Komunikaty PR

Huawei Sound – nowy głośnik premium w portfolio marki

2020-10-22  |  15:20
Biuro prasowe

Huawei Sound to kolejny, obok Sound X, model głośnika premium w portfolio marki, stworzony we współpracy z firmą Devialet. Głośnik łączy kompaktową obudowę z doskonałymi wrażeniami dźwiękowymi i eleganckim designem. Huawei Sound został zaprezentowany dziś podczas globalnej premiery najnowszych flagowych smartfonów z serii Huawei Mate 40.

 

Doskonała jakość dźwięku w kompaktowej obudowie

Huawei Sound to drugi model głośnika stworzony we współpracy z jednym z najbardziej cenionych producentów sprzętu audio na świecie, firmą Devialet. Głośnik wykorzystuje nowatorską, czterogłośnikową konstrukcję akustyczną – wyposażony jest 4-calowy głośnik niskotonowy 40 W oraz trzy pełnozakresowe głośniki 5 W. Symetryczna konstrukcja Push-Push pozwala niwelować powstałe wibracje, dzięki czemu wydobywający się z głośnika dźwięk jest czysty i bez zniekształceń, nawet przy ustawieniach głośności do 90 dB.

 

Głośnik wyposażony jest również w opatentowaną przez firmę Devialet technologię przetwarzania sygnału SAM® 2.0 oraz pierwszą w historii konstrukcję „1 głośnik niskotonowy + 2 jednostki pasywne”. Ten skomplikowany model akustyczny kontroluje przemieszczanie się głośnika niskotonowego i jednostek pasywnych, aby wydobyć jak najgłębsze basy bez zniekształceń.

 

Trzy rozmieszczone równomiernie, pełnozakresowe głośniki wysokotonowe oraz technologia Devialet SPACE™ zapewniają doskonałej jakości dźwięk przestrzenny 360°, wypełniający całe pomieszczenie. Rozmieszczone pod kątem 120 stopni głośniki wydobywają z siebie dźwięk, który „otacza” słuchacza bez konieczności rozmieszczania głośników w różnych miejscach pokoju. Dodatkowo, użytkownik może wybrać spośród czterech efektów dźwiękowych, które wzbogacą wrażenia muzyczne. Efekty można wybrać i skonfigurować w aplikacji Huawei AI Life.

 

Design pasujący do każdego pomieszczenia

Huawei Sound, podobnie jak jego poprzednik, większy w rozmiarze Sound X, wyróżnia się eleganckim, minimalistycznym designem. Górna, owalna część wykonana jest z błyszczącego tworzywa, a dolna część korpusu pokryta jest siateczką z włókien, która umożliwia łatwe przenoszenie dźwięku oraz ochronę przed wnikaniem kurzu czy wody.

 

Łatwe łączenie za pomocą Huawei Share

Smartfon można połączyć z głośnikiem za pomocą funkcji Huawei Share, która umożliwia bezprzewodowe łączenie NFC jedynie poprzez przyłożenie telefonu do urządzenia. Połączenie z głośnikiem możliwe jest również za pomocą Bluetooth (prędkość przesyłania do 990 kbps) czy AUX.

 

Informacje o dostępności Huawei Sound na lokalnych rynkach będą podawane na bieżąco.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai Biuro prasowe
2025-03-03 | 12:05

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

W zeszłym roku Motorola i Lenovo utworzyły ekosystem Smart Connect, aby umożliwić płynną współpracę smartfonów, tabletów oraz komputerów
IT i technologie Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT
2025-02-26 | 11:15

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Branża IT przyciąga jak magnes. Zwłaszcza obecnie, gdy AI staje się rzeczywistością, która zmienia sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. Praca w IT daje
IT i technologie Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
2025-02-10 | 15:50

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, cyfryzacja stała się nie tyle opcją, co koniecznością dla firm chcących utrzymać konkurencyjność. Jednak proces

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii

Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Polityka

Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.