Hybrydowy model pracy – czy to może się udać?
Adgar Poland / Berry Kolektyw Kreatywny
Stępińska 22/30
00-739 Warszawa
michal.mystkowski|kolektywkreatywny.pl| |michal.mystkowski|kolektywkreatywny.pl
515080000
www.adgar.pl
Widzisz, jakie zmiany zachodzą na rynku pracy i chcesz za nimi nadążyć? A może Twoja firma już stara się wdrożyć nową formę w postaci hybrydowego modelu pracy i cały czas dyskutujecie nad rozwiązaniami? Stopniowe odmrażanie gospodarki i znoszenie restrykcji to dobry moment na zastanowienie się, jak będziemy pracować w najbliższej przyszłości i jaką funkcję będzie pełnić biuro? O tym na czym polega hybrydowy model pracy, jakie są jego odmiany, jakie ma plusy i minusy, jak go skutecznie zaplanować i wdrożyć w organizacji, porozmawiają uczestnicy webinaru, który odbędzie się z inicjatywy Adgar Poland już 25 maja 2021 roku o 10.30. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.
W trakcie webinaru, o swoich doświadczeniach w implementacji systemów hybrydowych oraz o perspektywie funkcjonowania biur w przyszłości, podyskutuje grono specjalistów, w tym przedstawiciel najemców i właścicieli obiektów komercyjnych, a także firmy rekrutacyjnej i branży projektantów inspirujących przestrzeni do pracy.
Udział w webinarze potwierdzili: Monika Szelenberger, Head of Leasing and Asset Management z Adgar Poland, Katarzyna Kozieł, kierownik zespołu ds. administracji w Link 4, Marta Pryczkowska – Gbiorczyk, Business Development Manager z Kinnarps oraz Wiktoria Bożek, Lider zespołu Construction & Property w firmie rekrutacyjnej i outsourcingowej Devire. Moderatorem dyskusji będzie Bartosz Dobrowolski, Proptech Expert, Proptech Foundation.
Już dzisiaj zapraszamy do uczestnictwa w bezpłatnym webinarze. Możliwość zapisu, dostępna jest pod poniższym linkiem:
https://adgarwebinar.pl/

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi projekt budżetu na lata 2028–2034. To będzie pierwsza długoletnia perspektywa czasu wojny
16 lipca Komisja Europejska przedstawi swój pomysł na budżet w kolejnej siedmioletniej perspektywie. Projekt ma przewidywać mniej programów, większy udział kwot niezaplanowanych, a także mechanizmy i rezerwy, które umożliwią szybszą i bardziej elastyczną reakcję na zmieniające się potrzeby. Więcej w nim będzie również środków przewidzianych na wzmocnienie bezpieczeństwa. W maju Parlament Europejski odrzucił w głosowaniu propozycję KE, by budżety przewidziane na okres po roku 2027 konstruować tak jak KPO.
Polityka
P. Müller: Wnioski z ludobójstwa w Srebrenicy szczególnie aktualne w kontekście ukraińskim. Społeczność międzynarodowa nie może przymykać oczu

W ubiegłym tygodniu obchodzono 30. rocznicę ludobójstwa w Srebrenicy, gdzie z rąk Serbów w lipcu 1995 roku zginęło ponad 8 tys. bośniackich mężczyzn i chłopców. To jeden z najciemniejszych rozdziałów najnowszej historii Europy – podkreślali szefowie instytucji UE. – To także lekcja dla społeczności międzynarodowej, która nabiera szczególnego znaczenia w kontekście agresji Rosji na Ukrainę – mówi Piotr Müller, europoseł z PiS.
Media i PR
Parlament Europejski wzywa do większej ochrony wolności dziennikarzy. Wiceprzewodnicząca: media mają pełnić funkcję kontrolną, a niektórym rządom to się nie podoba

8 sierpnia br. w państwach członkowskich UE zacznie obowiązywać europejski akt o wolności mediów. Przepisy rozporządzenia mają chronić pluralizm i niezależność mediów. Jak wynika z nowego raportu KE dotyczącego praworządności, wciąż jest to obszar, w którym jest dużo zagrożeń. Również Parlament Europejski wzywa kraje członkowskie do intensywnych wysiłków na rzecz wolności mediów i ochrony dziennikarzy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.