Komunikaty PR

ID Logistics zarządza nowym magazynem e-commerce LPP w Rosji

2021-12-29  |  15:00
Biuro prasowe

ID Logistics, jeden z wiodących europejskich operatorów logistyki kontraktowej, umacnia swoją pozycję na rynku usług logistycznych dedykowanych obsłudze branży e-commerce. W Rosji ID Logistics rozwija współpracę z LPP, jedną z największych polskich firm odzieżowych, zarządzając jej nowym magazynem e-commerce o powierzchni 40 tys. mkw.

ID Logistics Rosja rozpoczął strategiczną współpracę z firmą LPP na początku 2021 r. Latem operator uruchomił operacyjnie i zarządza teraz nowym centrum fullfilment dla firmy odzieżowej, zlokalizowanym w Żukowskij, we wschodniej części obwodu moskiewskiego. Dzięki zwiększeniu zdolności operacyjnej, magazyn do końca roku osiągnie założoną wydajność. Obecnie za obsługę zamówień e-commerce w podmoskiewskim magazynie LPP odpowiada zespół ponad 600 pracowników i wciąż prowadzony jest proces rekrutacji.

„Jesteśmy dumni, że zostaliśmy wybrani przez LPP do realizacji strategicznego dla tej firmy projektu logistyki e-commerce w Rosji. Centrum fullfilment dla LPP integruje wszystkie najnowocześniejsze technologie  w zakresie kompletacji i przygotowywania zamówień e-commerce. Dołożymy wszelkich starań, aby wspierać rozwój naszego partnera na rynku rosyjskim” podkreśla Vera Gorbacheva, dyrektor generalny ID Logistics Rosja.

„Rozwój współpracy z LPP, jedną z największych polskich firm odzieżowych i wspieranie jej ekspansji na rynku rosyjskim to bardzo dobra informacja także dla naszego zespołu. Obsługa e-commerce ma dla nas strategiczne znaczenie, a naszą ofertę chcemy teraz kierować również do firm z branży odzieżowej. Know-how i doświadczenie ID Logistics Rosja będzie więc dla nas dużym wsparciem ” mówi Sylwia Dunn, business development director ID Logistics Polska.

SILNA POZYCJA NA RYNKU ROSYJSKIM

ID Logistics jest obecny w Rosji od 2010 r. Po ponad 10 latach dynamicznego rozwoju stał się piątym co do wielkości dostawcą logistyki kontraktowej na tym rynku, oferując unikalne podejście ukierunkowane na dedykowaną obsługę każdego klienta. ID Logistics Rosja specjalizuje się w logistyce kontraktowej dla e-commerce i handlu detalicznego, a także branży kosmetycznej, alkoholowej i FMCG. W Rosji ID Logistics rozpoczął swoją działalność od realizacji projektów dla sieci handlowych, w tym operacji fresh BBXD, co do dziś pozostaje  jego podstawową specjalizacją. Dzięki wdrażaniu najnowocześniejszych technologii dla e-commerce, z systemami put-to-light i zintegrowanymi przenośnikami, ID Logistics oferuje  kompleksowe usługi logistyki kontraktowej i transportowe, wspierane przez systemy WMS i TMS.  Centrum fullfilment dla LPP jest 4 magazynem e-commerce uruchomionym przez ID Logistics w Rosji od 2016 r.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport Gruba Logistics z Gdyni: Wspierając Dzień Ziemi poprzez Ekologiczny Transport Biuro prasowe
2024-04-22 | 14:00

Gruba Logistics z Gdyni: Wspierając Dzień Ziemi poprzez Ekologiczny Transport

Dzień Ziemi, obchodzony corocznie 22 kwietnia, jest czasem refleksji nad naszym wpływem na środowisko naturalne oraz okazją do podjęcia działań na rzecz jego ochrony. W tym kontekście,
Transport BRAK ZDJĘCIA
2024-04-19 | 13:30

DSV – Global Transport and Logistics i Tchibo Polska kontynuują współpracę

Tchibo Polska i DSV – Global Transport and Logistics podjęły decyzję o kontynuacji współpracy. Firmy porozumiały się w zakresie przedłużenia realizacji wspólnych działań w zakresie logistyki o kolejne lata. Ponad
Transport Gruba Logistics: Lider w Zrównoważonym Transporcie Odpadów
2024-04-19 | 13:15

Gruba Logistics: Lider w Zrównoważonym Transporcie Odpadów

Gruba Logistics, ceniona firma logistyczna z siedzibą w Gdyni, nie tylko spełnia najwyższe standardy jakościowe w branży transportowej, ale również odgrywa istotną rolę w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zwolnienia lekarskie w prywatnej opiece medycznej są ponad dwa razy krótsze niż w publicznej. Oszczędności dla gospodarki to ok. 25 mld zł

Stan zdrowia pracujących Polaków wpływa nie tylko na konkurencyjność firm i koszty ponoszone przez pracodawców, ale i na całą gospodarkę. Jednak zapewnienie dostępu do szybkiej i efektywnej opieki zdrowotnej może te koszty znacząco zmniejszyć. Podczas gdy średnia długość zwolnienia lekarskiego w publicznym systemie ochrony zdrowia wynosi 10 dni, w przypadku opieki prywatnej to już tylko 4,5 dnia – wynika z badania Medicover. Kilkukrotnie niższe są też koszty generowane przez poszczególne jednostki chorobowe, co pokazuje wyraźną przewagę prywatnej opieki. Zapewnienie dostępu do niej może ograniczyć ponoszone przez pracodawców koszty związane z prezenteizmem i absencjami chorobowymi w wysokości nawet 1,5 tys. zł na pracownika.

Ochrona środowiska

Trwają prace nad szczegółami ścisłej ochrony 20 proc. lasów. Prawie gotowy jest także projekt ws. kontroli społecznej nad lasami

Postulat ochrony najcenniejszych lasów w Polsce znalazł się zarówno w „100 konkretach na pierwsze 100 dni rządów”, jak i w umowie koalicyjnej zawartej po wyborach 15 października 2023 roku. W wyznaczonym terminie nie udało się dotrzymać wyborczej obietnicy, ale prace nad nowymi regulacjami przyspieszają. Wśród priorytetów jest objęcie ochroną 20 proc. lasów najbardziej cennych przyrodniczo i ustanowienie kontroli społecznej nad lasami. Ministerstwo Klimatu i Środowiska konsultuje swoje pomysły z przedstawicielami różnych stron, m.in. z leśnikami, ekologami, branżą drzewną i samorządami.

Motoryzacja

Dwie duże marki chińskich samochodów w tym roku trafią do sprzedaży w Polsce. Są w stanie konkurować jakością z europejskimi producentami aut

Według danych IBRM Samar w Polsce w pierwszych dwóch miesiącach 2024 roku zarejestrowano 533 auta chińskich producentów. Jednak niedługo mogą się one pojawiać na polskich drogach znacznie częściej, ponieważ swoją obecność na tutejszym rynku zapowiedziało już kilku kolejnych producentów z Państwa Środka. Chińskich samochodów, przede wszystkim elektryków, coraz więcej sprzedaje się również w Europie. Prognozy zakładają, że ich udział w europejskim rynku do 2025 roku ma zostać niemal podwojony. – Jakość produktów dostarczanych przez chińskich producentów jest dzisiaj zdecydowanie lepsza i dlatego one z powodzeniem konkurują z producentami europejskimi – mówi Wojciech Drzewiecki, prezes IBRM Samar.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.