Komunikaty PR

Huawei wchodzi na rynek monitorów z Huawei Display 23.8”

2021-03-23  |  12:30
Biuro prasowe

Huawei wchodzi na rynek monitorów w Polsce, wprowadzając do sprzedaży swoje pierwsze urządzenie tego typu – Huawei Display 23.8”. Ten kompaktowy monitor, wyposażony w 23,8-calową matrycę Full HD o proporcjach 16:9, jest otoczony ultra cienkimi ramkami o szerokości zaledwie 5,7 mm.

 

W ekranie urządzenia zastosowano zaawansowane technologie ochrony oczu użytkownika, przydatne w pracy biurowej, jak i w użytku domowym. Rekomendowana cena detaliczna monitora to 699 zł.

 

Huawei Display 23.8” jest już dostępny w sprzedaży w sklepie internetowym huawei.pl oraz w sklepie Huawei Warszawa w galerii handlowej Westfield Arkadia (z powodu obostrzeń związanych z epidemią, sklep jest tymczasowo zamknięty). Monitor można też kupić w ramach oferty przedsprzedażowej najnowszego laptopa Huawei MateBook D 16 – laptop jest dostępny od 22 marca do 2 kwietnia w rekomendowanej cenie 3999 zł właśnie w zestawie z Huawei Display 23.8”. Przedsprzedażowa oferta dostępna jest w sklepie internetowym huawei.pl, w sklepie Huawei Warszawa w galerii handlowej Westfield Arkadia, w sklepach Media Expert, Media Markt, x-kom, Neonet, Komputronik i RTV Euro AGD oraz u operatorów Orange, Play, Plus i T-Mobile. Oferta może różnić się w zależności od sklepu – szczegóły znajdują się u partnerów.

 

Huawei Display 23.8” został wyposażony w matrycę obsługującą rozdzielczość Full HD (1920x1080), która charakteryzuje się wysokim współczynnikiem kontrastu 1000:1 i odwzorowaniem przestrzeni barw NTSC na poziomie 72%. Oznacza to, że ekran zapewnia wysokie wrażenia wizualne, które dodatkowo spotęgowane są zastosowaniem ultra cienkich ramek okalających ekran o szerokości zaledwie 5,7 mm. Dzięki technologii FullView, stosowanej do tej pory w laptopach i smartfonach Huawei, ekran monitora zajmuje aż 90% panelu przedniego urządzenia. Monitor zapewnia też szeroki kąt widzenia o zasięgu 178 stopni.

 

Ochrona wzroku użytkownika

W monitorze Huawei Display 23.8” zastosowano technologie redukujące emisję niebieskiego światła oraz efekt migotania ekranu. Potwierdzeniem ich skuteczności są dwa certyfikaty przyznane urządzeniu przez TÜV Rheinland. Monitor Huawei zapewnia więc wysoki komfort oglądania, a jednocześnie pozwala zminimalizować zmęczenie oczu podczas dłuższego korzystania z urządzenia.

 

Minimalistyczny design

Huawei Display 23.8” wyróżnia się ergonomicznym designem i kompaktową konstrukcją. Uchwyt urządzenia harmonijnie łączy się ze stabilną podstawą, która umożliwia regulowanie kąta nachylenia wyświetlacza. Monitor można też zamontować na ścianie w dogodnym dla użytkownika miejscu – urządzenie obsługuje standard montażu VESA. Huawei Display 23.8”  został wyposażony w dwa porty: HDMI oraz VGA.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska Biuro prasowe
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.