Hydra Games z nowym tytułem w tym roku
Hydra Games z nowym tytułem w tym roku
Ars Fabulae to tytuł produkcji studia Punk Notion, wydawanej przez Hydra Games. 31 lipca spółka nabyła prawa do gry. Dzięki temu spod jej szyldu wyjdzie tytuł, w którym na graczy czeka baśniowy świat kryjący wiele tajemnic i ukrytych wiadomości.
Premiera nowej produkcji planowana jest na wrzesień bieżącego roku i jest nostalgiczną podróżą w przeszłość bohaterów Aktorki i Reżysera. Ars Fabulae to studium mocy drzemiącej
w artystycznej ekspresji, przedstawione poprzez mieszaninę gatunków. Przemieszczając się po starym teatrze gracz bierze udział w spektaklach, odgrywając wydarzenia z przeszłości widziane okiem artysty. Odkryte w przedstawieniach historie, w których żaden detal nie jest przypadkowy dostarczą wielu wrażeń.
Gra wydała się nam bardzo interesująca, a dodatkowo jest bardzo estetycznie zrobiona. Wzbogaca też ona nasze portfolio. Zakup tego tytułu jest zbieżny z naszym DNA. Zgodnie
z naszym modelem biznesowym jesteśmy hubem i skupiamy wokół siebie ambitnych twórców, którzy otrzymują od nas szerokie wsparcie. Obecnie testujemy grę, poprawiamy błędy i już wkrótce oddamy ją w ręce graczy– mówi Kamil Kurkowski, Prezes Hydra Games.
Gra portowana będzie na PC, konsole Play Station, Nintendo oraz Xbox.
Spółka Hydra Games pracuje także nad ukończeniem zapowiadanego tytuły DON’T BE AFRAID, którego premierę przewiduje na przełom III i IV kwartału tego roku. Aktualnie wprowadzane są ostatnie udoskonalenia gry. Dodatek do głównego tytułu nadal jest bezpłatnie dostępny do pobrania na platformie Steam.
Po udostępnieniu darmowego prequela DON’T BE AFRAID THE FIRST TOY, którego ilość pobrań na platformie Steam przekroczyła 75.000 pobrań, nasze prognozy dotyczące sukcesu gry oraz dalszego rozwoju spółki są bardzo obiecujące – dodaje Kamil Kurkowski, Prezes Hydra Games.
Link do gry:
https://store.steampowered.com/app/1164060/Ars_Fabulae/
***
Hydra Games jest producentem gier wideo na komputery osobiste oraz konsole. Projekty spółki wyróżnia ciekawa fabuła, która odzwierciedla aktualnie popularne trendy w popkulturze, skupiając się m.in na tematyce społecznej. Ich dystrybucja odbywa się w skali globalnej.
Hydra Games należy do RLTY Investments i realizuje sprawdzony model biznesowy, polegający na wieloetapowym procesie weryfikacji danego projektu i dywersyfikacji związanego z nim ryzyka.
![Neptis SA zwiększył liczbę płacących użytkowników w aplikacji Yanosik o 18 proc. Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1346017656,w_169,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Neptis SA zwiększył liczbę płacących użytkowników w aplikacji Yanosik o 18 proc.
![Sekret sukcesu AVoIP? Elastyczność w wyborach](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_503859221,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Sekret sukcesu AVoIP? Elastyczność w wyborach
![PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1568045905,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Handel
![](https://www.newseria.pl/files/11111/krakenimages-y5bvrlccx8k-unsplash,w_274,_small.jpg)
Polskie firmy z szansą na zdobycie azjatyckich rynków. Mogą otrzymać wsparcie na promocję podczas Expo 2025 w Osace
W 2025 roku w japońskiej Osace odbędzie się Wystawa Światowa Expo 2025. Udział w niej, a także towarzyszących imprezie wydarzeniach i targach to dla polskich firm szansa na wzrost rozpoznawalności swoich marek za granicą, a w konsekwencji na rozwój ich potencjału eksportowego. Expo 2025 będzie się koncentrowało na innowacjach służących zrównoważonemu rozwojowi. PARP, który jest partnerem wydarzenia w Polsce, do 26 września br. czeka na wnioski firm zainteresowanych udziałem w wydarzeniu i ekspansją na azjatyckie rynki. W ramach programu mogą one otrzymać wsparcie na udział w targach, na misje wyjazdowe i kampanie promocyjne przed i po zakończeniu Expo. Nabór finansowany jest z Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki 2021–2027
Polityka
Rośnie ryzyko wybuchu epidemii w Strefie Gazy. Brakuje czystej wody, kanalizacji i toalet, a w zniszczonej enklawie wykryto polio
![](https://www.newseria.pl/files/11111/pah-foremska-strefa-foto,w_133,r_png,_small.png)
W Strefie Gazy brakuje praktycznie wszystkiego – od żywności i wody po podstawowe leki – ale najgorsze może dopiero nadejść – alarmuje Polska Akcja Humanitarna. – Kilka dni temu w wodzie w Strefie Gazy znaleziono polio typu 2. Ta woda jest bardzo zanieczyszczona, infrastruktura wodno-sanitarna na tym terenie tak naprawdę już nie istnieje. Na dodatek od dziewięciu miesięcy dzieci nie są szczepione, ponieważ nie ma warunków, żeby to zrobić, więc istnieje bardzo duże zagrożenie wybuchu epidemii – mówi Magdalena Foremska z PAH. W odpowiedzi na kryzys organizacja uruchomiła duże projekty pomocowe, które mają zapewnić żywność i opiekę medyczną w Strefie Gazy i na Zachodnim Brzegu.
IT i technologie
Gminy potrzebują inwestycji w cyberbezpieczeństwo. Eksperci widzą duże ryzyka wynikające z zaniedbań
![](https://www.newseria.pl/files/11111/niebezpiecznik-samorzady-foto,w_133,r_png,_small.png)
Dane gromadzone przez jednostki samorządu terytorialnego mogą być bardzo niebezpiecznym narzędziem w rękach przestępców. Wykradzione mogą posłużyć do fałszowania tożsamości człowieka. Tymczasem poziom inwestycji w cyberbezpieczeństwo jest w gminach niski, a liczba ataków hakerskich na nie stale rośnie. Eksperci czekają na pozytywne skutki rządowego programu Cyberbezpieczny Samorząd. W jego ramach 1,5 mld zł trafi na inwestycje w poprawę bezpieczeństwa cybernetycznego samorządów: zarówno na poziomie sprzętu i oprogramowania, jak i kompetencji oraz procedur.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.