Komunikaty PR

iChill RGB Aura - szybkie i efektowne pamięci RAM od Inno3D

2020-07-21  |  11:00
Biuro prasowe

Dobrze dobrana pamięć RAM to dziś podstawa do uzyskania najlepszych osiągów oraz istotny element komputerowego tuningu. Producent Inno3D proponuje więc szybkie i efektowne moduły iChill RGB Aura, które powinny przypaść do gustu nieco bardziej wymagającym użytkownikom.

Pamięci RAM iChill RGB Aura to propozycja dla świadomych użytkowników, którzy cenią sobie osiągi na równi z walorami wizualnymi. Producent wyposażył kości  w efektowne podświetlenie RGB. Jego ustawienia można kontrolować z poziomu oprogramowania płyty głównej. Dzięki kompatybilności z technologiami takimi jak np. Aura Sync, możliwe jest zsynchronizowanie efektów wizualnych z innymi komponentami zainstalowanymi w komputerze.

 

 

 

Producent nie zapomniał o osiągach, które mają pomóc wycisnąć maksimum z najnowszych platform Intela i AMD. Użytkownicy mogą wybierać spośród zestawów dual-channel o pojemności 16 GB i efektywnej częstotliwości pracy od 2666 MHz do 4000 MHz włącznie. Warianty DDR4-3600 (CL17) i DDR-4000 (CL19) zbudowano z wykorzystaniem modułów Samsung B-Die, które cieszą się dobrymi opiniami w środowisku overclockerów.

 

Pamięci RAM iChill RGB Aura posiadają aluminiowe radiatory, które okalają kości z obu stron. Mają one zapewnić modułom optymalne warunki termiczne pracy. Zamontowane rozpraszacze ciepła przekładają się na całkowitą wysokość RAM. Pamięci iChill RGB Aura mierzą w pionie 49 mm, co warto wziąć pod uwagę dobierając układ chłodzenia procesora. Niektóre konstrukcje z potężnymi radiatorami mogą bowiem kolidować z zainstalowanymi zbyt blisko modułami.

 

Pamięci RAM iChill RGB Aura są już dostępne w sprzedaży. Ceny zestawów dwukanałowych 2 x 8 GB zaczynają się od około 800 zł w przypadku wariantu 2666 MHz. Najszybsze są z kolei wyceniane na około 1200 zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska Biuro prasowe
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.