Huawei wchodzi na rynek monitorów z Huawei Display 23.8”
Huawei wchodzi na rynek monitorów w Polsce, wprowadzając do sprzedaży swoje pierwsze urządzenie tego typu – Huawei Display 23.8”. Ten kompaktowy monitor, wyposażony w 23,8-calową matrycę Full HD o proporcjach 16:9, jest otoczony ultra cienkimi ramkami o szerokości zaledwie 5,7 mm.
W ekranie urządzenia zastosowano zaawansowane technologie ochrony oczu użytkownika, przydatne w pracy biurowej, jak i w użytku domowym. Rekomendowana cena detaliczna monitora to 699 zł.
Huawei Display 23.8” jest już dostępny w sprzedaży w sklepie internetowym huawei.pl oraz w sklepie Huawei Warszawa w galerii handlowej Westfield Arkadia (z powodu obostrzeń związanych z epidemią, sklep jest tymczasowo zamknięty). Monitor można też kupić w ramach oferty przedsprzedażowej najnowszego laptopa Huawei MateBook D 16 – laptop jest dostępny od 22 marca do 2 kwietnia w rekomendowanej cenie 3999 zł właśnie w zestawie z Huawei Display 23.8”. Przedsprzedażowa oferta dostępna jest w sklepie internetowym huawei.pl, w sklepie Huawei Warszawa w galerii handlowej Westfield Arkadia, w sklepach Media Expert, Media Markt, x-kom, Neonet, Komputronik i RTV Euro AGD oraz u operatorów Orange, Play, Plus i T-Mobile. Oferta może różnić się w zależności od sklepu – szczegóły znajdują się u partnerów.
Huawei Display 23.8” został wyposażony w matrycę obsługującą rozdzielczość Full HD (1920x1080), która charakteryzuje się wysokim współczynnikiem kontrastu 1000:1 i odwzorowaniem przestrzeni barw NTSC na poziomie 72%. Oznacza to, że ekran zapewnia wysokie wrażenia wizualne, które dodatkowo spotęgowane są zastosowaniem ultra cienkich ramek okalających ekran o szerokości zaledwie 5,7 mm. Dzięki technologii FullView, stosowanej do tej pory w laptopach i smartfonach Huawei, ekran monitora zajmuje aż 90% panelu przedniego urządzenia. Monitor zapewnia też szeroki kąt widzenia o zasięgu 178 stopni.
Ochrona wzroku użytkownika
W monitorze Huawei Display 23.8” zastosowano technologie redukujące emisję niebieskiego światła oraz efekt migotania ekranu. Potwierdzeniem ich skuteczności są dwa certyfikaty przyznane urządzeniu przez TÜV Rheinland. Monitor Huawei zapewnia więc wysoki komfort oglądania, a jednocześnie pozwala zminimalizować zmęczenie oczu podczas dłuższego korzystania z urządzenia.
Minimalistyczny design
Huawei Display 23.8” wyróżnia się ergonomicznym designem i kompaktową konstrukcją. Uchwyt urządzenia harmonijnie łączy się ze stabilną podstawą, która umożliwia regulowanie kąta nachylenia wyświetlacza. Monitor można też zamontować na ścianie w dogodnym dla użytkownika miejscu – urządzenie obsługuje standard montażu VESA. Huawei Display 23.8” został wyposażony w dwa porty: HDMI oraz VGA.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.