IFS otrzymuje wyróżnienie Gartner Peer Insights Customers’ Choice za 2020 rok
IFS Poland
ul. M. Flisa 6
02-247 Warszawa
anna.machol|ifs.com| |anna.machol|ifs.com
+48 512 134 493
https://www.ifs.com/pl/
Gartner Peer Insights Customers’ Choice to wyróżnienie przyznawane dostawcom przez zweryfikowanych profesjonalnych użytkowników z uwzględnieniem określonej liczby opinii i ogólnych ocen użytkowników
Warszawa, 22 grudnia 2020 — IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, otrzymał wyróżnienie Gartner Peer Insights Customers’ Choice za 2020 rok w kategorii chmurowych systemów zarządzania zasobami przedsiębiorstwa (ERP) dla przedsiębiorstw ukierunkowanych na produkty.
Gartner definiuje chmurowy pakiet ERP ukierunkowany na produkty jako zestaw produktów, który obejmuje operacyjny system ERP (funkcje związane z łańcuchem dostaw, produkcją itp.), zarządzanie finansami, zakupy, zarządzanie kapitałem ludzkim (HCM), a także funkcje specyficzne dla branży, takie jak konfiguracja na zamówienie (CTO), produkcja na zamówienie (MTO), zarządzanie serwisem w terenie (FSM), zarządzanie majątkiem przedsiębiorstwa (EAM) i zarządzanie cyklem życia produktów (PLM). Więcej informacji można znaleźć tutaj.
Oto przykładowe opinie klientów firmy IFS, które znalazły się na platformie Gartner Peer Insights:
- „Niezawodny i elastyczny system ERP pomaga nam w rozwoju i ciągłym wprowadzaniu usprawnień” – przedstawiciel działu architektury przedsiębiorstwa i innowacji technologicznych, sektor produkcji
- „Elastyczne rozwiązanie ERP z nowoczesnym interfejsem użytkownika i najnowszą technologią podstawową” – menedżer ds. IT, sektor usług
- „IFS to zaufany partner naszej firmy” – dyrektor ds. IT, sektor energetyki i usług użyteczności publicznej
- „Światowej klasy elastyczny system ERP, na którym można polegać. Korzystanie z niego to czysta przyjemność!” – dyrektor generalny, sektor produkcji
„Uważamy, że otrzymane przez nas wyróżnienie Gartner Peer Insights Customers’ Choice za 2020 rok w kategorii chmurowych systemów ERP dowodzi naszego konsekwentnego zaangażowania w tworzenie narzędzi, które przynoszą korzyści naszym klientom” — powiedział Michael Ouissi, dyrektor ds. relacji z klientami w IFS. „Systematycznie i proaktywnie gromadzimy opinie klientów, aby na tej podstawie doskonalić technologie i usługi. Jesteśmy przekonani, że to głównie dlatego nasze rozwiązania cieszą się takim powodzeniem na rynku. Wyróżnienie, które właśnie otrzymaliśmy, potwierdza efektywność takiego podejścia”.
Informacje o platformie Peer Insights
Peer Insights to internetowa platforma ocen i recenzji oprogramowania i usług informatycznych. Oceny te są pisane i czytane przez specjalistów ds. IT i decydentów z obszaru technologii. Zestawienie ma wspierać menedżerów ds. informatycznych w podejmowaniu lepszych decyzji o zakupie oraz pomagać producentom technologii w doskonaleniu ich produktów w oparciu o obiektywne, bezstronne informacje zwrotne od ich klientów. Gartner Peer Insights zawiera ponad 215 000 zweryfikowanych recenzji z ponad 340 rynków. Więcej informacji można znaleźć pod adresem www.gartner.com/reviews/home.
Gartner Peer Insights Customers’ Choice to subiektywne opinie pojedynczych użytkowników końcowych, oceny i dane zastosowane w odniesieniu do udokumentowanej metodologii; nie reprezentują one poglądów ani nie stanowią poparcia ze strony spółki Gartner lub jej podmiotów stowarzyszonych.
Informacje o firmie IFS
IFS opracowuje i dostarcza oprogramowanie dla przedsiębiorstw z całego świata, które zajmują się produkcją i dystrybucją wyrobów, budową i utrzymaniem majątku oraz zarządzaniem działalnością ukierunkowaną na usługi. Specjalizacja branżowa naszych pracowników i rozwiązań oraz zaangażowanie w zapewnianie korzyści każdemu z naszych klientów pozwoliły firmie IFS zdobyć pozycję cenionego lidera i najczęściej polecanego dostawcy w naszym sektorze. Nasz zespół składa się z 4000 pracowników i coraz większej sieci partnerów. Wspierają oni ponad 10 000 klientów na całym świecie w kwestionowaniu status quo i zdobywaniu przewagi nad konkurencją.
Nasze oprogramowanie dla przedsiębiorstw może pomóc Twojej firmie już dziś — więcej informacji na ten temat można znaleźć pod adresem ifs.com.
Obserwuj nas na Twitterze: @IFSPoland
Odwiedź bloga IFS poświęconego technologii, innowacji i kreatywności: blog.ifs.com
Kontakt
Anna Machol
PR for IFS in Poland
Email: anna.machol@ifs.com
Phone: +48 512 134 493

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

KE pracuje nad planem działań dla przemysłu motoryzacyjnego. Eksperci widzą dla niego przyszłość w technologiach bezemisyjnych
5 marca Komisja Europejska przedstawi plan działań dla przemysłu motoryzacyjnego, który ma zapewnić wsparcie dla sektora pozostającego pod dużą presją. Dyskusje na forum UE dotyczą m.in. możliwości rewizji zakazu sprzedaży aut spalinowych od 2035 roku, o co wnioskują europosłowie z Europejskiej Partii Ludowej, podkreślając, że cel ten wydaje się trudny do osiągnięcia. Marcin Korolec, prezes zarządu Fundacji Promocji Pojazdów Elektrycznych, ocenia, że będzie to jednak decyzja szkodliwa dla przyszłości sektora motoryzacyjnego.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja usprawni załatwianie spraw urzędowych. Polski model językowy PLLuM zadebiutuje w mObywatelu

Ministerstwo Cyfryzacji zaprezentowało w ubiegłym tygodniu polski model językowy PLLuM. Polish Large Language Model to rodzina modeli sztucznej inteligencji, która pozwala przetwarzać i generować teksty w języku polskim. Ma to być przełomowy krok w cyfryzacji kraju, który może zmienić sposób funkcjonowania administracji publicznej. PLLuM jako wirtualny asystent w mObywatelu przeprowadzi przez aplikację, a jako inteligentny asystent urzędniczy zautomatyzuje przetwarzanie dokumentów.
Problemy społeczne
Biznes coraz chętniej angażuje się w działania społeczne. To ważny partner dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy w ciągu 32 lat działalności zebrała blisko 2,3 mld zł i kupiła ponad 74,5 tys. urządzeń. Fundacja realizuje ogólnonarodowe programy medyczne, uczy pierwszej pomocy i krzewi ideę wolontariatu. W działania organizacji chętnie angażuje się też biznes. Jerzy Owsiak, współzałożyciel i prezes fundacji, otrzymał nagrodę specjalną Business Centre Club, m.in. za wkład w budowanie empatycznego i solidarnego społeczeństwa.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.