Hisense jedną z najbardziej wpływowych chińskich marek na świecie
Hisense już piąty rok z rzędu znalazł się wśród dziesięciu najbardziej wpływowych chińskich marek na świecie w rankingu »Top 50 BrandZ Chinese Global Brand Builders 2021« przygotowanym przez Google i Kantar. Hisense zajął 7. miejsce i najwyższą pozycję wśród firm z sektora AGD.
»Top 50 BrandZ Chinese Global Brand Builders 2021« obejmuje 50 najbardziej znanych na całym świecie chińskich marek. Jubileuszowa piąta edycja tego raportu jest kamieniem milowym dla chińskich firm, które z powodzeniem zintegrowały procesy globalizacji ze swoimi modelami biznesowymi. Globalne przedsiębiorstwo Hisense po raz kolejny znalazło się w pierwszej dziesiątce najbardziej wpływowych chińskich marek na światowym rynku. Hisense uplasował się również w pierwszej dziesiątce inauguracyjnego rankingu „wschodzących gwiazd” – »BrandZ TOP 20 Chinese Brand Stars (Emerging Markets)«. W obu rankingach Hisense zajął pierwsze miejsce w kategorii AGD.
W rankingu »Top 50 BrandZ Chinese Global Brand Builders 2021« Hisense jest jednym z pionierów wśród chińskich globalnych producentów. Hisense Group zrzesza znane na całym świecie marki, między innymi Hisense, Gorenje, Asko i Toshiba. W ciągu ostatnich kilku lat firma znacznie rozszerzyła swoją obecność na rynkach międzynarodowych, zbudowała silną sieć dystrybucji i wzmocniła globalną rozpoznawalność marki. Niezależnie od pandemii koronawirusa, Hisense kontynuuje realizację założonych celów: wzmocnienie globalnej obecności i dalsze budowanie silnej sieci niezależnych marek.
Hisense, światowej skali producent TV, elektroniki użytkowej i sprzętu AGD rozpoczął właśnie komunikację na polskim rynku z hasłem „Say Hi to Hisense”. Podczas pierwszej konferencji prasowej w Polsce producent zaprezentował szerokie portfolio produktów dostępnych dla polskich konsumentów. W ofercie są już dostępne telewizory LED, OLED, ULED, MiniLED – oraz telewizory laserowe o ultrakrótkim rzucie z serii LASER TV, urządzenia z kategorii AGD – lodówki, zamrażarki, a także pralki i klimatyzatory. Zapowiedzianą nowością, która już w lipcu pojawi się w sprzedaży w Polsce, jest Sonic Screen Laser TV – pierwszy na rynku telewizor laserowy z ekranem dźwiękowym.

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Pierwsze efekty prac deregulacyjnych możliwe już jesienią. Ten proces uwolni w firmach środki na inwestycje
Prace nad pakietami deregulacyjnymi trwają. Biznes liczy na ich sprawne przeprocesowanie, ale i tak nie spodziewa się, żeby pierwsze efekty były widoczne przed jesienią. Dziś przedsiębiorcy 40 proc. swojego czasu spędzają na wypełnianiu różnego typu wymagań, a dodatkowo wstrzymują się z inwestycjami ze względu na niestabilność prawa. Zdaniem przedsiębiorców deregulacja to krok w dobrym kierunku, który pozwoli na przesunięcie zamrożonych w bankach pieniędzy na inwestycje i zwiększy konkurencyjność polskich firm.
Ochrona środowiska
Nowa wersja programu Czyste Powietrze zwiększa wymagania wobec wykonawców instalacji. Nie wszystkie firmy są w stanie im sprostać

Aktualizacja programu Czyste Powietrze, która wystartowała 31 marca br., przyniosła m.in. uszczelnienie zasad finansowania oraz zwiększenie monitoringu wykonawców. – Obecna edycja programu jest najbardziej wymagająca ze wszystkich, jakie do tej pory realizowaliśmy – mówi Paweł Bednarek, prezes zarządu Columbus ONE. Wiele firm nie było w stanie się odpowiednio przygotować do zmian i teraz wstrzymały pozyskiwanie nowych klientów. Grupa Columbus ma ambicję, by konsolidować ten bardzo rozdrobniony rynek.
Handel
Na platformach sprzedażowych mogą się znajdować szkodliwe produkty. Dotyczy to całego rynku online

Badanie odzieży i bielizny zakupionych na dwóch azjatyckich platformach wykazało obecność w części z nich niebezpiecznych związków w niepokojących stężeniach – wynika z Raportu Federacji Konsumentów. Podobne produkty mogą się jednak również znajdować na polskich czy międzynarodowych platformach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.