Komunikaty PR

Huawei nova 9 – wszechstronny smartfon w popularnej serii dla młodych

2021-11-12  |  12:04
Biuro prasowe

Od momentu wprowadzenia serii Huawei nova w 2016 roku, firma stale dba o to, by w jej portfolio znajdowały się urządzenia zaprojektowane z myślą o młodych użytkownikach – dopasowane do ich oczekiwań i panujących trendów.

Najnowszy fotograficzny smartfon Huawei – Huawei nova 9, podobnie, jak poprzednie odsłony serii, wyraża tę samą ideę – łączy w sobie innowacyjną technologię, modny design, potężne aparaty – w tym bardzo mocny aparat selfie, doskonałą wydajność i oferuje inteligentne funkcjonalności współpracy z wieloma urządzeniami marki. To właśnie dobre rozumienie potrzeb swoich najmłodszych klientów i ich dynamicznego stylu życia, pozwoliło firmie stworzyć mocną i wszechstronną linię smartfonów, która ma w sobie wszystko, co potrzebne, by dostarczać ekscytujących doświadczeń użytkownikom na całym świecie.

Jak powstała seria Huawei nova

Huawei wprowadził serię nova w Chinach i za granicą z myślą o młodych użytkownikach marki. Jej nazwa nawiązuje do łacińskiego słowa "novus", które było łączone z odkryciem przez astronomów nowej gwiazdy. Seria powstała z inspiracji tajemniczą i romantyczną wizją, mającą swoje źródła w nurcie science-fiction. Słowo „nova” nawiązuje jednocześnie do „innowacji”, jak i charakteru serii smartfonów.

Huawei dba o to, by kolejne modele popularnych serii smartfonów marki wpisywały się w spójną wizję linii. Flagowa seria Mate jest synonimem siły napędowej innowacji technologicznych i reprezentuje szczyt możliwości badawczo-rozwojowych firmy Huawei. Druga linia flagowców – seria P – zdecydowanie podkreśla przywiązanie marki do wysokiej klasy designu i łączy z nim najnowocześniejsze osiągnięcia technologii, nie tylko w zakresie fotografii mobilnej. Seria Huawei nova, pozycjonowana jako flagowy smartfon dla młodych użytkowników, od początku miała symbolizować młodość, bycie na czasie i kojarzyć się z piękną estetyką.

Seria Huawei nova została wprowadzona na rynek w Chinach w 2016 roku i od tego momentu jej dostępność była rozszerzana na kolejne regiony na świecie – dziś jest dostępna w Europie, Azji, na Bliskim Wschodzie, w Afryce i Ameryce Łacińskiej. W ciągu ostatnich pięciu lat w serii znalazło się ponad 10 popularnych na całym świecie produktów, które cieszą się ogromną popularnością wśród konsumentów – do 22 września 2021 roku, seria zgromadziła globalnie ponad 190 milionów użytkowników. Ostatnia premiera modelu nova 9, który wyróżnia się potężnym aparatem fotograficznym 50 MP Ultra Vision, superszybkim ładowaniem oraz ultrasmukłą i lekką konstrukcją, to droga, by poszerzyć grono fanów tej linii smartfonów Huawei.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji

Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.