Idea Money zmienia się w FaktorOne
Po 11 latach działalności Idea Money ogłasza zmianę nazwy na FaktorOne. Rebranding pozwoli silniej podkreślić rdzeń działań marki, jakim jest świadczenie usług faktoringowych oraz pozycjonowanie się w roli eksperta wśród instytucji finansowych nie będąc powiązanym z sektorem bankowym.
Wygoda i partnerstwo
Nowe, mniej sformalizowane struktury procesowe pozwolą na zmniejszenie dystansu między faktorem a klientem. Marka podkreśla, że głównym z jej celów jest wspieranie biznesu swoich Klientów, zapewnienie łatwego dostępu do produktów i proste zasady korzystania z usługi.
Jak mówi Krzysztof Florczak, Prezes FaktorOne:
Jako FaktorOne podążamy za klientami, oferując wysokiej jakości produkty, w pełni odpowiadające potrzebom i wpierające osiąganie ich celów. Transformacja marki stanowi dla nas kolejny, naturalny krok w rozwoju. Nowa nazwa i logo odzwierciedlają zaangażowanie w dostarczanie innowacyjnych usług faktoringowych oraz podkreślają nasze zaangażowanie w budowanie trwałych relacji z odbiorcami naszych usług.
FaktorOne oferować będzie produkty dopasowane do spersonalizowanych potrzeb wielu branż, m.in. transportowej, spożywczej, budowlanej czy handlowej, wspierając funkcjonujące na rynku biznesy: małe i średnie firmy oraz właścicieli jednoosobowych działalności gospodarczych.
Świeżość i profesjonalizm
Nowe logo FaktorOne zawiera zarówno elementy graficzne, które odnoszą się do procesów faktoringowych, jak i nazwę marki. Kolory użyte w logo - grafitowy i oliwkowy, nawiązują do profesjonalizmu oraz świeżości, które są fundamentem marki FaktorOne. Nazwa składa się z trzonu "faktor", symbolizującego świadczone usługi, oraz dopełnienia "one", które reprezentuje cel firmy, jakim jest pozostanie numerem 1 wśród klientów zainteresowanych usługą faktoringu.
FaktorOne planuje płynne przeprowadzenie wszystkich procesów i procedur związanych z transformacją, bez dodatkowych przerw technicznych czy obowiązków dla dotychczasowych Klientów i Partnerów biznesowych. Priorytetem firmy jest utrzymanie wysokiej jakości obsługi, której doświadczają klienci od lat.

Ceny ubezpieczeń spadły o 3% w pierwszym kwartale 2025 r.

Pożyczki bez zaświadczeń i formalności – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają tę formę finansowania?
Walletto Fintech Poland i rozwój polskiego ekosystemu fintech
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.