ID Logistics zarządza nowym magazynem e-commerce LPP w Rosji
ID Logistics, jeden z wiodących europejskich operatorów logistyki kontraktowej, umacnia swoją pozycję na rynku usług logistycznych dedykowanych obsłudze branży e-commerce. W Rosji ID Logistics rozwija współpracę z LPP, jedną z największych polskich firm odzieżowych, zarządzając jej nowym magazynem e-commerce o powierzchni 40 tys. mkw.
ID Logistics Rosja rozpoczął strategiczną współpracę z firmą LPP na początku 2021 r. Latem operator uruchomił operacyjnie i zarządza teraz nowym centrum fullfilment dla firmy odzieżowej, zlokalizowanym w Żukowskij, we wschodniej części obwodu moskiewskiego. Dzięki zwiększeniu zdolności operacyjnej, magazyn do końca roku osiągnie założoną wydajność. Obecnie za obsługę zamówień e-commerce w podmoskiewskim magazynie LPP odpowiada zespół ponad 600 pracowników i wciąż prowadzony jest proces rekrutacji.
„Jesteśmy dumni, że zostaliśmy wybrani przez LPP do realizacji strategicznego dla tej firmy projektu logistyki e-commerce w Rosji. Centrum fullfilment dla LPP integruje wszystkie najnowocześniejsze technologie w zakresie kompletacji i przygotowywania zamówień e-commerce. Dołożymy wszelkich starań, aby wspierać rozwój naszego partnera na rynku rosyjskim” podkreśla Vera Gorbacheva, dyrektor generalny ID Logistics Rosja.
„Rozwój współpracy z LPP, jedną z największych polskich firm odzieżowych i wspieranie jej ekspansji na rynku rosyjskim to bardzo dobra informacja także dla naszego zespołu. Obsługa e-commerce ma dla nas strategiczne znaczenie, a naszą ofertę chcemy teraz kierować również do firm z branży odzieżowej. Know-how i doświadczenie ID Logistics Rosja będzie więc dla nas dużym wsparciem ” mówi Sylwia Dunn, business development director ID Logistics Polska.
SILNA POZYCJA NA RYNKU ROSYJSKIM
ID Logistics jest obecny w Rosji od 2010 r. Po ponad 10 latach dynamicznego rozwoju stał się piątym co do wielkości dostawcą logistyki kontraktowej na tym rynku, oferując unikalne podejście ukierunkowane na dedykowaną obsługę każdego klienta. ID Logistics Rosja specjalizuje się w logistyce kontraktowej dla e-commerce i handlu detalicznego, a także branży kosmetycznej, alkoholowej i FMCG. W Rosji ID Logistics rozpoczął swoją działalność od realizacji projektów dla sieci handlowych, w tym operacji fresh BBXD, co do dziś pozostaje jego podstawową specjalizacją. Dzięki wdrażaniu najnowocześniejszych technologii dla e-commerce, z systemami put-to-light i zintegrowanymi przenośnikami, ID Logistics oferuje kompleksowe usługi logistyki kontraktowej i transportowe, wspierane przez systemy WMS i TMS. Centrum fullfilment dla LPP jest 4 magazynem e-commerce uruchomionym przez ID Logistics w Rosji od 2016 r.
Gruba Logistics z Gdyni: Wspierając Dzień Ziemi poprzez Ekologiczny Transport
DSV – Global Transport and Logistics i Tchibo Polska kontynuują współpracę
Gruba Logistics: Lider w Zrównoważonym Transporcie Odpadów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Zwolnienia lekarskie w prywatnej opiece medycznej są ponad dwa razy krótsze niż w publicznej. Oszczędności dla gospodarki to ok. 25 mld zł
Stan zdrowia pracujących Polaków wpływa nie tylko na konkurencyjność firm i koszty ponoszone przez pracodawców, ale i na całą gospodarkę. Jednak zapewnienie dostępu do szybkiej i efektywnej opieki zdrowotnej może te koszty znacząco zmniejszyć. Podczas gdy średnia długość zwolnienia lekarskiego w publicznym systemie ochrony zdrowia wynosi 10 dni, w przypadku opieki prywatnej to już tylko 4,5 dnia – wynika z badania Medicover. Kilkukrotnie niższe są też koszty generowane przez poszczególne jednostki chorobowe, co pokazuje wyraźną przewagę prywatnej opieki. Zapewnienie dostępu do niej może ograniczyć ponoszone przez pracodawców koszty związane z prezenteizmem i absencjami chorobowymi w wysokości nawet 1,5 tys. zł na pracownika.
Ochrona środowiska
Trwają prace nad szczegółami ścisłej ochrony 20 proc. lasów. Prawie gotowy jest także projekt ws. kontroli społecznej nad lasami
Postulat ochrony najcenniejszych lasów w Polsce znalazł się zarówno w „100 konkretach na pierwsze 100 dni rządów”, jak i w umowie koalicyjnej zawartej po wyborach 15 października 2023 roku. W wyznaczonym terminie nie udało się dotrzymać wyborczej obietnicy, ale prace nad nowymi regulacjami przyspieszają. Wśród priorytetów jest objęcie ochroną 20 proc. lasów najbardziej cennych przyrodniczo i ustanowienie kontroli społecznej nad lasami. Ministerstwo Klimatu i Środowiska konsultuje swoje pomysły z przedstawicielami różnych stron, m.in. z leśnikami, ekologami, branżą drzewną i samorządami.
Motoryzacja
Dwie duże marki chińskich samochodów w tym roku trafią do sprzedaży w Polsce. Są w stanie konkurować jakością z europejskimi producentami aut
Według danych IBRM Samar w Polsce w pierwszych dwóch miesiącach 2024 roku zarejestrowano 533 auta chińskich producentów. Jednak niedługo mogą się one pojawiać na polskich drogach znacznie częściej, ponieważ swoją obecność na tutejszym rynku zapowiedziało już kilku kolejnych producentów z Państwa Środka. Chińskich samochodów, przede wszystkim elektryków, coraz więcej sprzedaje się również w Europie. Prognozy zakładają, że ich udział w europejskim rynku do 2025 roku ma zostać niemal podwojony. – Jakość produktów dostarczanych przez chińskich producentów jest dzisiaj zdecydowanie lepsza i dlatego one z powodzeniem konkurują z producentami europejskimi – mówi Wojciech Drzewiecki, prezes IBRM Samar.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.