze zmianą uwarunkowań w zakresie mobilności, Hertz dywersyfikuje flotę pojazdów i rozszerza grupę klientów m.in. o turystów, osoby podróżujące służbowo i korzystające z ridesharingu. Obecnie generuje miliardy przychodów rocznie od klientów dokonujących rezerwacji online, na urządzeniach mobilnych, a także na lotniskach i w okolicznych punktach wynajmu pojazdów.
W ramach współpracy Stripe wesprze Hertz w obsłudze płatności w następujących obszarach:
- Rezerwacje dokonywane osobiście. W około 3 tys. punktów wynajmu Stripe Terminal stanie się podstawową platformą przyjmowania płatności przy pomocy terminali BBPOS WisePOS E. Terminal umożliwia łatwą integrację danych z punktów sprzedaży z centralnym systemem rezerwacyjnym Hertz.
- Rezerwacje online. Stripe będzie przetwarzał płatności za wszystkie rezerwacje dokonane bezpośrednio poprzez strony internetowe i aplikacje Hertz, Dollar i Thrifty. Hertz skorzysta na niezawodnych API, dostępnych w ponad 99,999% zapytań oraz na wysokich, także w godzinach szczytu, wskaźników zatwierdzania transakcji. Narzędzia płatności Card Account Updater oraz Adaptive Acceptance pomogą jeszcze bardziej zwiększyć te wskaźniki oraz zmniejszyć liczbę nieuzasadnionych odmów przyjęcia transakcji.
- Łatwe, bezpieczne i prywatne płatności z Apple Pay. W partnerstwie ze Stripe, Hertz umożliwi przyjmowanie płatności za wynajem samochodów w USA przez Apple Pay. Klienci będą mogli skorzystać z Apple Pay zarówno w aplikacji Hertz, jak i przy dokonywaniu rezerwacji na stronie internetowej Hertz.
„Klienci oczekują, że wynajmą samochód szybko, łatwo i niezawodnie. Cieszymy się, że dzięki Stripe klientom Hertz będzie łatwiej ruszyć w drogę” - powiedziała Eileen O’Mara, Chief Revenue Officer w Stripe.
Więcej informacji na temat rozwiązań oferowanych przez Stripe jest dostępnych na stronie firmy: https://stripe.com/.
***
Kontakt dla mediów:
NBS Communications
Robert Mrozowski, tel. 600 011 417 | rmrozowski@nbs.com.pl
Piotr Wojtaszek, tel. 500 202 355 | pwojtaszek@nbs.com.pl

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.