Huawei WiFi AX3 – router wspierający WiFi 6 Plus, dla najbardziej wymagających
Huawei wprowadza do sprzedaży pierwszy na świecie router wspierający najnowszy standard WiFi 6 Plus. Urządzenie, w porównaniu do routerów obsługujących wcześniejszy standard, zapewnia nawet trzykrotnie szybszy i stabilniejszy transfer danych oraz większy zasięg sieci, nawet wtedy, gdy podłączono do sieci domowej kilkanaście urządzeń. Router został opracowany z myślą o użytkownikach poszukujących wydajnego urządzenia wspierającego sieć w domu lub biurze.
W sprzedaży dostępne są dwie wersje routera: z czterordzeniowym procesorem w rekomendowanej cenie sprzedaży 399 zł, oraz z dwurdzeniowym procesorem w rekomendowanej cenie sprzedaży 249 zł. Klienci, którzy zamówią router między 17 lipca a 2 sierpnia, otrzymają za 1 zł inteligentną opaskę sportową Huawei Band 3e albo Huawei Power Bank CP11QC o pojemności 10 000 mAh.
Router WiFi AX3 został opracowany z myślą o gospodarstwach domowych, w których podłączonych do Internetu jest nawet kilkanaście urządzeń, m.in. do streamingowego odtwarzania materiałów wideo, do zaawansowanych gier w chmurze czy nawet prowadzenia małego biura. Router WiFi AX3 wykorzystuje najnowszy standard WiFi 6 Plus, który zapewnia nawet trzykrotnie szybszy przesył danych w porównaniu do wcześniejszego standardu oraz obniża o 60% poziom zakłóceń i opóźnień, co jest istotne w przypadku oglądania filmów czy grania w gry. Nowy router Huawei może zapewnić transfer danych z prędkością dochodzącą do nawet 3000 Mb/s[1].
Cztery rdzenie i dwa wzmacniacze
Sercem Huawei WiFi AX3 Quad-Core opiera swoje działanie o czterordzeniowy procesor oraz nowatorską technologię OFDMA, która umożliwia transmisję wielu strumieni danych jednocześnie. Router został wyposażony w dwa wzmacniacze o częstotliwości 5 GHz. Wzmacniacze umożliwiając tworzenie sieci Mesh dla wielu routerów Huawei oraz obsługę bezprzewodowych, przewodowych i hybrydowych trybów połączeń sieciowych, które poprawiają sygnał w miejscu, gdzie wcześniej internet był słabszy.
Huawei WiFi AX3 w wersji czterordzeniowej zapewnia również obsługę Huawei Share. Użytkownicy telefonu z Androidem z włączoną funkcją NFC, znajdujący się w polu działania NFC routera, mogą łączyć się bezpośrednio z siecią WiFi bez konieczności podawania hasła. To szczególnie praktyczne m.in. w restauracjach lub hotelach, gdzie goście nie muszą już pytać i wprowadzać samodzielnie hasła dostępu.
Trzy tryby zasilania
Router Huawei WiFi AX3 oferuje trzy różne tryby zasilania: ściana, standard oraz uśpienie. Pierwszy tryb – generujący najwyższe zużycie energii - polecany jest w sytuacji, gdy podłączone do internetu urządzenia znajdują się dalej i oddzielone są dodatkowymi barierami. Ostatni tryb może być wykorzystany, gdy chwilowo internet nie jest potrzebny. Specjalna funkcja WiFi Timer pozwala wyłączyć sieć np. podczas pracy poza domem albo nocą.
Ekosystem Huawei 1+8+N
Huawei WiFi AX3, będący centrum połączeń w ramach ekosystemu Huawei 1+8+N, działa w oparciu o system operacyjny Harmony OS i został wyposażony w zabezpieczenia Huawei HomeSec™, zapewniając użytkownikom intuicyjne, szybkie, stabilne i bezpieczne połączenie w standardzie WiFi 6 Plus.
Kanały sprzedaży
Router Huawei WiFi AX3 w wersji czterordzeniowej i dwurdzeniowej z Huawei Band 3e albo Huawei Power Bank można nabyć od 17 lipca do 2 sierpnia lub do wyczerpania zapasów w oficjalnym sklepie internetowym Huawei – Huawei.pl oraz w sklepie Huawei Warszawa w centrum handlowym Westfield Arkadia oraz w sklepach AB FOTO, Aetka24, Empik, Komputronik, Media Expert, Media Markt, Morele.net, MyCenter, Neonet, RTV Euro AGD, x-kom. Szczegóły oferty dostępne są w sklepach.
[1] Porównania możliwości routera Huawei WiFi AX3 w stosunku do urządzeń obsługujących standard WiFi 5 zostały opracowane na podstawie badań laboratoryjnych zrealizowanych przez Huawei. Rzeczywiste parametry mogą być inne.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.