Hillebrand inwestuje w cyfryzację usług i rozwija platformę myHillebrand
Hillebrand, światowy operator logistyczny specjalizujący się w obsłudze rynku beverage, stawia na cyfryzację usług i wykorzystanie innowacyjnych technologii. Firma zwiększa teraz inwestycje w rozwój nowoczesnej platformy cyfrowej, która ułatwia klientom zarządzanie procesami transportowymi i magazynowymi w czasie rzeczywistym - myHillebrand.
Platforma myHillebrand została uruchomiona pod koniec 2018 roku i od tej pory stale jest rozwijana. Hillebrand jako światowy lider w zakresie innowacyjnych rozwiązań logistycznych dla rynku beverage współpracuje na co dzień z ponad 25 tys. klientów z tej branży. Aby zapewnić im efektywne zarządzanie i pełną kontrolę nad międzynarodowymi łańcuchami dostaw, eksperci Hillebrand opracowali i uruchomili specjalistyczne narzędzie – platformę myHillebrand, z której można korzystać na dowolnym urządzeniu mobilnym. Zastosowane tu rozwiązania zostały dopasowane do specyficznych potrzeb firm z branży beverage, ułatwiając im efektywne zarządzanie nawet najbardziej skomplikowanymi procesami transportowymi. Jej użytkownicy, w zależności od roli, jaką pełnią w łańcuchach dostaw, mają ustawione różne poziomy dostępu, sami też wybierają zakres informacji, który chcą otrzymać.
- Jedną z największych korzyści jest możliwość śledzenia przesyłek w czasie rzeczywistym. Dzięki otrzymywanym powiadomieniom, możemy na bieżąco monitorować ich status i zdalnie zarządzać poszczególnymi etapami transportu – mówi Renata Grabińska z firmy Pinot, importera i dystrybutora unikatowych alkoholi.
Dużym ułatwieniem dla firm korzystających z platformy myHillebrand, jest możliwość monitorowania trasy przesyłek i kolejnych etapów transportu na interaktywnej mapie świata. Dzięki temu wiadomo nie tylko w którym dokładnie miejscu znajduje się ładunek, ale także jak długą trasę ma jeszcze do pokonania.
- Forma graficzna jest świetnym uzupełnieniem osi czasu, dając wyobrażenie o przestrzeni i umożliwiając oszacowanie faktycznej drogi, jaką ładunek ma jeszcze do pokonania – podkreśla Barbara Kempa, Customer Service Supervisor, Wyborowa Pernord Ricard.
Dostępna w ponad 10 wersjach językowych, platforma myHillebrand wspiera organizację całego łańcucha dostaw w czasie rzeczywistym, od przeglądania stawek transportowych, rezerwację ładunków, zarządzanie dokumentacją przewozową i płatnościami po śledzenie przesyłek morskich, drogowych i lotniczych, wraz z monitorowaniem emisji dwutlenku węgla, powstałego podczas transportu. Pozwala na zarządzanie zapasami, m.in. monitorowanie stanów magazynowych. Umożliwia też udostępnianie i wymianę dokumentów transportowych w łańcuchu dostaw między producentami win i importerami, bez zbędnej papierkowej roboty.
Dane o temperaturze
W przypadku branży beverage duże znaczenie może mieć temperatura otoczenia w czasie transportu, zwłaszcza gdy ładunek nie jest przewożony w warunkach neutralizujących jej wpływ, we flexitanku czy np. ładowni statku. Dotyczy to zwłaszcza delikatnych odmian winogron, jak pinot noir, piw rzemieślniczych czy win biodynamicznych. Dlatego użytkownicy myHillebrand, oprócz standardowych informacji o lokalizacji i terminie dostawy przesyłki, informowani są również o temperaturze otoczenia, jaka panuje w danym miejscu. O tym czy jej wartość jest średnia, neutralna czy ekstremalna dla danej lokalizacji, wskazują różne kolory oznaczeń.
