iChill RGB Aura - szybkie i efektowne pamięci RAM od Inno3D
Dobrze dobrana pamięć RAM to dziś podstawa do uzyskania najlepszych osiągów oraz istotny element komputerowego tuningu. Producent Inno3D proponuje więc szybkie i efektowne moduły iChill RGB Aura, które powinny przypaść do gustu nieco bardziej wymagającym użytkownikom.
Pamięci RAM iChill RGB Aura to propozycja dla świadomych użytkowników, którzy cenią sobie osiągi na równi z walorami wizualnymi. Producent wyposażył kości w efektowne podświetlenie RGB. Jego ustawienia można kontrolować z poziomu oprogramowania płyty głównej. Dzięki kompatybilności z technologiami takimi jak np. Aura Sync, możliwe jest zsynchronizowanie efektów wizualnych z innymi komponentami zainstalowanymi w komputerze.
Producent nie zapomniał o osiągach, które mają pomóc wycisnąć maksimum z najnowszych platform Intela i AMD. Użytkownicy mogą wybierać spośród zestawów dual-channel o pojemności 16 GB i efektywnej częstotliwości pracy od 2666 MHz do 4000 MHz włącznie. Warianty DDR4-3600 (CL17) i DDR-4000 (CL19) zbudowano z wykorzystaniem modułów Samsung B-Die, które cieszą się dobrymi opiniami w środowisku overclockerów.
Pamięci RAM iChill RGB Aura posiadają aluminiowe radiatory, które okalają kości z obu stron. Mają one zapewnić modułom optymalne warunki termiczne pracy. Zamontowane rozpraszacze ciepła przekładają się na całkowitą wysokość RAM. Pamięci iChill RGB Aura mierzą w pionie 49 mm, co warto wziąć pod uwagę dobierając układ chłodzenia procesora. Niektóre konstrukcje z potężnymi radiatorami mogą bowiem kolidować z zainstalowanymi zbyt blisko modułami.
Pamięci RAM iChill RGB Aura są już dostępne w sprzedaży. Ceny zestawów dwukanałowych 2 x 8 GB zaczynają się od około 800 zł w przypadku wariantu 2666 MHz. Najszybsze są z kolei wyceniane na około 1200 zł.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.