HIROYUKI NISHIUMA DYREKTOREM EUROPEJSKIEGO ODDZIAŁU B2B FIRMY PANASONIC
Hiroyuki Nishiuma został mianowany na stanowisko dyrektora zarządzającego firmy Panasonic System Communications Company Europe (PSCEU) z siedzibą w Wiesbaden w Niemczech.
Nishiuma posiada ponad 30 lat doświadczenia w pracy na stanowiskach kierowniczych w firmie Panasonic. Jego misją jest wspieranie klientów B2B firmy Panasonic w odnoszeniu sukcesów biznesowych, a także wywieranie pozytywnego wpływu na społeczeństwo poprzez oferowanie produktów wysokiej jakości oraz rozwiązań o wartości dodanej firmom z całej Europy.
Europa to dojrzałe społeczeństwo, które odgrywa kluczową rolę w kontekście »nowej rzeczywistości« oraz problemów społecznych, twierdzi Nishiuma. I dodaje: Działamy w dynamicznie zmieniającym się i dojrzewającym środowisku biznesowym, w którym organizacje stawiają czoła wielu różnym wyzwaniom – od sposobu, w jaki pracują, po metody wytwarzania oraz dostarczania towarów i usług. Nasze technologie oraz umiejętność ich integracji w celu oferowania nowych rozwiązań są podstawą rozwiązywania wielu z tych problemów.
Panasonic oferuje pełną gamę produktów stosowanych w działaniach o krytycznym znaczeniu w celu ciągłego doskonalenia jakości. W ofercie firmy znajdują się między innymi komputery przenośne, urządzenia zabezpieczające, sprzęt do komunikacji biznesowej, rozwiązania wizyjne, a także kamery do medycznych rozwiązań wizyjnych.
Łącząc te produkty ze swoimi systemami i możliwościami integracji systemów, firma Panasonic rozpoczęła nową ważną inicjatywę „Gemba Process Innovation” dotyczącą rozwiązań B2B. Jej celem jest pomaganie europejskim klientom biznesowym z sektora produkcyjnego, logistycznego i sprzedaży detalicznej we wprowadzaniu innowacji w celu poprawienia produktywności i satysfakcji klientów.
Zasadnicze znaczenie ma dla nas bliska współpraca z klientem w jego miejscu prowadzenia działalności (GEMBA) oraz zyskanie dogłębnej wiedzy na temat jego firmy. Następnie w ramach inicjatywy „Gemba Process Innovation” wykorzystujemy rozległą wiedzę firmy Panasonic na temat technologii, rozwiązań oraz prowadzenia biznesu, aby pomagać klientom odkryć ich potencjał oraz rozwiązać ich główne problemy operacyjne w celu udoskonalenia sposobu działania w obliczu dynamicznych zmian społecznych i technologicznych, dodaje Nishiuma.
Hiroyuki Nishiuma wnosi bogate doświadczenie ze swojej poprzedniej pracy jako starszy dyrektor zarządzający oraz członek zarządu w japońskim oddziale Panasonic Systems Solutions. Udało mu się tam zwiększyć dochody i przychody przez siedem lat z rzędu dzięki umiejętnemu zarządzaniu przedsiębiorstwem z portfolio doskonałych produktów i rozwiązań o wartości dodanej.
Pan Nishiuma rozpoczął pracę w firmie Panasonic w 1988 roku po ukończeniu studiów politologicznych i ekonomicznych na prestiżowym Uniwersytecie Waseda w Tokio.
Consdata i Credit Agricole Bank Polska - Low-codowe Śniadanie Technologiczne
Toughbook wspiera żołnierzy na froncie, umożliwiając im komunikację
Czeski startup pomoże w ekspansji zagranicznej polskich firm i organizacji.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.