Komunikaty PR

HP przedstawia HP Amplify™ Impact

2021-02-18  |  13:00
Biuro prasowe

HP prezentuje HP Amplify™ Impact[1] – pierwszy w sektorze program partnerski łączący ocenę, zasoby oraz szkolenia. Jego celem jest stymulacja znaczących zmiany w obrębie trzech filarów, na których opiera się idea zrównoważonego wpływu, tj.: Planeta, z naciskiem na zmiany klimatyczne, Ludzie z podkreśleniem praw człowieka i równości społecznej oraz Wspólnota, której celem jest niwelowanie barier technologicznych. Partnerzy, którzy zechcą dołączyć do programu HP Amplify Impact, zyskają szansę by razem z HP ocenić swoje dotychczasowe  praktyki, działania i inwestycje.

Pragniemy wspólnie z naszymi Partnerami pomóc budować  bardziej zrównoważoną i ograniczającą zużycie węgla ekonomię. Jednocześnie wspierając tworzenie bardziej różnorodnego, inkluzyjnego oraz sprawiedliwego łańcucha dostaw i wzmacniając rozwój lokalnych społeczności  – komentuje Paweł Miszkiewicz, Dyrektor Kanału Partnerskiego HP Inc Polska. Siła oraz zasięg naszego ekosystemu jest tym wypadku kluczowa, a dzięki zaangażowaniu naszych Partnerów w tę wspólną inicjatywę, możemy działać na rzecz rozwoju bardziej sprawiedliwego i zrównoważonego świata.

Tworzenie Ekosystemu Odpowiedzialności

Program HP Amplify Impact wspiera Partnerów w wyznaczaniu odważnych, długoterminowych celów, które mają wywrzeć pozytywny wpływ na otoczenie. Zadaniem HP jest zaangażowanie do 2025 r. przynajmniej połowy swoich Partnerów będących częścią HP Amplify w dobrowolny program Impact. Partnerzy, którzy dołączą do inicjatywy, otrzymają certyfikację i roczny program nagród. Misją programu jest wzmacnianie poczucia odpowiedzialności w całej branży IT, w obrębie trzech filarów:

  • Planeta: Dążenie do jak najniższej emisji dwutlenku węgla w ramach gospodarki o obiegu zamkniętym, przy tworzeniu najbardziej zrównoważonego portfolio nowych technologii, usług i rozwiązań.
  • Ludzie: Przestrzeganie praw człowieka oraz umożliwianie ludziom kultywowanie kultury opartej na różnorodności, otwartości i sprawiedliwości poprzez inicjatywy takie jak HP Racial Equality and Social Justice Task Force.[2]
  • Wspólnota: Wzmacnianie społeczności za pomocą nowych technologii. Eliminacja przypadków wykluczenia technologicznego, które uniemożliwia wielu osobom otrzymanie edukacji, pomocy medycznej i pracy, niezbędnych do rozwoju.

 

Sutainable Impact: Imperatyw biznesu

Jak wynika z rocznego raportu Sustainable Impact Report[3], zaangażowanie w Sustainable Impact, nie jest tylko przejawem odpowiedzialności społecznej, ale jest również dobre dla biznesu. W 2020 Sustainable Impact pomógł zarobić HP ponad 1 miliard dolarów w ramach nowych transakcji[4] – co świadczy o skuteczności  kultury zorientowanej na cel oraz wydajności, która funkcjonuje w ekosystemie HP i globalnej wspólnocie Partnerów.

Odzwierciedla to również zmieniającą się rolę korporacji w społeczeństwie. HP angażuje się w tworzenie wartości dla swoich akcjonariuszy i w budowanie lepszej przyszłości dla wszystkich interesariuszy. W efekcie dzięki dekadom spędzonym na pracy w kierunku zrównoważonych idei, HP jest uznawane za jedną z najbardziej zrównoważonych firm na świecie[5]. Co więcej, jest gotowe, żeby wesprzeć społeczność Partnerów HP Amplify środkami koniecznymi do wykrycia potencjalnych luk w dotychczasowym systemie oraz dostarczać wskazówki niezbędne, aby Partnerzy osiągali stawiane sobie cele.

Elastyczna ścieżka dla Partnerów programu HP Amplify

Wszyscy Partnerzy HP Amplify otrzymują dostęp do światowej klasy narzędzi Sustainable Impact, niezależnie od tego na jakim etapie wprowadzania zasad zrównoważonego świata się znajdują. HP zapewni wszystkim Partnerom HP Amplify dostęp do szkoleń, narzędzi sprzedaży, materiałów marketingowych,  a także do HP’s Sustainability & Compliance Centre (SCC), HP Life oraz HP Planet Partners. Ponadto, HP nawiąże bliską współpracę z Partnerami w wybranych krajach by zainicjować wdrożenie dwóch programów:

  • Catalyst Partners: Partnerzy Catalyst podpiszą zobowiązanie HP Amplify Impact, wezmą udział w ocenie zrównoważonego rozwoju i zaraportują możliwości sprzedaży. Pierwsze wdrożenie obejmuje 19 państw: Stany Zjednoczone, Kolumbię, Brazylię, Meksyk, Turcję, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Singapur, Filipiny, Indie, Niemcy, Wielką Brytanię, Szwecję, Danię, Francję, Włochy, Hiszpanię, Kanadę, RPA i Australię.
  • Changemaker Partners: program ma za zadanie wesprzeć Partnerów, którzy nie mają jeszcze planu, ale chcą zainwestować w zrównoważony rozwój. HP nawiąże bliską współpracę i wesprze Partnerów w realizowaniu długoterminowych planów. Planów, które skierują ich na ścieżkę prowadzącą do zdobycia uznania jako przedsiębiorstwa dążące do zrównoważonego rozwoju, pozytywnie wpływające na otoczenie. Pierwsze wdrożenie obejmuje 7 krajów: Francję, Włochy, Hiszpanię, Kanadę, RPA, Australię i wybranych Partnerów w Stanach Zjednoczonych.

 

Dodatkowe informacje na temat HP Amplify Impact można znaleźć na stronie https://press.hp.com/us/en/press-kits/2020/hp-amplify-impact.html, natomiast obecni Partnerzy HP Amplify mogą dowiedzieć się więcej o rozwiązaniu HP Amplify Impact, odwiedzając portal HP Partner Portal (https://partner.hp.com/login?).

 


[1] https://press.hp.com/us/en/press-kits/2021/hp-amplify-impact.html 

[2] https://www8.hp.com/us/en/hp-information/about-hp/diversity/racial-equality.html

[3] https://h20195.www2.hp.com/v2/GetDocument.aspx?docname=c05179523

[4] W 2020 zaobserwowaliśmy wzrost przychodów o 1.1 miliarda dolarów w nowych transakcjach (całkowite wartości kontraktów), w których kryteria zrównoważonego wpływu były brane pod uwagę i aktywnie wspierane przez organizację  HP Sustainability and Compliance organization oraz Commercial organization.

[5] https://www.wsj.com/articles/these-are-the-worlds-10-most-sustainable-companies-11602624830

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska Biuro prasowe
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.