Icy Dock ToughArmor MB924IP-B - wydajna praca z 24 dyskami

Barbara Trepka
2moro
Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl
ToughArmor MB924IP-B wspiera do 24 dysków 2,5" SAS/SATA o grubości do 7 mm, zajmując tylko trzy zatoki 5,25" w komputerze. Posiada sześć złączy SFF-8643 zapewniających obsługę do 24 dysków przy transferze do 12 Gbps każdy. Wentylator 80 mm z trzema trybami pracy dba o prawidłowe temperatury pracujących napędów. Dla zapewnienia maksymalnej żywotności i bezpieczeństwa twoich danych ToughArmor MB924IP-B posiada zatoki oraz tacki dyskowe wykonane z metalu - ich zastosowanie pozwala na błyskawiczną wymianę napędów bez konieczności otwierania obudowy komputera.
Bezkompromisowa wydajność
Dzięki obsłudze 24 dysków ToughArmor MB924IP-B stanowi doskonały wybór dla najbardziej wymagających użytkowników. Nadaje się doskonale do stacji roboczych, centrów danych czy domowych serwerów - wszędzie tam, gdzie liczy się duża pojemność i wydajność przesyłu danych.
Wymiana dysków bez otwierania obudowy komputera
ToughArmor MB924IP-B obsługuje do 24 dysków 2,5" SAS/SATA przy pomocy tylko sześciu złączy SFF-8643 oraz sześciu gniazd zasilania SATA 15 pin. Dzięki takiej konstrukcji z łatwością uporządkujesz kable w swojej obudowie, dbając tym samym o prawidłowy przepływ powietrza. Niewielka liczba złączy danych nie oznacza ograniczenia wydajności poszczególnych napędów - transfery z każdego dysku sięgać mogą 12 Gbps dla dysków SAS bądź 6 Gbps dla SATA. Zatrzask Eagle-Hook sprawia, że podpięty dysk nie wysunie się przypadkowo z zatoki.
Pełne bezpieczeństwo i niezawodność
Konstrukcja ToughArmor MB924IP-B wykonana jest z metalu, zapewniając wysoką żywotność produktu oraz bezpieczeństwo podpiętych dysków. Wysoka jakość wykonania sprawia, że produkt nadaje się do zastosowań w systemach klasy Enterprise, włączając w to urządzenia medyczne, wojskowe czy rządowe.
Wydajne chłodzenie oraz szeroki zakres konfiguracji
Użytkowanie 24 dysków jednocześnie może oznaczać osiągnięcie niebezpiecznie wysokich temperatur. Aby temu przeciwdziałać, ToughArmor MB924IP-B wyposażony jest w wydajny wentylator 80 mm. Posiada on trzy tryby pracy (wyłączony, wolne oraz szybkie obroty), dzięki czemu może być łatwo dostosowany do obecnych wymagań. Bardziej wymagający użytkownicy mogą dokonać samodzielnej wymiany wbudowanego wentylatora na dowolny inny w rozmiarze 80 mm. Konfigurowalna jest również moc świecenia wskaźników stanu dysków.
Z myślą o wygodzie
ToughArmor MB924IP-B posiada osobną diodę LED dla każdej zatoki 2,5" wskazującą status podpiętego do niej dysku. Dzięki automatyzacji zasilania każde gniazdo uruchamia się samoczynnie po podpięciu napędu oraz wyłącza się gdy ten zostanie usunięty.
System numeracji zatok ułatwia grupowanie dysków - możesz dowolnie przeorganizować numerację pod swoje potrzeby bądź usunąć ją całkowicie dla minimalistycznego wyglądu.
Dzięki wsparciu zatrzasków zabezpieczających na kablach miniSAS HD oraz zasilaniu 15 pin SATA nie musisz martwić się o ich przypadkowe rozpięcie.

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.