Hillebrand przejmuje VignoblExport
Hillebrand, światowy operator logistyczny specjalizujący się w obsłudze branży beverage, przejął większościowy pakiet udziałów VignoblExport, dostawcy usług logistycznych wyspecjalizowanego w obsłudze transportów niewielkich ilości alkoholi.
VignoblExport zajmuje się organizacją transportów pojedynczych i niewielkich ładunków, takich jak próbki napojów alkoholowych na degustacje i imprezy, realizacją zamówień dla turystyki winiarskiej czy sprzedażą w kanale e-commerce. Do grona jego klientów należą zarówno duże firmy jak i indywidualni klienci na całym świecie.
- Przejęcie VignoblExport umocni pozycję Hillebrand w zakresie obsługi logistycznej pojedynczych ładunków, przyspieszy też nasz rozwój w obsłudze kanału sprzedaży e-commerce - mówi Cees van Gent, dyrektor generalny i prezes zarządu Hillebrand. - Obecność VignoblExport w najważniejszych krajach eksportujących wino, unikalna oferta usług i zaawansowane rozwiązania cyfrowe do realizacji zamówień i wysyłki małych ilości wina oraz innych alkoholi, potwierdzają, że firma doskonale pasuje do naszej sieci i zakresu usług Hillebrand.
- W Polsce obserwujemy wzrost zainteresowania organizacją dostaw niewielkich ilości alkoholi. Połączenie doświadczenia i know-how obydwu firm pozwoli rozszerzyć paletę usług w naszym kraju i wzmocnić pozycję Hillebrand w tym segmencie usług logistycznych - podkreśla Ellina Lolis, wiceprezes zarządu Hillebrand Poland i prezes zarządu Hillebrand Russia.
Win-win dla obu firm
Hillebrand oferuje już obsługę logistyczną dostaw w małych ilościach na rynku napojów alkoholowych. Do tego dojdzie teraz know-how i świetna reputacja VignoblExport, a także rozbudowana baza klientów i unikatowe możliwości, co wzmocni te usługi i pozwoli dotrzeć Hillebrand z bezpośrednią ofertą do klientów końcowych. Z kolei Hillebrand jako nowy większościowy właściciel VignoblExport, poszerzy tej firmie zasięg działalności o kolejne kraje w oparciu o rozległą międzynarodową sieć Hillebrand. Obie firmy będą zatrudniały swoich ekspertów i wykorzystywały swoje zasoby do rozwoju biznesu na globalną skalę.
- Hillebrand oferuje VignoblExport wyjątkową szansę rozwoju na rynkach międzynarodowych i stanie się prawdziwym globalnym graczem wyspecjalizowanym w logistyce małych ilości – mówi Erwan Leteurtre, założyciel i dyrektor generalny VignoblExport. – Dzięki obecności w ponad 90 krajach, ogromnemu doświadczeniu i pozycji światowego lidera na rynku spedycji, transportu oraz logistyki napojów alkoholowych i beverage, Hillebrand jest dla nas idealnym partnerem, który pomoże nam rozwinąć biznes w krajach, w których jesteśmy już obecni (tj. we Francji, Hiszpanii i Włoszech) i na całym świecie – uzupełnia Erwan Leteurtre.
Przejęcia i akwizycje
Hillebrand konsekwentnie realizuje cele przyjętego planu biznesowego, poprzez rozwój organiczny i akwizycje, doskonaląc jakość obsługi klientów i ofertę dedykowanych rozwiązań dostosowanych do ich potrzeb.
- To przejęcie pokazuje nasze dążenie do poprawy oferty usług (dla klientów) i jednocześnie stanowi ważny krok w obsłudze rozwijającego się segmentu e-commerce - mówi Cees van Gent.
Objęcie większościowych udziałów w VignoblExport jest kolejnym przejęciem dokonanym przez Hillebrand. W ostatnim czasie Hillebrand przejął trzy firmy logistyczne, tj. Braid (Wlk. Brytania), światowego gracza wyspecjalizowanego w masowym transporcie substancji płynnych, Royal Logistics (USA), świadczącą usługi transportowe i magazynowe dla rynku beverage oraz 3W-Logistik (Niemcy).

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową
Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.
Transport
M.Kobosko: Wszyscy zapłacimy za eskalację między Izraelem a Iranem. Kraje UE powinny robić więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa

– Mrzonki o armii europejskiej są mrzonkami, to trzeba sobie jasno powiedzieć. Każdy z krajów członkowskich Unii Europejskiej musi, i to się na szczęście już dzieje, nie tylko myśleć i mówić, ale też robić coraz więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa w koordynacji wspólnej – uważa Michał Kobosko, poseł do Parlamentu Europejskiego z Polska 2050. W kontekście światowych konfliktów, w tym na linii Izrael–Iran, jego zdaniem Polska powinna się skupić na współpracy zarówno ze Wspólnotą, jak i Stanami Zjednoczonymi.
Muzyka
Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.