Komunikaty PR

Huawei nova 9 – wszechstronny smartfon w popularnej serii dla młodych użytkownik

2021-11-12  |  12:45
Biuro prasowe

Od momentu wprowadzenia serii Huawei nova w 2016 roku, firma stale dba o to, by w jej portfolio znajdowały się urządzenia zaprojektowane z myślą o młodych użytkownikach – dopasowane do ich oczekiwań i panujących trendów.

Najnowszy fotograficzny smartfon Huawei – Huawei nova 9, podobnie, jak poprzednie odsłony serii, wyraża tę samą ideę – łączy w sobie innowacyjną technologię, modny design, potężne aparaty – w tym bardzo mocny aparat selfie, doskonałą wydajność i oferuje inteligentne funkcjonalności współpracy z wieloma urządzeniami marki. To właśnie dobre rozumienie potrzeb swoich najmłodszych klientów i ich dynamicznego stylu życia, pozwoliło firmie stworzyć mocną i wszechstronną linię smartfonów, która ma w sobie wszystko, co potrzebne, by dostarczać ekscytujących doświadczeń użytkownikom na całym świecie.

Jak powstała seria Huawei nova

Huawei wprowadził serię nova w Chinach i za granicą z myślą o młodych użytkownikach marki. Jej nazwa nawiązuje do łacińskiego słowa "novus", które było łączone z odkryciem przez astronomów nowej gwiazdy. Seria powstała z inspiracji tajemniczą i romantyczną wizją, mającą swoje źródła w nurcie science-fiction. Słowo „nova” nawiązuje jednocześnie do „innowacji”, jak i charakteru serii smartfonów.

Huawei dba o to, by kolejne modele popularnych serii smartfonów marki wpisywały się w spójną wizję linii. Flagowa seria Mate jest synonimem siły napędowej innowacji technologicznych i reprezentuje szczyt możliwości badawczo-rozwojowych firmy Huawei. Druga linia flagowców – seria P – zdecydowanie podkreśla przywiązanie marki do wysokiej klasy designu i łączy z nim najnowocześniejsze osiągnięcia technologii, nie tylko w zakresie fotografii mobilnej. Seria Huawei nova, pozycjonowana jako flagowy smartfon dla młodych użytkowników, od początku miała symbolizować młodość, bycie na czasie i kojarzyć się z piękną estetyką.

Seria Huawei nova została wprowadzona na rynek w Chinach w 2016 roku i od tego momentu jej dostępność była rozszerzana na kolejne regiony na świecie – dziś jest dostępna w Europie, Azji, na Bliskim Wschodzie, w Afryce i Ameryce Łacińskiej. W ciągu ostatnich pięciu lat w serii znalazło się ponad 10 popularnych na całym świecie produktów, które cieszą się ogromną popularnością wśród konsumentów – do 22 września 2021 roku, seria zgromadziła globalnie ponad 190 milionów użytkowników. Ostatnia premiera modelu nova 9, który wyróżnia się potężnym aparatem fotograficznym 50 MP Ultra Vision, superszybkim ładowaniem oraz ultrasmukłą i lekką konstrukcją, to droga, by poszerzyć grono fanów tej linii smartfonów Huawei.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Universal Robots i MiR otwierają nowy robotyczny hub w Danii. Biuro prasowe
2024-05-14 | 16:00

Universal Robots i MiR otwierają nowy robotyczny hub w Danii.

14 maja 2024: ODENSE, DANIA: Duńskie firmy: producent robotów współpracujących (cobotów) Universal Robots oraz Mobile Industrial Robots (MiR), dostawca autonomicznych
IT i technologie iSpot & Cortland razem dla Was
2024-05-14 | 12:00

iSpot & Cortland razem dla Was

iSpot – Apple Premium Partner – oraz Cortland – znaczący Apple Premium Reseller – łączą siły, wydobywając najmocniejsze atuty obu marek. Wszystko po to, aby razem
IT i technologie TCL zostaje oficjalnym Partnerem Reprezentacji Polski
2024-05-14 | 09:30

TCL zostaje oficjalnym Partnerem Reprezentacji Polski

TCL, wiodący producent elektroniki użytkowej i marka nr 1 na świecie produkująca telewizory 98-calowe, z dumą została oficjalnym Partnerem Reprezentacji Polski. Przed nami prawdziwe,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Samorządowy Kongres Finansowy

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Mniej niż 2 proc. polskich rzek ma czystą wodę zdatną do picia. Podczas akcji sprzątania wolontariusze zbierają setki ton śmieci

Z badań Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska wynika, że w latach 2014–2020 zły stan wód odnotowano w 99,5 proc. polskich rzek. Problemem jest także zaśmiecanie rzek i ich okolic. W trakcie corocznych akcji sprzątania wolontariusze zbierają setki ton śmieci. Rozwijanie powszechnej świadomości i odpowiedzialności za lokalne środowisko to jeden z głównych celów akcji Operacja Czysta Rzeka. Trwa właśnie szósta edycja akcji, w którą angażują się także prywatne firmy.

Infrastruktura

Podczas wojny w Ukrainie całkowicie zniszczono niemal 10 proc. mieszkań i domów. Proces odbudowy potrzebuje odpowiedniej strategii

Łączne szkody w infrastrukturze Ukrainy spowodowane inwazją rosyjską sięgają 157 mld dol. – wynika z obliczeń Kijowskiej Szkoły Ekonomicznej. Bank Światowy wylicza, że całkowity koszt odbudowy Ukrainy w ciągu następnej dekady wyniesie 486 mld dol., przy czym najwięcej pochłonie mieszkalnictwo. – Ukraina potrzebuje kompleksowej strategii odbudowy i renowacji swoich zasobów budowlanych – ocenia Besim Nebiu z Habitat for Humanity International. Jego zdaniem powinna ona od razu uwzględniać problemy w mieszkalnictwie, z którymi jeszcze przed wojną borykały się ukraińskie gminy.

Przemysł

Projekt budowy pierwszej w Polsce elektrowni jądrowej nabiera tempa. Ruszają prace geologiczne w miejscu planowanej inwestycji

W maju ruszają prace geologiczne w miejscu planowanej budowy pierwszej w Polsce elektrowni jądrowej na Pomorzu. Pierwszy etap badań zakończy się w tym roku, a wyniki zostaną wykorzystane w trwającym procesie projektowania elektrowni przez konsorcjum Westinghouse i Bechtel. – Chcemy dobrze poznać strukturę gruntu, na którym posadowiona będzie elektrownia. Dzięki temu będziemy mogli dopracować sam projekt elektrowni z perspektywy bezpieczeństwa – podkreśla Leszek Hołda, prezes Bechtel Polska.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.