Hisense z nowymi telewizorami na Katar 2022
Firma Hisense w ramach startu odliczania do Mistrzostwa Świata w Katarze 2022, których jest sponsorem głównym, zaprezentowała oficjalne mistrzowskie urządzenia. Poza dwoma telewizorami – A7G UHD 4K i Laser TV L9G, wśród specjalnej oferty pojawią się również klimatyzator oraz lodówka.
Sportowe emocje na żywo w domu
Do startu mundialu został okrągły rok, a sportowe emocje, jakie towarzyszą temu wydarzeniu będzie można przeżywać w domu, dzięki innowacyjnemu telewizorowi A7G UHD 4K o rozdzielczości 3840×2160. Nowe urządzenie wyposażono w technologię Quantum Dot Colour (QLED), która zapewni wierne oddanie ponad miliarda kolorów. W ramach standardu DCI-P3, uzyskano płynniejsze gradienty, natomiast paleta czerwieni, zieleni oraz błękitów stanie się żywsza i bardziej realistyczna. Dodatkowo zastosowana w A7G Dolby Vision™ HDR, może zapewnić do 40 razy jaśniejsze światła i 10 razy ciemniejsze czernie w porównaniu ze standardowym obrazem. Przekłada się to na zadziwiającą jasność, kolorystykę, kontrast, szczegółowość i wymiarowość. W połączeniu z technologią dźwiękową Dolby Atmos, A7G zapewni niespotykane wrażenia, jak w kinie. Dodatkowo telewizor dzięki systemowi operacyjnemu VIDAA U5.0 jest sterowany głosowo w języku polskim. Telewizor posiada ochronę oczu przed szkodliwością niebieskiego światła. Hisense jako pierwsza marka telewizorów otrzymała certyfikat TUV Rheinland.
Fani piłki nożnej docenią szczególne właściwości A7G – czyli funkcję Sport Mode oraz Smooth Motion. Gdy telewizor Hisense wykryje sygnał wydarzenia sportowego, przechodzi automatycznie na tryb, zapewniający wrażenia oglądania go na żywo. Natomiast technologia Smooth Motion redukuje rozmycie obrazu i opóźnienia na ekranie, zapewniając wyraźniejszy i bardziej płynny obraz.
Laserowa nowość
Dla tych, którzy uwielbiają oglądać mistrzostwa na naprawdę wielkim ekranie, Hisense oferuje najnowszy 100-calowy Laser TV L9G TriChroma 4K. Zastosowane w nim potrójne światło lasera generuje lepszą jednolitość koloru i jasności – aż 3000 lumenów. Natomiast funkcja ALR – Ambient Light Rejection Screen odbija światło otoczenia, dzięki czemu redukuje jego wpływ na jakość obrazu na ekranie.
Dzięki wbudowanym głośnikom o mocy 40 W z technologią Dolby Atmos, Laser TV L9G daje efekt otaczania czystym i głębokim dźwiękiem, przez co można poczuć, jakby było się w samym środku oglądanej akcji.
Przechowuj więcej
Do mistrzowskiej rodziny urządzeń na mundial w Katarze 2022 dołączają również urządzenia AGD, jak lodówka z serii Pureflat. Model charakteryzuje design side-by-side, czyli część zamrażająca znajduje się obok części chłodzącej w dwudrzwiowej lodówce. Dzięki temu będziesz mieć jeszcze więcej miejsca na przechowywanie jedzenia oraz łatwy dostęp do mrożonek. Lodówki serii Pureflat od Hisense cechuje również umieszczony na froncie dozownik wody i lodu. Nie musisz martwić się o jego uzupełnianie, gdyż połączysz go z zewnętrznym dostępem do wody.
To nie wszystko, świeżość dań i przekąsek na sportowe emocje zapewnią funkcje Super Cool i Total No Frost z Mulit Air Flow. Rozprowadzają one równomiernie niską temperaturę, więc nigdy nie będziesz martwić się o rozmrażanie. Dodatkowo zastosowana innowacyjna, stworzona przez Hisense sprężarka inwerterowa, to oszczędność energii, dłuższe działanie lodówki i cichsze jej działanie.
Ciepło i zdrowo w całym domu
Specjalną ofertę Hisense na mistrzostwa uzupełnia klimatyzator serii Energy Pro. To nowoczesne urządzenie charakteryzuje system TMS Comfort Control inteligentnego sterowania temperaturą, wilgotnością i prędkością nawiewu. Umożliwia poza chłodzeniem również ogrzewanie pomieszczenia, a zastosowana technologia jonów plazmy HI-Nano usuwa z powietrza 99% bakterii i zarazków, w tym koronawirusa, co udowodniło badanie francuskiego laboratorium Texcell. Klimatyzator można również podłączyć do domowego wifi, dzięki czemu uzyskamy wygodną kontrolę przez aplikację na smartfony.

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu
Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.
Rolnictwo
Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.