Huawei prezentuje inteligentne okulary - Huawei x Gentle Monster Eyewear II
Huawei x Gentle Monster Eyewear II to nowe, inteligentne okulary w portfolio marki, które chronią oczy przed słońcem, pozwalają prowadzić rozmowy telefoniczne i słuchać muzyki w unikalny, wygodny sposób. Wbudowane w oprawkę okularów głośniki z ultracienką membraną o dużej amplitudzie, a także tytanowe, ale przy tym elastyczne zawiasy, zapewniają komfort noszenia i przyjemność korzystania z inteligentnych funkcji. Urządzenie zaprezentował dzisiaj Richard Yu, CEO Huawei CBG, podczas globalnej premiery flagowych smartfonów z serii Huawei Mate 40.
Huawei x Gentle Monster Eyewear II to druga odsłona współpracy pomiędzy Huawei a południowokoreańską marką Gentle Monster Eyewear, specjalizującą się w tworzeniu wysokiej jakości okularów optycznych i przeciwsłonecznych. Inteligentne okulary Huawei x Gentle Monster to produkt łączący najlepsze trendy w modzie i designie z zaawansowanymi technologiami – okulary, po sparowaniu ze smartfonem, umożliwiają m. in. prowadzenie w komfortowy sposób rozmów głosowych czy słuchanie muzyki.
Nowy, ergonomiczny design
W nowej generacji Huawei x Gentle Monster Eyewear II zastosowano elastyczne, tytanowe zawiasy o mniejszej – w porównaniu do pierwszej odsłony urządzenia – gęstości, dzięki czemu okulary są lżejsze. Zastosowanie tytanowych elementów podniosło też poziom ich wyważenia. W porównaniu do pierwszej wersji urządzenia, której premiera miała miejsce w 2019 roku, zwiększony został też kąt zakrzywienia zauszników z 12° do 20°. Wszystko to sprawia, że Huawei x Gentle Monster Eyewear II oferują najwyższy komfort noszenia.
Nowa jakość dźwięku
W zausznikach okularów Huawei x Gentle Monster Eyewear II zastosowano nowe głośniki z ultracienką membraną 128 mm² o dużej amplitudzie 0,5 mm, które zapewniają wysoką jakość dźwięku stereo. Kolejną nowością wprowadzoną do głośników okularów jest technologia automatycznego zmniejszania głośności w zależności od otoczenia akustycznego. Dzięki temu rozwiązaniu, a także udoskonalonej konstrukcji głośników, rozchodzenie się dźwięku jest ograniczone nawet o 12 dB, w porównaniu do poprzedniej wersji urządzenia. Możliwość usłyszenia przez postronne osoby prowadzonej przy użyciu okularów rozmowy jest więc ograniczona, nawet w cichym otoczeniu.
Nowe, inteligentne funkcje obsługi
Okulary obsługują nowe funkcje wykrywania gestów. W celu sparowania ich ze smartfonem, użytkownicy muszą jedynie delikatnie uszczypnąć zausznik okularów po lewej stronie twarzy. Aby odtworzyć następny lub poprzedni utwór, a także regulować głośność, wystarczy wykonać kilka przeciągnięć po lewym zauszniku, bez potrzeby wyjmowania telefonu. W sytuacji, gdy użytkownik zdjął okulary, muzyka automatycznie się zatrzyma i powróci, jeżeli użytkownik ponownie założy je w ciągu trzech minut.
Nowa generacja inteligentnych okularów wyposażona jest w baterię, która pozwala odtwarzać muzykę przez 5 godzin bez przerwy na jednym ładowaniu. Co więcej, Eyewear II są wyposażone w nową, bezprzewodową technologię szybkiego ładowania, dzięki czemu okulary są gotowe do użycia w dowolnym miejscu i czasie.
Informacje o dostępności okularów na lokalnych rynkach będą podawane na bieżąco.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.