I etap osiedla Junique z pozwoleniem na użytkowanie
Spółka art.Locum (dawniej mLocum) realizuje inwestycje w największych miastach Polski. W Poznaniu, przy ulicy Jeleniogórskiej kilka lat temu deweloper zakończył realizację wieloetapowego osiedla Przylesie Marcelin. Natomiast jesień tego roku to zakończenie realizacji pierwszego budynku w ramach osiedla Junique. – To dla nas ważny moment. Uzyskaliśmy pozwolenie na użytkowanie pierwszego zrealizowanego budynku. Rozpoczęła się również procedura związana z odbiorami jakościowymi mieszkań - mówi Joanna Rzelechowska, zastępca dyrektora oddziału ds. sprzedaży i marketingu spółki art.Locum. Inwestycja Junique powstaje na terenie dzielnicy Grunwald, w rejonie ulic Wieruszowska, Żmigrodzka i Miśnieńska. Zrealizowany budynek wielorodzinny to 79 mieszkań o powierzchni od 33 do 88 mkw. Klienci do wyboru mieli kawalerki oraz lokale 2-, 3- i 4- pokojowe. Do lokali na parterze przynależą ogródki, a do pozostałych – balkony lub tarasy. Nie zabrakło także komórek lokatorskich. Znacznym udogodnieniem jest hala garażowa uzupełniona o naziemne miejsca postojowe. - Priorytetowym założeniem projektu Junique jest jego kompleksowość, a tym samym stworzenie funkcjonalnej przestrzeni, która wpłynie na komfort mieszkańców. Docelowo powstaną specjalne strefy zieleni, miejsca do odpoczynku, przestronne place zabaw dla najmłodszych oraz punkty handlowo – usługowe. Dla wygody przyszłych mieszkańców na terenie osiedla znajdzie się również nowoczesne przedszkole oraz sklep wielkopowierzchniowy - dodaje Joanna Rzelechowska. Zrealizowany budynek to oczywiście gotowe do zamieszkania lokale. W sprzedaży zostały ostatnie mieszkania 2-, 3- i 4- pokojowe. Ich cena rozpoczyna się od 9300 zł, brutto za mkw., czyli sporo poniżej aktualnej średniej ceny metra kwadratowego w Poznaniu dla rynku pierwotnego. Osiedle Junique docelowo będzie liczyć kilka etapów, w których znajdzie się łącznie około 1000 mieszkań. Deweloper już zapowiada rozpoczęcie prac związanych z budową kolejnego etapu.
Lokalizacja inwestycji pozwala na nieograniczony dostęp do licznych sklepów i punktów handlowo – usługowych, dróg rowerowych, placówek dydaktycznych i zdrowotnych oraz obiektów sportowych i kulturalnych. Grunwald jest idealnie skomunikowany nie tylko z centrum, ale też pozostałymi dzielnicami Poznania. Bliskie sąsiedztwo Pętli Junikowo pozwala na dotarcie tramwajem do praktycznie każdego zakątka miasta. Z kolei ulica Grunwaldzka gwarantuje sprawny dojazd do Portu Lotniczego Poznań-Ławica i dworca PKP. Położenie inwestycji kilka kilometrów od węzła komunikacyjnego Poznań – Komorniki pozwala skorzystać z autostrady A2, trasy S5, a także S11 i podróżować w dowolnym kierunku.

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kwestie bezpieczeństwa priorytetem UE. Polska prezydencja ma w tym swój udział
– Polska prezydencja skierowała oczy Europy na obronność – przekonuje Magdalena Sobkowiak-Czarnecka z KPRM. Większość europejskich państw jest zgodna, że najważniejszą kwestią jest obecnie finansowanie bezpieczeństwa i obronności. Jednym z priorytetów białej księgi w sprawie obronności europejskiej będzie Tarcza Wschód, która obejmuje umocnienia wzdłuż wschodniej i północnej granicy Polski.
Problemy społeczne
Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.
Motoryzacja
Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.