Huawei otwiera salon interaktywny w Wiedniu: premiera Huawei nova
Już 20 października, czyli na dzień przed wiedeńską premierą najnowszych smartfonów z serii Huawei nova, marka otworzy w stolicy Austrii swój pierwszy flagowy sklep, w którym znajdzie się interaktywna strefa pozwalająca doświadczyć innowacyjnych rozwiązań smart home. Huawei Flagship Store to 600 metrów kwadratowych powierzchni rozłożonej na 5 piętrach, gdzie konsumenci będą mogli doświadczyć najnowszych produktów marki i dedykowanych im usług. W dniu uroczystego otwarcia na fanów Huawei będą czekać upominki i ekscytujący konkurs.
Najnowszy flagowy sklep Huawei w Wiedniu został zlokalizowany na najbardziej prestiżowej ulicy handlowej miasta – Kärntner Straße. Inspirowany naturą projekt wnętrza nawiązuje stylistyką do innych salonów w Europie, które charakteryzuje wysokiej klasy design. Wyjątkowy żyrandol przypominający wodospad wizualnie łączy dwa piętra, a rośliny we wnętrzu podkreślają wrażliwość marki na kwestie związane ze środowiskiem naturalnym. Na wszystkich gości wiedeńskiego Huawei Flagship Store będzie czekał zespół 20 konsultantów posługujących się kilkunastoma językami, by udzielić im wsparcia i wszelkich informacji o produktach i ofertach marki.
Klienci będą mogli poznać i przetestować najnowsze produkty z portfolio Huawei – smartfony, laptopy, monitory, urządzenia audio i wearables, a także sprawdzić możliwości ich dopasowania do indywidualnych potrzeb. W interaktywnej części salonu klienci będą mogli odkryć możliwości zautomatyzowanego domu, m.in. inteligentnej kuchni i salonu, których bezproblemową obsługę umożliwia autorski system operacyjny Huawei HarmonyOS. W strefie serwisowej na klientów będą czekać atrakcyjne cykliczne oferty i promocje. Jeśli tylko części zamienne do urządzeń będą dostępne na miejscu, naprawy będą realizowane jeszcze tego samego dnia w sklepie. Naprawione urządzenia będą zwracane klientom po ich dokładnym wyczyszczeniu i dezynfekcji.
Na uroczysty dzień otwarcia Huawei przygotował atrakcje, w tym konkurs z cennymi nagrodami. Zabawa będzie polegać na zdobyciu klucza (klucze będą rozdawane ludziom na ulicach w centrum miasta), dotarciu do sklepu Huawei i otwarciu przezroczystej gabloty. W gablotach czekać będą urządzenia Huawei, między innymi Huawei MateBook X Pro, Huawei Mate 40 Pro, różne urządzenia wearables i produkty audio.
Flagowy sklep Huawei w Wiedniu to kolejne takie miejsce w Europie – wcześniej Huawei otworzył salony w Berlinie, Barcelonie, Madrycie, Paryżu i Londynie. Pierwszy, globalny Huawei Flagship Store został otwarty we wrześniu 2019 roku w Shenzhen. Huawei posiada też sklepy typu Huawei Experience Store – jest ich ponad 5 000 w skali świata, a jeden z nich zlokalizowany jest w Warszawie, w centrum handlowym Westfield Arkadia. Łączna liczba sklepów detalicznych i stref ekspozycyjnych Huawei na świecie to prawie 60 000.
O Huawei Consumer Business Group
Huawei jest jednym z czołowych producentów elektroniki użytkowej na świecie. Usługi i urządzenia Huawei dostępne są w ponad 170 krajach i korzysta z nich ponad 3 miliardy ludzi na całym świecie. Huawei Consumer Business Group (CBG), jedna z trzech grup biznesowych firmy, oferuje konsumentom w Polsce szeroką gamę produktów, które dzięki zaawansowanym technologiom, ułatwiają codzienne życie. Portfolio Huawei zawiera szeroki wachlarz produktów: smartfony, laptopy, tablety, monitory, smartwatche, opaski sportowe, bezprzewodowe słuchawki, głośniki, routery czy rozwiązania chmurowe. Od 2019 roku Huawei intensywnie rozwija swój autorski ekosystem Huawei Mobile Services oraz sklep z aplikacjami AppGallery, który w skali świata oferuje dostęp do ponad 141 tysięcy aplikacji zintegrowanych z HMS, w tym ponad 8000 aplikacji w języku polskim. Każdego miesiąca ze sklepu korzysta ponad 550 milionów aktywnych użytkowników na całym świecie. Firma ma ponad 30-letnie doświadczenie w tworzeniu technologii teleinformatycznych, a motto marki „Make it possible” jest gwarancją stałego wysiłku firmy w dostarczaniu użytkownikom na całym świecie najnowocześniejszych, innowacyjnych technologii, urządzeń i usług.
Aby uzyskać więcej informacji odwiedź stronę Huawei Consumer Business Group: consumer.huawei.com/pl/

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Praca

Ogromna baza magazynowa zbóż w Wielkopolsce do likwidacji. Pracę może stracić kilkaset osób
Baza magazynowa zbóż w Witoldowie to obiekt zarządzany od 30 lat przez spółkę Top Farms Wielkopolska, która prowadzi działalność na gruntach dzierżawionych z Zasobów Skarbu Państwa. Teraz baza ma zostać rozebrana, a wydzierżawiona ziemia – trafić do Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa. Spółka Top Farms wnioskowała do KOWR-u o utworzenie ośrodków produkcji rolniczej, które umożliwiłyby dalsze funkcjonowanie wielu takich strategicznych obiektów rolniczych. Brak decyzji KOWR jest zagrożeniem dla stabilności dużych, nowoczesnych gospodarstw towarowych, a tym samym również dla bezpieczeństwa żywnościowego Polski.
Konsument
Eksperci apelują do Ministerstwa Zdrowia o zmianę w polityce nikotynowej. Powinna lepiej chronić dzieci i młodzież

Wprowadzanie kolejnych zakazów w ustawie tytoniowej nie przyniesie spodziewanego rezultatu – oceniają lekarze i terapeuci pracujący z osobami uzależnionymi. Według nich należy osobno rozpisać działania rozwiązujące problem na poziomie osób dorosłych, które już palą, i te, które będą nakierowane na ochronę dzieci i młodzieży przed dostępem do wyrobów nikotynowych. Stowarzyszenie Jump93 wraz z przedstawicielami środowisk psychiatrycznych i zdrowia publicznego zaapelowało o systemowe podejście do polityki nikotynowej, z uwzględnieniem potencjału strategii redukcji szkód.
Bankowość
Rynek oczekuje pierwszego cięcia stóp procentowych w Polsce w maju. Są ku temu przesłanki ekonomiczne

Na podstawie ostatnich wypowiedzi prof. Adama Glapińskiego, przewodniczącego Rady Polityki Pieniężnej, ekonomiści oczekują, że już na posiedzeniu 7 maja może zapaść pierwsza od ponad półtora roku decyzja o zmianie poziomu stóp procentowych w dół. RPP dostosuje się w ten sposób do polityki głównych banków centralnych oraz słabnącej presji inflacyjnej. Zdaniem prezesa Q Value będzie to działanie w dobrym kierunku, choć spóźnione i być może spowodowane czynnikami politycznymi.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.