Komunikaty PR

Hillebrand inwestuje w cyfryzację usług i rozwija platformę myHillebrand

2020-09-24  |  11:00
Biuro prasowe

Hillebrand, światowy operator logistyczny specjalizujący się w obsłudze rynku beverage, stawia na cyfryzację usług i wykorzystanie innowacyjnych technologii. Firma zwiększa teraz inwestycje w rozwój nowoczesnej platformy cyfrowej, która ułatwia klientom zarządzanie procesami transportowymi i magazynowymi w czasie rzeczywistym - myHillebrand.

Platforma myHillebrand została uruchomiona pod koniec 2018 roku i od tej pory stale jest rozwijana. Hillebrand jako światowy lider w zakresie innowacyjnych rozwiązań logistycznych dla rynku beverage współpracuje na co dzień z ponad 25 tys. klientów z tej branży. Aby zapewnić im efektywne zarządzanie i pełną kontrolę nad międzynarodowymi łańcuchami dostaw, eksperci Hillebrand opracowali i uruchomili specjalistyczne narzędzie – platformę myHillebrand, z której można korzystać na dowolnym urządzeniu mobilnym. Zastosowane tu rozwiązania zostały dopasowane do specyficznych potrzeb firm z branży beverage, ułatwiając im efektywne zarządzanie nawet najbardziej skomplikowanymi procesami transportowymi. Jej użytkownicy, w zależności od roli, jaką pełnią w łańcuchach dostaw, mają ustawione różne poziomy dostępu, sami też wybierają zakres informacji, który chcą otrzymać.

- Jedną z największych korzyści jest możliwość śledzenia przesyłek w czasie rzeczywistym. Dzięki otrzymywanym powiadomieniom, możemy na bieżąco monitorować ich status i zdalnie zarządzać poszczególnymi etapami transportu – mówi Renata Grabińska z firmy Pinot, importera i dystrybutora unikatowych alkoholi.

Dużym ułatwieniem dla firm korzystających z platformy myHillebrand, jest możliwość monitorowania trasy przesyłek i kolejnych etapów transportu na interaktywnej mapie świata. Dzięki temu wiadomo nie tylko w którym dokładnie miejscu znajduje się ładunek, ale także jak długą trasę ma jeszcze do pokonania.

- Forma graficzna jest świetnym uzupełnieniem osi czasu, dając wyobrażenie o przestrzeni i umożliwiając oszacowanie faktycznej drogi, jaką ładunek ma jeszcze do pokonania – podkreśla Barbara Kempa, Customer Service Supervisor, Wyborowa Pernord Ricard.

Dostępna w ponad 10 wersjach językowych, platforma myHillebrand wspiera organizację całego łańcucha dostaw w czasie rzeczywistym, od przeglądania stawek transportowych, rezerwację ładunków, zarządzanie dokumentacją przewozową i płatnościami po śledzenie przesyłek morskich, drogowych i lotniczych, wraz z monitorowaniem emisji dwutlenku węgla, powstałego podczas transportu. Pozwala na zarządzanie zapasami, m.in. monitorowanie stanów magazynowych. Umożliwia też udostępnianie i wymianę dokumentów transportowych w łańcuchu dostaw między producentami win i importerami, bez zbędnej papierkowej roboty.

Dane o temperaturze

W przypadku branży beverage duże znaczenie może mieć temperatura otoczenia w czasie transportu, zwłaszcza gdy ładunek nie jest przewożony w warunkach neutralizujących jej wpływ, we flexitanku czy np. ładowni statku. Dotyczy to zwłaszcza delikatnych odmian winogron, jak pinot noir, piw rzemieślniczych czy win biodynamicznych. Dlatego użytkownicy myHillebrand, oprócz standardowych informacji o lokalizacji i terminie dostawy przesyłki, informowani są również o temperaturze otoczenia, jaka panuje w danym miejscu. O tym czy jej wartość jest średnia, neutralna czy ekstremalna dla danej lokalizacji, wskazują różne kolory oznaczeń.

Kolejne inwestycje w rozwój cyfryzacji

Chcąc jeszcze lepiej dopasować platformę myHillebrand do specyficznych oczekiwań i potrzeb klientów z branży beverage, Hillebrand inwestuje w jej rozwój i rozszerza o kolejne funkcjonalności. W ostatnim czasie dodano możliwość zgłoszenia gotowości towaru do odbioru przez nadawcę przesyłki, rozbudowano też panel do zarządzania dokumentacją przewozową. Obecnie prowadzone są prace nad m.in. wdrożeniem opcji bezpośredniego dokonywania płatności oraz uruchomienia czatu - dedykowanego panelu wymiany informacji w czasie rzeczywistym między klientami, dostawcami, partnerami biznesowymi i urzędami na każdym etapie transportu, obecnym lub planowanym. Platforma ma być też rozszerzona o kolejne wersje językowe. 

