IFS odświeża swoją markę przed przełomową premierą
IFS Poland
ul. M. Flisa 6
02-247 Warszawa
anna.machol|ifs.com| |anna.machol|ifs.com
+48 512 134 493
https://www.ifs.com/pl/
Nowa identyfikacja wizualna odzwierciedla rozwój firmy IFS i jej plany na przyszłość, skupione na pomaganiu klientom w realizacji ich pełnego potencjału wtedy, gdy liczy się to najbardziej, czyli podczas obsługi klienta („Moment of Service”)
Warszawa, 18 lutego 2021 — IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, zaprezentował dzisiaj swoją nową identyfikację wizualną. Odzwierciedla ona jego obecną pozycję rynkową i zapowiada przełomową premierę produktu, która odbędzie się 10 marca 2021 r.
Perspektywicznie myślące przedsiębiorstwa zdają sobie sprawę z korzyści oraz możliwości rozwoju, jakie może przynieść wyjątkowa obsługa. Już w tej chwili ponad połowa przychodów IFS pochodzi od klientów używających technologii IFS do obsługi swoich własnych klientów, a pozycję IFS jako lidera w tej kategorii potwierdzają analitycy branżowi. Dzięki temu IFS ma doskonałe warunki do tego, aby pomagać przedsiębiorstwom wtedy, gdy liczy się to najbardziej. Są to momenty, w których firma albo zachwyca, albo rozczarowuje; momenty, w których wszystkie decyzje i procesy łączą się w jedną całość; momenty, w których ciężka praca przynosi efekty. Nazywamy je Moments of Service.
Dzięki platformie IFS Cloud™, która zostanie zaprezentowana 10 marca, jeszcze więcej firm będzie mogło zrealizować swój pełny potencjał w momentach obsługi. Nowa platforma umożliwia przedsiębiorstwom zarządzanie obsługą klientów, personelem i majątkiem w ramach jednego, zintegrowanego rozwiązania. Platforma IFS Cloud jest wypełniona po brzegi praktycznymi innowacjami oraz funkcjami branżowymi, z których słynie IFS, a jej wprowadzenie jest najważniejszą premierą w całej historii firmy i wyznacza nowe standardy branżowe.
Nowy wygląd w nowej epoce
W centrum nowej identyfikacji wizualnej IFS znajduje się symbol reprezentujący wiele elementów, które przedsiębiorstwa muszą rozplanować, aby zapewniać klientom doskonałą obsługę (Moment of Service). Symbol ten odzwierciedla wysiłek, energię oraz złożoność wiążące się z zaangażowaniem w każdy kontakt z klientem, zachowując jednocześnie równowagę i symetrię. Nowa paleta kolorystyczna nawiązuje do poprzedniej, a jednocześnie zwiastuje przyszłość. Jest ona oparta na zaktualizowanym, dynamicznym odcieniu purpury, który jest skontrastowany z szeregiem barw uzupełniających.
Do odświeżenia marki podeszliśmy zespołowo i naukowo. Na proces mieli wpływ dotychczasowi i potencjalni klienci, partnerzy i pracownicy IFS, a także analitycy i dziennikarze oraz eksperci ds. marki.
„Bardzo cieszymy się, że możemy zaprezentować naszą nową identyfikację wizualną, która stanowi integralną część naszej obecnej transformacji” — powiedział Oliver Pilgerstorfer, dyrektor ds. marketingu w korporacji IFS. „Nowa identyfikacja wizualna odzwierciedla miejsce, w którym jesteśmy teraz, oraz nasze plany na przyszłość, szczególnie w kontekście nadchodzącej premiery IFS Cloud. To przełomowy moment w historii naszej firmy. Tworząc atrakcyjną i inspirującą identyfikację wizualną, dajemy naszym klientom, partnerom i rynkowi jako całości jasny sygnał — i jest to coś, z czego nasi pracownicy są niezmiernie dumni”.
Nowy branding IFS jest obecnie wprowadzane we wszystkich punktach kontaktu, w tym na platformach cyfrowych, drukowanych i cyfrowych materiałach marketingowych, artykułach promocyjnych i wnętrzach biur. Jego wprowadzeniu towarzyszą reklamy w wybranych, najbardziej prestiżowych miejscach na świecie, takich jak Times Square w Nowym Jorku, Burj Khalifa w Dubaju i Shibuya w Japonii.
Więcej informacji można znaleźć na stronie ifs.com/possibilities.
Informacje o firmie IFS
IFS opracowuje i dostarcza oprogramowanie dla przedsiębiorstw z całego świata, które zajmują się produkcją i dystrybucją wyrobów, budową i utrzymaniem majątku oraz zarządzaniem działalnością ukierunkowaną na usługi. Specjalizacja branżowa naszych pracowników i rozwiązań oraz zaangażowanie w zapewnianie korzyści każdemu z naszych klientów pozwoliły firmie IFS zdobyć pozycję cenionego lidera i najczęściej polecanego dostawcy w naszym sektorze. Nasz zespół składa się z 4000 pracowników i coraz większej sieci partnerów. Wspierają oni ponad 10 000 klientów na całym świecie w kwestionowaniu status quo i zdobywaniu przewagi nad konkurencją.
Nasze oprogramowanie dla przedsiębiorstw może pomóc Twojej firmie już dziś — więcej informacji na ten temat można znaleźć pod adresem ifs.com.
Obserwuj nas na Twitterze: @IFSPoland
Odwiedź bloga IFS poświęconego technologii, innowacji i kreatywności: https://blog.ifs.com/
Kontakt
Anna Machol
PR for IFS in Poland
Email: anna.machol@ifs.com
Phone: +48 512 134 493

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Polityka

Tarcza Wschód flagowym projektem na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. To przełom w zakresie unijnej obronności
Parlament Europejski uznał Tarczę Wschód, zaproponowaną przez premiera Donalda Tuska, za flagowy projekt na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. W ramach głosowania nad rezolucją dotyczącą wzmocnienia obronności UE przyjęto poprawkę, zgodnie z którą ochrona granic lądowych, powietrznych i morskich UE przyczynia się do bezpieczeństwa całej UE, zwłaszcza jej wschodniej granicy. – To przełom, bo oznacza, że to Polska narzuca w tej chwili myślenie w Europie na temat obronności – ocenia europoseł Michał Szczerba.
Robotyka i SI
Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.
Handel
Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.