Komunikaty PR

Hisense z nowymi telewizorami na Katar 2022

2021-11-26  |  01:00
Biuro prasowe

Firma Hisense w ramach startu odliczania do Mistrzostwa Świata w Katarze 2022, których jest sponsorem głównym, zaprezentowała oficjalne mistrzowskie urządzenia. Poza dwoma telewizorami – A7G UHD 4K i Laser TV L9G, wśród specjalnej oferty pojawią się również klimatyzator oraz lodówka.

Sportowe emocje na żywo w domu

Do startu mundialu został okrągły rok, a sportowe emocje, jakie towarzyszą temu wydarzeniu będzie można przeżywać w domu, dzięki innowacyjnemu telewizorowi A7G UHD 4K o rozdzielczości 3840×2160. Nowe urządzenie wyposażono w technologię Quantum Dot Colour (QLED), która zapewni wierne oddanie ponad miliarda kolorów. W ramach standardu DCI-P3, uzyskano płynniejsze gradienty, natomiast paleta czerwieni, zieleni oraz błękitów stanie się żywsza i bardziej realistyczna. Dodatkowo zastosowana w A7G Dolby Vision™ HDR, może zapewnić do 40 razy jaśniejsze światła i 10 razy ciemniejsze czernie w porównaniu ze standardowym obrazem. Przekłada się to na zadziwiającą jasność, kolorystykę, kontrast, szczegółowość i wymiarowość. W połączeniu z technologią dźwiękową Dolby Atmos, A7G zapewni niespotykane wrażenia, jak w kinie. Dodatkowo telewizor dzięki systemowi operacyjnemu VIDAA U5.0 jest sterowany głosowo w języku polskim. Telewizor posiada ochronę oczu przed szkodliwością niebieskiego światła. Hisense jako pierwsza marka telewizorów otrzymała certyfikat TUV Rheinland.

Fani piłki nożnej docenią szczególne właściwości A7G – czyli funkcję Sport Mode oraz Smooth Motion. Gdy telewizor Hisense wykryje sygnał wydarzenia sportowego, przechodzi automatycznie na tryb, zapewniający wrażenia oglądania go na żywo. Natomiast technologia Smooth Motion redukuje rozmycie obrazu i opóźnienia na ekranie, zapewniając wyraźniejszy i bardziej płynny obraz.

Laserowa nowość

Dla tych, którzy uwielbiają oglądać mistrzostwa na naprawdę wielkim ekranie, Hisense oferuje najnowszy 100-calowy Laser TV L9G TriChroma 4K. Zastosowane w nim potrójne światło lasera generuje lepszą jednolitość koloru i jasności – aż 3000 lumenów.  Natomiast funkcja ALR – Ambient Light Rejection Screen odbija światło otoczenia, dzięki czemu redukuje jego wpływ na jakość obrazu na ekranie.

Dzięki wbudowanym głośnikom o mocy 40 W z technologią Dolby Atmos, Laser TV L9G daje efekt otaczania czystym i głębokim dźwiękiem, przez co można poczuć, jakby było się w samym środku oglądanej akcji.

 

Przechowuj więcej

Do mistrzowskiej rodziny urządzeń na mundial w Katarze 2022 dołączają również urządzenia AGD, jak lodówka z serii Pureflat. Model charakteryzuje design side-by-side, czyli część zamrażająca znajduje się obok części chłodzącej w dwudrzwiowej lodówce. Dzięki temu będziesz mieć jeszcze więcej miejsca na przechowywanie jedzenia oraz łatwy dostęp do mrożonek. Lodówki serii Pureflat od Hisense cechuje również umieszczony na froncie dozownik wody i lodu. Nie musisz martwić się o jego uzupełnianie, gdyż połączysz go z zewnętrznym dostępem do wody.

To nie wszystko, świeżość dań i przekąsek na sportowe emocje zapewnią funkcje Super Cool i Total No Frost z Mulit Air Flow. Rozprowadzają one równomiernie niską temperaturę, więc nigdy nie będziesz martwić się o rozmrażanie. Dodatkowo zastosowana innowacyjna, stworzona przez Hisense sprężarka inwerterowa, to oszczędność energii, dłuższe działanie lodówki i cichsze jej działanie.

Ciepło i zdrowo w całym domu

Specjalną ofertę Hisense na mistrzostwa uzupełnia klimatyzator serii Energy Pro. To nowoczesne urządzenie charakteryzuje system TMS Comfort Control inteligentnego sterowania temperaturą, wilgotnością i prędkością nawiewu. Umożliwia poza chłodzeniem również ogrzewanie pomieszczenia, a zastosowana technologia jonów plazmy HI-Nano usuwa z powietrza 99% bakterii i zarazków, w tym koronawirusa, co udowodniło badanie francuskiego laboratorium Texcell. Klimatyzator można również podłączyć do domowego wifi, dzięki czemu uzyskamy wygodną kontrolę przez aplikację na smartfony.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.