Kolejne inwestycje w rozwój cyfryzacji
Chcąc jeszcze lepiej dopasować platformę myHillebrand do specyficznych oczekiwań i potrzeb klientów z branży beverage, Hillebrand inwestuje w jej rozwój i rozszerza o kolejne funkcjonalności. W ostatnim czasie dodano możliwość zgłoszenia gotowości towaru do odbioru przez nadawcę przesyłki, rozbudowano też panel do zarządzania dokumentacją przewozową. Obecnie prowadzone są prace nad m.in. wdrożeniem opcji bezpośredniego dokonywania płatności oraz uruchomienia czatu - dedykowanego panelu wymiany informacji w czasie rzeczywistym między klientami, dostawcami, partnerami biznesowymi i urzędami na każdym etapie transportu, obecnym lub planowanym. Platforma ma być też rozszerzona o kolejne wersje językowe.
- myHillebrand powstał w oparciu o wiedzę i doświadczenie ekspertów Hillebrand, działających w ponad 90 krajach na świecie. Dzięki temu, że wszystkie dane są dostępne w jednym miejscu, zapewniamy klientom pełną kontrolę i widoczność przesyłek od początku do końca procesu transportowego. MyHillebrand pełni funkcję zdalnego biura, ogranicza biurokrację, która wiąże się z organizacją transportów międzynarodowych. Teraz, dzięki kolejnym inwestycjom w rozwój tego narzędzia, będziemy mogli jeszcze bardziej efektywnie wesprzeć naszych klientów w zarządzaniu często skomplikowanymi łańcuchami dostaw – zapewnia Ellina Lolis, wiceprezes JF Hillebrand Poland i prezes JF Hillebrand Russia.
Drugi kwartał roku nie zakończył się dobrze dla dla branży TLS.
Paryż 2024 - CEVA Logistics o logistyce wiosek olimpijskich i paraolimpijskich
Nikolay Pargov dołącza do Girteki jako nowy dyrektor operacyjny
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
IT i technologie
Sektor gier silnie reprezentowany na warszawskim parkiecie. GPW liczy na kolejne debiuty firm gamingowych
Sektor gier na warszawskim parkiecie reprezentowany jest przez blisko setkę podmiotów, w tym niemal trzy czwarte na rynku alternatywnym. Notowane podmioty dały w tym roku zarobić trzykrotnie więcej niż te z indeksu szerokiego rynku. Na parkiet wchodzą kolejne spółki z branży, zaczynając przeważnie od rynku NewConnect, by potem przenieść się na Główny Rynek GPW.
Przemysł
Koszty instalacji robotów wciąż zbyt wysokie dla firm. Są one jednak świadome konieczności takich inwestycji
Koszty pracy ludzkiej są nadal niskie, a korzyść z instalacji robota na linii produkcyjnej nie jest jeszcze tak duża. To – według raportu Polskiego Instytutu Ekonomicznego – jedna z głównych barier w procesie robotyzacji w Polsce. Jednak dynamicznie rosnące średnie i minimalne wynagrodzenie, a także pogłębiający się niedobór pracowników mogą powoli tę tendencję zmieniać na korzyść robotów. Poza kwestią kosztową wadami, które widzą przedstawiciele firm przemysłowych, są m.in. zależność od stabilnych dostaw energii i technologii zagranicznych dostawców. Problemem nie są jednak kwestie obaw co do wpływu robotów na rynek pracy.
Zdrowie
Załogi Lotniczego Pogotowia Ratunkowego ćwiczą techniki zabiegowe ratujące życie pacjentów. W centrum szkoleniowym odwzorowywane są najcięższe przypadki
Załogi Lotniczego Pogotowia Ratunkowego, które tylko w ubiegłym roku były wzywane do prawie 12 tys. wypadków i pilnych, trudnych przypadków, muszą się ciągle szkolić, żeby być w stanie jak najlepiej pomagać pacjentom m.in. po ciężkich urazach, poparzeniach czy nagłym zatrzymaniu akcji serca. – Szkolenia to podstawa naszego funkcjonowania – podkreśla prof. dr hab. n. med. Robert Gałązkowski, koordynator Mobilnej grupy zabezpieczenia medycznego i wieloletni dyrektor LPR. Lekarze, ratownicy medyczni i pielęgniarze rozpoczęli szkolenia w warszawskim Centrum Edukacji Medycznej – specjalistycznym ośrodku Grupy LUX MED, gdzie mogą ćwiczyć najtrudniejsze techniki zabiegowe, ratujące życie pacjentów, w warunkach jak najbardziej odwzorowujących realia.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.