Komunikaty PR

Hydra Games z nowym tytułem w tym roku

2020-08-04  |  14:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.4 MB )

Hydra Games z nowym tytułem w tym roku

Ars Fabulae to tytuł produkcji studia Punk Notion, wydawanej przez Hydra Games. 31 lipca spółka nabyła prawa do gry. Dzięki temu spod jej szyldu wyjdzie tytuł, w którym na graczy czeka baśniowy świat kryjący wiele tajemnic i ukrytych wiadomości.

Premiera nowej produkcji planowana jest na wrzesień bieżącego roku i jest nostalgiczną podróżą w przeszłość bohaterów Aktorki i Reżysera. Ars Fabulae to studium mocy drzemiącej
w artystycznej ekspresji, przedstawione poprzez mieszaninę gatunków. Przemieszczając się po starym teatrze gracz bierze udział w spektaklach, odgrywając wydarzenia z przeszłości widziane okiem artysty. Odkryte w przedstawieniach historie, w których żaden detal nie jest przypadkowy dostarczą wielu wrażeń.  

Gra wydała się nam bardzo interesująca, a dodatkowo jest bardzo estetycznie zrobiona. Wzbogaca też ona nasze portfolio. Zakup tego tytułu jest zbieżny z naszym DNA. Zgodnie
z naszym modelem biznesowym jesteśmy hubem i skupiamy wokół siebie ambitnych twórców, którzy otrzymują od nas szerokie wsparcie. Obecnie testujemy grę, poprawiamy błędy i już wkrótce oddamy ją w ręce graczy–
mówi Kamil Kurkowski, Prezes Hydra Games.

Gra portowana będzie na PC, konsole Play Station, Nintendo oraz Xbox.

Spółka Hydra Games pracuje także nad ukończeniem zapowiadanego tytuły DON’T BE AFRAID, którego premierę przewiduje na przełom III i IV kwartału tego roku. Aktualnie wprowadzane są ostatnie udoskonalenia gry. Dodatek do głównego tytułu nadal jest bezpłatnie dostępny do pobrania na platformie Steam.

Po udostępnieniu darmowego prequela DON’T BE AFRAID THE FIRST TOY, którego ilość pobrań na platformie Steam przekroczyła 75.000 pobrań, nasze prognozy dotyczące sukcesu gry oraz dalszego rozwoju spółki są bardzo obiecujące – dodaje Kamil Kurkowski, Prezes Hydra Games.

 

 

Link do gry:

https://store.steampowered.com/app/1164060/Ars_Fabulae/

***

 

Hydra Games jest producentem gier wideo na komputery osobiste oraz konsole. Projekty spółki wyróżnia ciekawa fabuła, która odzwierciedla aktualnie popularne trendy w popkulturze, skupiając się m.in na tematyce społecznej.  Ich dystrybucja odbywa się w skali globalnej.

 

Hydra Games należy do RLTY Investments i realizuje sprawdzony model biznesowy, polegający na wieloetapowym procesie weryfikacji danego projektu i dywersyfikacji związanego z nim ryzyka.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Fundacja Tech To The Rescue wesprze ponad 100 organizacji Biuro prasowe
2024-04-25 | 11:30

Fundacja Tech To The Rescue wesprze ponad 100 organizacji

Akcelerator AI for Changemakers - stworzony przez Tech To The Rescue ze wsparciem AWS - pomoże organizacjom non-profit, instytucjom i firmom społecznym wykorzystać sztuczną inteligencję w
IT i technologie Forum Sektora Kosmicznego 2024 już w czerwcu
2024-04-25 | 11:00

Forum Sektora Kosmicznego 2024 już w czerwcu

Polska Strategia Kosmiczna, technologie kosmiczne w służbie bezpieczeństwa oraz współpraca z podmiotami zagranicznymi – to główne tematy czwartej edycji Forum Sektora
IT i technologie Szpitale i przychodnie chronią zdrowie, ale nie chronią PESEL-i pacjentów
2024-04-25 | 10:30

Szpitale i przychodnie chronią zdrowie, ale nie chronią PESEL-i pacjentów

Dane pacjentów zgromadzone w szpitalach oraz przychodniach cieszą się coraz większym zainteresowaniem przestępców. W latach 2019-2022 liczba cyberataków na placówki

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Konsument

Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy

Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.