Komunikaty PR

Idea Money zmienia się w FaktorOne

2023-06-26  |  01:00
Biuro prasowe

Po 11 latach działalności Idea Money ogłasza zmianę nazwy na FaktorOne. Rebranding pozwoli silniej podkreślić rdzeń działań marki, jakim jest świadczenie usług faktoringowych oraz pozycjonowanie się w roli eksperta wśród instytucji finansowych nie będąc powiązanym z sektorem bankowym.   

 

Wygoda i partnerstwo

Nowe, mniej sformalizowane struktury procesowe pozwolą na zmniejszenie dystansu między faktorem a klientem. Marka podkreśla, że głównym z jej celów jest wspieranie biznesu swoich Klientów, zapewnienie łatwego dostępu do produktów i proste zasady korzystania z usługi.

 

Jak mówi Krzysztof Florczak, Prezes FaktorOne:

Jako FaktorOne podążamy za klientami, oferując wysokiej jakości produkty, w pełni odpowiadające potrzebom i wpierające osiąganie ich celów. Transformacja marki stanowi dla nas kolejny, naturalny krok w rozwoju. Nowa nazwa i logo odzwierciedlają zaangażowanie w dostarczanie innowacyjnych usług faktoringowych oraz podkreślają nasze zaangażowanie w budowanie trwałych relacji z odbiorcami naszych usług.

 

FaktorOne oferować będzie produkty dopasowane do spersonalizowanych potrzeb wielu branż, m.in. transportowej, spożywczej, budowlanej czy handlowej, wspierając funkcjonujące na rynku biznesy: małe i średnie firmy oraz właścicieli jednoosobowych działalności gospodarczych.

 

Świeżość i profesjonalizm

Nowe logo FaktorOne zawiera zarówno elementy graficzne, które odnoszą się do procesów faktoringowych, jak i nazwę marki. Kolory użyte w logo - grafitowy i oliwkowy, nawiązują do profesjonalizmu oraz świeżości, które są fundamentem marki FaktorOne. Nazwa składa się z trzonu "faktor", symbolizującego świadczone usługi, oraz dopełnienia "one", które reprezentuje cel firmy, jakim jest pozostanie numerem 1 wśród klientów zainteresowanych usługą faktoringu.

 

FaktorOne planuje płynne przeprowadzenie wszystkich procesów i procedur związanych z transformacją, bez dodatkowych przerw technicznych czy obowiązków dla dotychczasowych Klientów i Partnerów biznesowych. Priorytetem firmy jest utrzymanie wysokiej jakości obsługi, której doświadczają klienci od lat.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Odbicie na rynku krypto, portfele ETH przekraczają 3 mln, a kryptowaluty dostają kolejne zielone światło w USA Biuro prasowe
2025-08-08 | 20:30

Odbicie na rynku krypto, portfele ETH przekraczają 3 mln, a kryptowaluty dostają kolejne zielone światło w USA

Większość z pięciu największych kryptowalut - z wyjątkiem Solany - utrzymuje wyraźnie dodatni wynik od początku roku po powrocie do poziomów sprzed ostatniej fazy
Finanse Badanie Bitget wskazuje na ogromne zainteresowanie Europejczyków wykorzystaniem kryptowalut podczas wakacji - pomimo obecnych barier
2025-08-08 | 06:00

Badanie Bitget wskazuje na ogromne zainteresowanie Europejczyków wykorzystaniem kryptowalut podczas wakacji - pomimo obecnych barier

Bitget, wiodąca giełda kryptowalutowa i firma Web3, ogłosiła wyniki najnowszego badania, które dotyczy preferencji i ograniczeń ponad 3000 europejskich użytkowników
Finanse Kapitalizacja rynkowa BNB przekracza 119 miliardów USD, wyprzedzając SoftBank i Nike
2025-08-07 | 09:00

Kapitalizacja rynkowa BNB przekracza 119 miliardów USD, wyprzedzając SoftBank i Nike

BNB umacnia swoją pozycję jako „blue-chip” aktywo cyfrowe, przyciągając rosnące zainteresowanie inwestorów instytucjonalnych i niezależnych. BNB osiągnęło

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Mercosur to tylko wierzchołek góry lodowej. UE ma ponad 40 umów handlowych, które mogą destabilizować rynek rolny

Umowa handlowa między UE a krajami Mercosur może znacząco zaburzyć konkurencję na rynku rolnym i osłabić pozycję unijnych, w tym polskich, producentów – ostrzegają rolnicy i producenci żywności. Umowie sprzeciwia się część krajów unijnych, które domagają się klauzuli ochronnych oraz limitów importowych. – Problemem jest jednak nie tylko ta konkretna umowa. Chodzi o cały system wolnego handlu, który się kumuluje z dziesiątek innych porozumień – podkreśla Andrzej Gantner, wiceprezes Polskiej Federacji Producentów Żywności.

Firma

Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.

Prawo

Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.