- myHillebrand powstał w oparciu o wiedzę i doświadczenie ekspertów Hillebrand, działających w ponad 90 krajach na świecie. Dzięki temu, że wszystkie dane są dostępne w jednym miejscu, zapewniamy klientom pełną kontrolę i widoczność przesyłek od początku do końca procesu transportowego. MyHillebrand pełni funkcję zdalnego biura, ogranicza biurokrację, która wiąże się z organizacją transportów międzynarodowych. Teraz, dzięki kolejnym inwestycjom w rozwój tego narzędzia, będziemy mogli jeszcze bardziej efektywnie wesprzeć naszych klientów w zarządzaniu często skomplikowanymi łańcuchami dostaw – zapewnia Ellina Lolis, wiceprezes JF Hillebrand Poland i prezes JF Hillebrand Russia.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport DACHSER gotowy na szczyt sezonu. Firma poszerza ofertę połączeń czarterowych Biuro prasowe
2020-10-20 | 14:00

DACHSER gotowy na szczyt sezonu. Firma poszerza ofertę połączeń czarterowych

Dachser ponownie zwiększa możliwości przewozowe w szczycie sezonu. Dostawca usług logistycznych po raz kolejny uruchomił własne połączenia czarterowe między Azją a Europą.  Od
Transport CEVA Logistics otwiera pierwszy oddział w Kazachstanie
2020-10-19 | 12:00

CEVA Logistics otwiera pierwszy oddział w Kazachstanie

CEVA Logistics, wiodący globalny operator logistyczny, umacnia pozycję w Azji Środkowej. W ostatnim czasie firma otworzyła swój pierwszy, własny oddział w Kazachstanie,
Transport Były Prezes PKP ponownie i prawomocnie wygrywa spór z PKP S.A.
2020-10-19 | 10:20

Były Prezes PKP ponownie i prawomocnie wygrywa spór z PKP S.A.

Jakub Karnowski, Prezes PKP w latach 2012-2015, ponownie i prawomocnie wygrał spór z firmą w sprawie absolutorium za 2015 rok. Tym razem sąd oddalił odwołanie PKP ws. poprzedniego

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Aktualne oferty pracy

Specjalista ds. sprzedaży

Aktualnie poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży. Ze szczegółami oferty można zapoznać się na tej podstronie.

Ochrona środowiska

Grupa PGE rezygnuje z węgla. Do 2030 roku zainwestuje 75 mld zł w odnawialne źródła energii

PGE to gigant polskiej energetyki, którego portfel w tej chwili w 80 proc. jest oparty na węglu kamiennym i brunatnym. Grupa właśnie ogłosiła, że zamierza sukcesywnie z niego rezygnować na rzecz odnawialnych źródeł energii. Do 2030 roku udział OZE w jej portfelu ma już wynieść 50 proc., głównie dzięki inwestycjom w farmy wiatrowe na Bałtyku i fotowoltaikę. Równolegle zainwestuje też w stopniową dekarbonizację ciepłownictwa i rozwój magazynów energii. W efekcie Grupa Kapitałowa PGE osiągnie neutralność klimatyczną w 2050 roku, czyli nie będzie emitować już ani grama CO2 – wynika z nowej strategii PGE.

Firma

Pracownicy objęci prywatną opieką medyczną o połowę krócej przebywają na zwolnieniu lekarskim. Dla pracodawcy to wymierne korzyści finansowe

1005 zł na jednego pracownika w skali roku – tyle oszczędności może przynieść finansowanie dobrej opieki zdrowotnej przez pracodawcę – wynika z raportu Medicover „Praca. Zdrowie. Ekonomia. Perspektywa 2020”. Zatrudnieni, którzy mają szybszy i łatwiejszy dostęp do specjalistów, rzadziej korzystają ze zwolnień lekarskich i wykazują się większą efektywnością w pracy. – Nasz raport pokazuje, że inwestycja w zdrowie pracowników opłaca się obu stronom, zarówno zatrudnionym, jak i pracodawcom – mówi Artur Białkowski, dyrektor zarządzający ds. usług biznesowych, członek zarządu Medicover Polska. Najczęstsze problemy zdrowotne, z którymi borykają się osoby czynne zawodowo, to nadciśnienie, wysoki poziom cholesterolu, bóle pleców i otyłość.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Ochrona środowiska

Pandemia zmienia modele biznesowe na rynku nieruchomości komercyjnych. Ekologiczne inwestycje zdominują rynek

Mimo pandemii w pierwszej połowie tego roku rynek nieruchomości komercyjnych w Polsce notował bardzo dobre wyniki. Kryzys i niepewność gospodarcza wpłyną jednak na całoroczny wynik i mniejszy wolumen transakcji inwestycyjnych. Koronawirus zmienił sposób, w jaki projektowane, budowane i wyposażane są budynki biurowe, handlowe i magazynowe. Głównym trendem na rynku pozostaje ekologia – wynika z raportu innogy Polska. Zielone certyfikaty stają się powoli standardem, którego oczekują najemcy nieruchomości.

 

Handel

W Polsce spada jakość obsługi klientów. Najwięcej uwag konsumentów dotyczy kompetencji pracowników i długich kolejek

Po dekadzie wzrostów od trzech lat jakość obsługi klientów na polskim rynku sukcesywnie spada – wynika z cyklicznych badań przeprowadzanych przez Polski Program Jakości Obsługi. W ocenie 1/5 klientów jej jakość jest niezadowalająca. Najczęściej narzekamy m.in. na długi czas obsługi, kolejki i niskie kompetencje pracowników. Złe oceny wynikają też z faktu, że część firm nie nadąża za stale rosnącymi oczekiwaniami konsumentów. W tym roku wpłynęła na nie także pandemia COVID-19, która sprawiła, że zaczęli oni przykładać większą wagę do higieny i bezpieczeństwa.