Hisense z nowymi telewizorami na Katar 2022
Firma Hisense w ramach startu odliczania do Mistrzostwa Świata w Katarze 2022, których jest sponsorem głównym, zaprezentowała oficjalne mistrzowskie urządzenia. Poza dwoma telewizorami – A7G UHD 4K i Laser TV L9G, wśród specjalnej oferty pojawią się również klimatyzator oraz lodówka.
Sportowe emocje na żywo w domu
Do startu mundialu został okrągły rok, a sportowe emocje, jakie towarzyszą temu wydarzeniu będzie można przeżywać w domu, dzięki innowacyjnemu telewizorowi A7G UHD 4K o rozdzielczości 3840×2160. Nowe urządzenie wyposażono w technologię Quantum Dot Colour (QLED), która zapewni wierne oddanie ponad miliarda kolorów. W ramach standardu DCI-P3, uzyskano płynniejsze gradienty, natomiast paleta czerwieni, zieleni oraz błękitów stanie się żywsza i bardziej realistyczna. Dodatkowo zastosowana w A7G Dolby Vision™ HDR, może zapewnić do 40 razy jaśniejsze światła i 10 razy ciemniejsze czernie w porównaniu ze standardowym obrazem. Przekłada się to na zadziwiającą jasność, kolorystykę, kontrast, szczegółowość i wymiarowość. W połączeniu z technologią dźwiękową Dolby Atmos, A7G zapewni niespotykane wrażenia, jak w kinie. Dodatkowo telewizor dzięki systemowi operacyjnemu VIDAA U5.0 jest sterowany głosowo w języku polskim. Telewizor posiada ochronę oczu przed szkodliwością niebieskiego światła. Hisense jako pierwsza marka telewizorów otrzymała certyfikat TUV Rheinland.
Fani piłki nożnej docenią szczególne właściwości A7G – czyli funkcję Sport Mode oraz Smooth Motion. Gdy telewizor Hisense wykryje sygnał wydarzenia sportowego, przechodzi automatycznie na tryb, zapewniający wrażenia oglądania go na żywo. Natomiast technologia Smooth Motion redukuje rozmycie obrazu i opóźnienia na ekranie, zapewniając wyraźniejszy i bardziej płynny obraz.
Laserowa nowość
Dla tych, którzy uwielbiają oglądać mistrzostwa na naprawdę wielkim ekranie, Hisense oferuje najnowszy 100-calowy Laser TV L9G TriChroma 4K. Zastosowane w nim potrójne światło lasera generuje lepszą jednolitość koloru i jasności – aż 3000 lumenów. Natomiast funkcja ALR – Ambient Light Rejection Screen odbija światło otoczenia, dzięki czemu redukuje jego wpływ na jakość obrazu na ekranie.
Dzięki wbudowanym głośnikom o mocy 40 W z technologią Dolby Atmos, Laser TV L9G daje efekt otaczania czystym i głębokim dźwiękiem, przez co można poczuć, jakby było się w samym środku oglądanej akcji.
Przechowuj więcej
Do mistrzowskiej rodziny urządzeń na mundial w Katarze 2022 dołączają również urządzenia AGD, jak lodówka z serii Pureflat. Model charakteryzuje design side-by-side, czyli część zamrażająca znajduje się obok części chłodzącej w dwudrzwiowej lodówce. Dzięki temu będziesz mieć jeszcze więcej miejsca na przechowywanie jedzenia oraz łatwy dostęp do mrożonek. Lodówki serii Pureflat od Hisense cechuje również umieszczony na froncie dozownik wody i lodu. Nie musisz martwić się o jego uzupełnianie, gdyż połączysz go z zewnętrznym dostępem do wody.
To nie wszystko, świeżość dań i przekąsek na sportowe emocje zapewnią funkcje Super Cool i Total No Frost z Mulit Air Flow. Rozprowadzają one równomiernie niską temperaturę, więc nigdy nie będziesz martwić się o rozmrażanie. Dodatkowo zastosowana innowacyjna, stworzona przez Hisense sprężarka inwerterowa, to oszczędność energii, dłuższe działanie lodówki i cichsze jej działanie.
Ciepło i zdrowo w całym domu
Specjalną ofertę Hisense na mistrzostwa uzupełnia klimatyzator serii Energy Pro. To nowoczesne urządzenie charakteryzuje system TMS Comfort Control inteligentnego sterowania temperaturą, wilgotnością i prędkością nawiewu. Umożliwia poza chłodzeniem również ogrzewanie pomieszczenia, a zastosowana technologia jonów plazmy HI-Nano usuwa z powietrza 99% bakterii i zarazków, w tym koronawirusa, co udowodniło badanie francuskiego laboratorium Texcell. Klimatyzator można również podłączyć do domowego wifi, dzięki czemu uzyskamy wygodną kontrolę przez aplikację na smartfony.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.