Komunikaty PR

IFS liderem w raporcie Gartner Magic Quadrant for FSM za rok 2020

2020-07-13  |  17:45
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Machol
IFS Poland

ul. M. Flisa 6
02-247 Warszawa
anna.machol|ifs.com| |anna.machol|ifs.com
+48 512 134 493
https://www.ifs.com/pl/

IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, uważa pozycję osiągniętą w najnowszym raporcie Magic Quadrant firmy Gartner dotyczącym rozwiązań do zarządzania serwisem w terenie* (Field Service Management — FSM) za dowód uznania dla swojej długoterminowej strategii inwestowania w produkty oraz wyjątkowego ukierunkowania na klienta. Firma IFS była uznawana za lidera w każdym raporcie Magic Quadrant firmy Gartner dotyczącym rozwiązań FSM od 2014 r.

Dla IFS rok 2019 był okresem kolejnych gruntownych przemian w dziedzinie FSM. Firma sfinalizowała przejęcie spółki Astea International, osiągając jednocześnie wzrost organiczny w zakresie rozwiązań do zarządzania serwisem w terenie o 51% w porównaniu z rokiem 2018.

IFS pozyskał również wielu nowych klientów z obszaru zarządzania serwisem, takich jak czołowy regionalny operator telekomunikacyjny Saudi Telecom Company, dostawca rozwiązań technologicznych w sektorze energetyki i komunikacji SPIE France oraz amerykański producent ropy i gazu Endeavor Energy Resources.

Ponadto firma znacznie rozszerzyła swój ekosystem partnerów dzięki dołączeniu do niego spółki PTC, której rozwiązanie Servigistics® Service Parts Management w połączeniu z rozwiązaniem IFS Field Service Management™ pozwoli przedsiębiorstwom zwiększyć dostępność części zamiennych i czas pracy sprzętu bez przestojów oraz usprawnić świadczenie usług.

Oferta IFS łączy światowej klasy rozwiązania do optymalizacji harmonogramowania w czasie rzeczywistym z szeroką gamą funkcji zarządzania obsługą serwisową i serwisem w terenie, które nie mają sobie równych na rynku. Dzięki temu IFS może pomagać przedsiębiorstwom w zarządzaniu całym cyklem i wszystkimi elementami obsługi serwisowej, od pracowników mobilnych, planowania, centrum wsparcia i centrum obsługi klienta aż do umów, gwarancji, logistyki tradycyjnej i logistyki zwrotów oraz napraw wysyłkowych. IFS łączy cały łańcuch wartości serwisu i umożliwia przedsiębiorstwom transformację cyfrową i rozwój poprzez obsługę serwisową.

„Osiągnięcie po raz kolejny pozycji lidera w raporcie firmy Gartner Magic Quadrant dotyczącym rozwiązań FSM to, moim zdaniem, ważne potwierdzenie naszego konsekwentnego dążenia do tego, aby umożliwiać naszym klientom rozwój poprzez usługi serwisowe” — powiedziała Marne Martin, prezes działu IFS Service Management. „Przez ostatni rok kontynuowaliśmy intensywne inwestycje w rozwiązania do zarządzania serwisem, dodając nowe produkty i zasoby w zakresie wdrażania, wsparcia i wiedzy specjalistycznej, aby zapewniać klientom jeszcze większe korzyści, zarówno w ujęciu globalnym, jak i regionalnym. Stawiając czoła wyzwaniom 2020 roku wspólnie z naszymi partnerami, nadal koncentrujemy się na tym, aby pomagać naszym klientom w szybszym osiąganiu przychodów i realizowaniu celów w dziedzinie transformacji cyfrowej dzięki inteligentnym rozwiązaniom do zarządzania serwisem, które obejmują wszystkie procesy biznesowe w całym łańcuchu wartości serwisu. Klienci i akcjonariusze naszych klientów na pewno to docenią”.

Bezpłatny egzemplarz raportu Gartner „Magic Quadrant for Field Service Management” można pobrać pod adresem https://info.ifs.com/Gartner-MQ-FSM-2020.html.

Więcej informacji na temat oferty IFS dla przedsiębiorstw świadczących usługi serwisowe można znaleźć pod adresem www.ifs.com/corp/solutions/service-management/.

* Gartner, „Magic Quadrant for Field Service Management”, autorzy: Jim Robinson, Naved Rashid, 6 lipca 2020 r.

Firma Gartner nie promuje żadnych dostawców, produktów ani usług prezentowanych w jej publikacjach badawczych, a także nie zaleca użytkownikom wybierania tylko dostawców uzyskujących najwyższe oceny lub wyróżnionych w inny sposób. Publikacje badawcze firmy Gartner zawierają opinie jej działu badawczego i nie powinny być traktowane jako stwierdzenia faktów. Firma Gartner nie udziela żadnych gwarancji, wyraźnych lub domniemanych, w odniesieniu do prowadzonych badań, w tym gwarancji przydatności handlowej lub przydatności do określonego celu.

Informacje o firmie IFS

IFS opracowuje i dostarcza oprogramowanie dla przedsiębiorstw z całego świata, które zajmują się produkcją i dystrybucją wyrobów, budową i utrzymaniem majątku oraz zarządzaniem działalnością ukierunkowaną na usługi. Specjalizacja branżowa naszych pracowników i rozwiązań oraz zaangażowanie w zapewnianie korzyści każdemu z naszych klientów pozwoliły firmie IFS zdobyć pozycję cenionego lidera i najczęściej polecanego dostawcy w naszym sektorze. Nasz zespół składa się z 4000 pracowników i coraz większej sieci partnerów. Wspierają oni ponad 10 000 klientów na całym świecie w kwestionowaniu status quo i zdobywaniu przewagi nad konkurencją.
Nasze oprogramowanie dla przedsiębiorstw może pomóc Twojej firmie już dziś — więcej informacji na ten temat można znaleźć pod adresem ifs.com.

Obserwuj nas na Twitterze: @IFSPoland

Odwiedź bloga IFS poświęconego technologii, innowacji i kreatywności: blog.ifs.com

Kontakt

Anna Machol
PR for IFS in Poland
Email: anna.machol@ifs.com
Phone: +48 512 134 493

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: IFS Poland
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska Biuro prasowe
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.