Huawei zaprezentował inteligentny głośnik klasy premium – Huawei Sound X
Podczas oficjalnej premiery smartfonów serii Huawei P40, która odbyła się 26 marca, Huawei zaprezentował inteligentny bezprzewodowy głośnik – Huawei Sound X.
Głośnik jest owocem współpracy Huawei z firmą Devialet – jednym z najbardziej cenionych w środowisku audiofilskim producentów sprzętu muzycznego. Huawei Sound X jest również pierwszym inteligentnym głośnikiem wyróżnionym prestiżowym certyfikatem Hi-Res, który przyznawany jest najlepszym urządzeniom do odtwarzania muzyki.
Głośnik Huawei Sound X to pierwszy głośnik premium marki, który łączy najlepsze wrażenia dźwiękowe z doskonałym designem, który został doceniony przez komitet iF Design Awards 2020. Głośnik pozwala na bezprzewodowe łączenie z telefonem przy pomocy NFC, a żeby rozpocząć odtwarzanie muzyki, wystarczy delikatnie przyłożyć smartfon do urządzenia.
Huawei Sound X wyposażony jest w dwa subwoofery o łącznej mocy 60 W, które umożliwiają najlepsze wrażenia dźwiękowe i basowe, zachowując jednocześnie przenośną i kompaktową wielkość urządzenia. Głośnik wyposażony jest również w opatentowaną przez firmę Devialet technologię przetwarzania sygnału SAM® (Speaker Active Matching), która jest w stanie dostosować sygnał wyjściowy do specyficznych cech głośnika i zminimalizować zniekształcenia dźwięku. Dzięki konstrukcji Push-Push, dwa głośniki dużej mocy umieszczone są symetrycznie, co oznacza, że siły wsteczne generowane w kierunku obudowy znoszą się wzajemnie. Podczas wydobywania się z głośnika bardzo niskich tonów, obudowa Huawei Sound X nie wibruje.
Konstrukcja głośnika, nagrodzona w konkursie iF Design Awards 2020, zapewnia dźwięk 360 stopni. Główna, błyszcząca część korpusu jest zbudowana w oparciu o zaawansowany proces galwanizacji próżniowej, co zapewnia wysoką jakość transmisji i odbioru sygnału. Dolna część głośnika to bezszwowa osłona, która dodatkowo umożliwia swobodną transmisję dźwięku. Na górze urządzenia znajduje się trójkolorowa lampka RGB.
Huawei Sound X odtwarza dźwięk poprzez połączenie WiFi, dzięki czemu kompresja danych jest znacznie mniejsza oraz jest mniej problemów z łączeniem lub opóźnieniami. Rozwiązanie to oparte jest na technologii Huawei – EMUI 10.1 Multi-Device Control Panel, który działa podobnie jak Airplay firmy Apple, i umożliwia przesyłanie wysokiej jakości dźwięku między urządzeniami. Głośnik ma również funkcję „Huawei Share”, która umożliwia bezprzewodowe połączenie NFC z głośnikiem jedynie poprzez przyłożenie telefonu do urządzenia.
Huawei Sound X wejdzie do sprzedaży w Polsce w lipcu tego roku.

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu
Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.
Rolnictwo
Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.