Horizon Therapeutics plc rozszerza partnerstwo z Medidata
East Side Consulting GmbH
Paderewskiego 1E
05-120 Legionowo
nazarewicz|east-side-consulting.pl| |nazarewicz|east-side-consulting.pl
+48 660 469 706
www.east-side-consulting.com/
Należąca do Dassault Systèmes spółka Medidata, światowy lider w tworzeniu kompleksowych rozwiązań wspierających procesy kliniczne, ogłosiła rozszerzenie partnerstwa z firmą Horizon Therapeutics plc (NASDAQ: HZNP). Z dostawcy jednej technologii w 2017 r. Medidata stanie się dostawcą całej gamy rozwiązań na potrzeby prób klinicznych prowadzonych przez Horizon w takich dziedzinach medycyny, jak okulistyka, reumatologia i nefrologia.
– Niezwykle cieszymy się z możliwości współpracy z firmą Horizon w roli kluczowego partnera oraz wspierania jej w realizacji ambitnych celów związanych z rozwojem medycyny i doskonaleniem metod leczenia dla dobra pacjentów – mówi Tarek Sherif, współzałożyciel i dyrektor generalny Medidata. – Celem Medidata jest usprawnienie procesów Horizon poprzez zastosowanie zaawansowanych narzędzi analitycznych i innowacyjnych technologii. Dzięki naszym rozwiązaniom możliwa będzie realizacja wizji firmy w kontekście poprawy wydajności i skrócenia czasu trwania badań.
Firma Horizon uzyska dostęp do szerokiej gamy rozwiązań dla prób klinicznych dzięki najpopularniejszej w branży platformie Medidata Rave Clinical CloudTM, która pozwala skrócić czas badań dzięki aplikacjom umożliwiającym m.in. rejestrowanie danych i zarządzanie nimi oraz planowanie prób klinicznych i ich organizację. Dodatkowo firma Horizon wykorzysta produkt Medidata o nazwie Intelligent Trials, który dzięki sztucznej inteligencji oraz zaawansowanym narzędziom analitycznym oferuje podgląd wskaźników efektywności w czasie rzeczywistym oraz modele predykcyjne i funkcje prognostyczne dla skuteczniejszego planowania prób klinicznych i ich realizacji. Oprogramowanie Intelligent Trials należącej do Medidata firmy Acorn AI, specjalizującej się w rozwiązaniach do obsługi danych i narzędziach analitycznych, powstało przy wykorzystaniu rozległych zbiorów danych dotyczących ponad 22 tysięcy prób przeprowadzonych na ponad sześciu milionach pacjentów.
– Technologie Medidata pozwoliły nam stworzyć bardziej efektywne, łatwiejsze w zarządzaniu i ekonomiczne procesy związane z próbami klinicznymi, co miało bezpośredni wpływ na naszą decyzję o rozszerzeniu współpracy – mówi Karin Rosén, dr nauk medycznych i wiceprezes wykonawczy ds. badań i rozwoju oraz dyrektor ds. naukowych w firmie Horizon. – W miarę wzrostu naszych potrzeb platforma Medidata zapewnia niezbędną do rozwoju naszej firmy elastyczność i sprawność w zakresie skalowania i rozwoju.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.