Hisense jedną z najbardziej wpływowych chińskich marek na świecie
Hisense już piąty rok z rzędu znalazł się wśród dziesięciu najbardziej wpływowych chińskich marek na świecie w rankingu »Top 50 BrandZ Chinese Global Brand Builders 2021« przygotowanym przez Google i Kantar. Hisense zajął 7. miejsce i najwyższą pozycję wśród firm z sektora AGD.
»Top 50 BrandZ Chinese Global Brand Builders 2021« obejmuje 50 najbardziej znanych na całym świecie chińskich marek. Jubileuszowa piąta edycja tego raportu jest kamieniem milowym dla chińskich firm, które z powodzeniem zintegrowały procesy globalizacji ze swoimi modelami biznesowymi. Globalne przedsiębiorstwo Hisense po raz kolejny znalazło się w pierwszej dziesiątce najbardziej wpływowych chińskich marek na światowym rynku. Hisense uplasował się również w pierwszej dziesiątce inauguracyjnego rankingu „wschodzących gwiazd” – »BrandZ TOP 20 Chinese Brand Stars (Emerging Markets)«. W obu rankingach Hisense zajął pierwsze miejsce w kategorii AGD.
W rankingu »Top 50 BrandZ Chinese Global Brand Builders 2021« Hisense jest jednym z pionierów wśród chińskich globalnych producentów. Hisense Group zrzesza znane na całym świecie marki, między innymi Hisense, Gorenje, Asko i Toshiba. W ciągu ostatnich kilku lat firma znacznie rozszerzyła swoją obecność na rynkach międzynarodowych, zbudowała silną sieć dystrybucji i wzmocniła globalną rozpoznawalność marki. Niezależnie od pandemii koronawirusa, Hisense kontynuuje realizację założonych celów: wzmocnienie globalnej obecności i dalsze budowanie silnej sieci niezależnych marek.
Hisense, światowej skali producent TV, elektroniki użytkowej i sprzętu AGD rozpoczął właśnie komunikację na polskim rynku z hasłem „Say Hi to Hisense”. Podczas pierwszej konferencji prasowej w Polsce producent zaprezentował szerokie portfolio produktów dostępnych dla polskich konsumentów. W ofercie są już dostępne telewizory LED, OLED, ULED, MiniLED – oraz telewizory laserowe o ultrakrótkim rzucie z serii LASER TV, urządzenia z kategorii AGD – lodówki, zamrażarki, a także pralki i klimatyzatory. Zapowiedzianą nowością, która już w lipcu pojawi się w sprzedaży w Polsce, jest Sonic Screen Laser TV – pierwszy na rynku telewizor laserowy z ekranem dźwiękowym.
Jak nowe technologie i AI kształtują przyszłość biznesu
2024 rokiem integracji sztucznej inteligencji według raportu UiPath
Nowe badania Salesforce: jest 5 typów osobowości z różnym podejściem do AI
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Transport
Do 2050 roku lotnictwo ma być zeroemisyjne. Do osiągnięcia tego celu konieczna jest wymiana floty i przejście na ekologiczne paliwa
Lotnictwo odpowiada za ok. 4 proc. całkowitej emisji gazów cieplarnianych w UE. Międzynarodowa Organizacja Lotnictwa Cywilnego (ICAO) prognozowała, że wraz z dynamicznym wzrostem ruchu lotniczego do 2050 roku emisje z lotnictwa mogą się potroić w porównaniu z 2015 rokiem. Dlatego dwa lata temu wszystkie państwa członkowskie tej organizacji przyjęły zobowiązanie, by w ciągu kolejnych 25 lat dążyć do zeroemisyjności. Eksperci oceniają, że do tego konieczne są co najmniej dwa warunki – przejście na ekologiczne paliwa lotnicze i modernizacja floty.
Prawo
Rośnie liczba wynalazków wykorzystujących sztuczną inteligencję. Za rozwojem technologii nie nadążają przepisy
W ciągu ostatnich 10 lat liczba patentów związanych z generatywną sztuczną inteligencją wzrosła z 733 w 2014 roku do ponad 14 tys. w 2023 roku – wynika z raportu Światowej Organizacji Własności Intelektualnej (WIPO). Łącznie w ciągu dekady przyznano niemal 54,5 tys. patentów dla tego typu wynalazków. Nie wszystkie kwestie związane z prawem własności intelektualnej, prawem autorskim, wykorzystaniem gen AI są uregulowane. – Potrzeba jeszcze trochę czasu, żeby znalazły się odpowiednie rozwiązania prawne, które pozwolą na ochronę rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję – ocenia Dorota Rzążewska, prezeska Polskiej Izby Rzeczników Patentowych.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.